Weet ik wel, maar wij een verziekt diner, zij een verziekte nachtrust.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:18 schreef laffer het volgende:
jongens die foto`s zijn in strijd met de policy![]()
maar nu heb ik beiden, ik zat net te eten tijdens de uitzending en ik moet nog slapen straksquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar wij een verziekt diner, zij een verziekte nachtrust.
Zo werkt dat.
Dan verpest je het leven van een kind wel even jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef Xenomaniac het volgende:
Isa en Anthonie hebben ook een dochter: Vlinder.
Dan ben je toch ziek in je hoofd als je je dochter zo noemt?
Als het nou een mooie meid wordt, dan heeft zo'n naam wel wat. Maar stel dat 't een leijke gnoom wordt ... met een lelijke naamquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Vlinder, wat een achterlijke naam voor een kind.)
Zijn 'grapjes' en woord'spelingen' ook?quote:
Dan wordt de roepnaam Rups.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als het nou een mooie meid wordt, dan heeft zo'n naam wel wat. Maar stel dat 't een leijke gnoom wordt ... met een lelijke naamMoet je toch niet aan denken
![]()
Mjah.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:08 schreef Droopie het volgende:
Angela Schijf heeft haar kind Bloem genoemd.![]()
het is op een of ander zo slecht dat het grappig wordtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zijn 'grapjes' en woord'spelingen' ook?
Het lijkt godverdomme wel of een VBO-brugklasser zijn teksten schrijft.
En zelf lacht ie zich de kolere om zijn 'vondsten'.
Ja vind ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:15 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
het is op een of ander zo slecht dat het grappig wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |