Nou wij ook hoor! Mmmm, moet zeggen dat Katja het niet slecht deed, zo voor de eerste keer, ik pruim haar vooralsnog wel ondanks dat ik verder niks met haar heb. (beter als dat mens van der Laar, grrrrr) Albert moet oppassen, RTL4 kan ook contract-breuk plegen, wegens wangedrag of zoiets.quote:RTL-baas Fons van Westerloo lijkt al weer uitgekeken op John Williams, de opvolger van Beau bij RTL Boulevard...
Hmmz, terwijl dat toch echt het geval is.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:59 schreef wizarddragon het volgende:
Winston keek echt zo van ""Ben ik dom ofzo?".
Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Af en toe is een gast-presentator wel leuk (te pruimen is een betere kwalificatie) maar het is toch niet meer wat het wás. Misschien maar stoppen en na de vakantie fris verder. Tijd genoeg om dan een vaste Boulevard-waardige (arrogant, sleezy, scherp en alert, sense of humour, sarcastisch etc, etc) presentator te vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:56 schreef schatje het volgende:
Ze hadden er op het hoogtepunt mee moeten stoppen. Het begint nu een beetje heel erg gênant te worden op SBS niveau.
Ja, die was leuk jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:25 schreef mark_03 het volgende:
En Marc was soms ook best grappig ("ik hoop dat ze achtervolgd wordt door al dat vet dat ze de laatste jaren heeft weg laten halen")(en vooral dan wie het zegt
Hij is er al regelmatig als gast-presentator (afgelopen maandag en dinsdag nog geloof ik) en doet dat zeer goed. Hij had het druk afgelopen maandag. Eerst Boulevard live en later ook nog Inside livequote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:21 schreef tong80 het volgende:
Scanman ik vind Genee ook een topper.Bij Voetbal Insite doet ie het erg goed. Ik zou hem bij Boulevard ook wel zien zitten.
Nee hoor, meerdere waaronder ik zei de gek vinden hem goed maar hij gaar naar 'Tien' en dan met name voor de sport. Helaasssssssss!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik schijn een van de weinigen te zijn die Wilfred Genee (of hoe schrijf je dat) wel een goede opvolger vindt. Hij is net zo lekker kritisch overal op, praat heel makkelijk met de onderwerpen mee en heeft vaak dezelfde ondertoon als Beau had (je ziet hem regelmatig denken "wat een belachlijk onderwerp weer). John williams is TOTAAL ongeschikt voor dit programma. Je ziet de hele tijd duidelijk dat bijna alles langs hem heen gaat en hij alleen maar denkt aan wat hij straks weer moet gaan zeggen.
Volgens mij is dat nog lang niet rond.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:42 schreef Suko het volgende:
Nee hoor, meerdere waaronder ik zei de gek vinden hem goed maar hij gaar naar 'Tien' en dan met name voor de sport. Helaasssssssss!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |