een header met een op zo'n manier geschreven naam er in ken ik ergens van. Weet zo niet meer welk hostingbedrijf dat ook had.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:42 schreef flat_erik het volgende:
Sitecheck
http://www.e-hosted.nl
Sinds gister online.. Nog niet geheel compleet (contact formulier) maar graag feedback
thx voor je comments..quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:08 schreef jagermaster het volgende:
[..]
en dan mis ik toch nog op je site dat het het jaar van natuurkunde is
Het komt een beetje over op me als een standaard site. (komt ook voor een deel dat ik de afgelopen paar weken iets te veel sites heb bezocht).
Gebruik je toevallig mambo? of gok ik verkeerd?
het onderdeeltej links, google search gaat verkeerd met xhtml (de rest niet gecontroleerd, zag het toevallig bij je source bekijken)
index.php?option=content&task=view&id=27&Itemid=2 die laatste & moet naar amp;
kan je niet in de clase contentpaneopen cellpadding="0" cellspacing="1" border="0" width="100%" verwerken? scheelt je weer code in de (x)html
Tekengrote niet resizable
leuk fotootje in de header, misschien iets geleiderlijker laten overgaan op het wit van het rechtergedeelte van de header?
eerste indruk en vraag op je site, staat er al. "Wie Wat Hoe". Kom op je site en het eerste wat ik zie zijn de nieuwsitems. Hierbij niet beseffend dat het nieuwsitems zijn. Dacht serieus dat het onderdelen van je website waren.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:34 schreef topique het volgende:
topique
http://www.topique.nl
<!-- knip -->
Wees kritisch!
Alvast bedankt.
Zie het als een soort samenwerkingsverband tussen e-creative & Topiquequote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:01 schreef jagermaster het volgende:
[..]
Snap het nut niet van om nieuws van e-hosted op jouw site te vermelden. Als een willekeurig hosting bedrijf iedere tiende klant een dvd-speler geeft zet je dat er toch ook niet neer?
das heel mooi dat jullie samenwerken!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:17 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Zie het als een soort samenwerkingsverband tussen e-creative & Topique
Ik zal eens kijken of ik dat inderdaad wat kan verduidelijken, of inderdaad de onderdelen van de site wat meer naar voren halen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:01 schreef jagermaster het volgende:
[..]
eerste indruk en vraag op je site, staat er al. "Wie Wat Hoe". Kom op je site en het eerste wat ik zie zijn de nieuwsitems. Hierbij niet beseffend dat het nieuwsitems zijn. Dacht serieus dat het onderdelen van je website waren.
Klopt. Die info moet zeker uitgebreid worden.quote:Stel u topique in willen huren, welke talen kunnen jullie dan? kan ik niets over terugvinden op jullie website.
Alvast bedankt.quote:Verder ziet het er wel goed uit, misschien als ik nog tijd heb dat ik verder ga kijken.
de orginele spreekt me meer aan, ziet er een stuk strakker uit dan met dat blauw. Wordt te druk daardoor.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:00 schreef SqueaK het volgende:
ik had eerst deze site gemaakt: http://www.furoreschoonmaakservice.nl
was best een succesje alleen wil men nu wat meer de kleur van het bedrijf erin brengen: blauw..
nu ben ik tot zoiets gekomen: http://www.furoreschoonmaakservice.nl/test/kwaliteit.htm
hoe vinden jullie dit nieuw uiterlijk vergeleken met de originele ?
quote:Regels:
# Als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. Waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.
Ik ben erg tevreden over de layout behalve de buttons...
# Hoe lang ben je er mee bezig geweest
Een aantal weken
# Wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). Eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.
Layout zou ik graag gechecked hebben
# Waarmee heb je je site gemaakt
Adobe Go Live!,Adobe Photoshop en zo nu en dan gebruik ik Microsoft Frontpage 2002
# Gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen
Nope
lekker open en licht.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:41 schreef DjDev het volgende:
Wil jullie www.joss-stone.nl.nu ff checken
[..]
1 2 3 4 | <blockquote> <p> </p> <p></p> </blockquote> |
Alvast bedankt.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:54 schreef topique het volgende:
[quote]Op zaterdag 12 februari 2005 21:01 schreef jagermaster het volgende:
Verder ziet het er wel goed uit, misschien als ik nog tijd heb dat ik verder ga kijken.
Dat het onderste kader niet afsluit zie ik ik nu pasquote:Op maandag 14 februari 2005 22:13 schreef jagermaster het volgende:
[..]
lekker open en licht.
Menu
Het menu ziet er wel leuk uit. Lijkt alleen of de plaatjes van about en media net iets andere witte achtergrond hebben en aan de boven en onderkant een heel dun lijntje hebt zitten. Misschien moet je ook is kijken naar de manier hoe je de tekste op de plaatjes zet of misschien een ander lettertype nemen? Je hebt vast wel bij het lettertype de optie smooth staan of zo iets?
Je mist het onderste plaatje van het menu en content. Nu sluit het kader niet af.
Ik kan evt een scriptje maken dat de mensen die beeldschermresolutie van < 800x600 hebben naar een andere index worden geredirect dan de mensen die een grotere resolutie hebbenquote:content
Een kader om de tekst heen doen zoals jij hebt gedaan ziet er goed uit! Maar dat andere "kader" idee in de content kader met dat blauw vind ik wat zonde van je ruimte en er niet in passen. Opzich heel leuk om op zo'n manier te doen dat het niet helemaal gesloten is. maar dan moet je denk ik kiezen tussen de twee kaders en niet allebij. (zelf geef ik de voorkeur van de buitenste kader met dat schadus inplaats van die andere die erin zit)
Heel veel ruimte wordt in beslag genomen aan de bovenkant. Voor mensen die met een 800x600 resolutie de website bekijken is dit erg zonde van de ruimte van op hun beeldscherm. Probeer iets effectiever gebruik te maken van de ruimte op je scherm.
Zal ik morgen fixenquote:media
asjeblieft mag de tekst kleiner??? Geld ook voor de andere koppen op je website bij de andere onderdelen.
Ik ben nog hard bezig aan de header...die komt er hopelijk binnekort er opquote:header
weet niet echt wat ik met je header aan moet. Eerlijk gezegt vind ik het niets.![]()
Het zou al een heel stuk beter zijn als je dat donker blauwe weg zou halen en de content en menu een stuk omhoog zou plaatsen. Probeer er misschien iets meer mee te doen? Je bent model neem ik aan? maak daar dan ook gebruik van, want je hebt best wel mogelijkheden omdat leuk in je website te verwerken zodat deze ook nog lekker rustig blijft.
Volgens mij was die code voor lycos en ben ik die vergeten weg te halenquote:source
[ code verwijderd ]
beetje zinlose code
verder kan je beter je css in een css bestand zetten.
Heb je die zelf gemaakt of heb je een template bewerkt?quote:Op maandag 14 februari 2005 21:41 schreef DjDev het volgende:
Wil jullie www.joss-stone.nl.nu ff checken
[..]
www.lostboys.nlquote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:34 schreef topique het volgende:
topique
http://www.topique.nl
Ben sinds begin dit jaar een eenmanszaak begonnen. Let bij de site check er vooral op of de informatie makkelijk te vinden is, en of het duidelijk is. Het hoeft niet zozeer uit te lokken om meteen contact op te nemen. Ik bedoel, klanten krijg je toch sneller via irl netwerken, maar de site moet wel duidelijk zijn en een goede uitstraling hebben.
Wees kritisch!
Alvast bedankt.
leuke foto, kom mara weer terug als er een site opstaat of een ontwerp is. Want alleen een header gaan bekijken vind ik een beetje zinloos van me tijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
Staat nog niet veel maar ben wel blij dat er bij het IE & bookmark icoontje een cameraatje staat
http://www.yurivanessen.com/-other-/files/test/index.htm
en ja, een plaatje laadt heel langzaam, fix het morgen![]()
Regels gelezen in de eerste post van dit topic?quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:28 schreef SirDiablo het volgende:
Check deze door mij gemaakte site in Flash en laat ff weten wat je ervan vindt:
http://www.flashconsultancy.nl
Alvast bedankt,
Thomaz
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:53 schreef Jump het volgende:
Regels:Als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. Waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet. Hoe lang ben je er mee bezig geweest Wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). Eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken. Waarmee heb je je site gemaakt Gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen
* etcetera etcetera *
komt op me over van "ohja we doen er ook nog ff webdesign bij"quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:28 schreef SirDiablo het volgende:
Check deze door mij gemaakte site in Flash en laat ff weten wat je ervan vindt:
http://www.flashconsultancy.nl
Alvast bedankt,
Thomaz
<iframe width='500' height='500' src='guest.php' style='overflow: hidden; margin: 0; padding: 0; border: 1px solid #000;'></iframe>quote:Op zondag 20 februari 2005 22:16 schreef Heliospan het volgende:
Ik weet niet waar het aan ligt; html, css of php, daarom post ik deze vraag even in dit topic:
Op http://www.ixney.nl/jaydee/admin/
<!-- knip -->
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |