abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:21:19 #101
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_25010994
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:42 schreef flat_erik het volgende:
Sitecheck

http://www.e-hosted.nl
Sinds gister online.. Nog niet geheel compleet (contact formulier) maar graag feedback
een header met een op zo'n manier geschreven naam er in ken ik ergens van. Weet zo niet meer welk hostingbedrijf dat ook had.
ben jij van e-creative of is deze pagina gemaakt door e-creative?
Bij e-creative / e-hosted is het al mogelijk om vanaf 3 euro per maand webruimte te huren op een van onze servers terwijl je 1 server hebt
Kvk-nummers vergeleken, het is dus het zelfde bedrijf.
sorry dat ik het zeg, maar volgens mij moet e-creative het beter kunnen. Heb ik nog 1 tip die bovenaan me lijstje staat op me nieuwe site waar ik zelf nu mee bezig ben:

Hanteer online en offline zelfde bedrijfsnaam.
Uw bezoekers herkennen u aan uw bedrijfsnaam. Gebruik dezelfde bedrijfsnaam op uw website, winkel, facturen enz.
Where's my fear???
pi_25018476
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:08 schreef jagermaster het volgende:

[..]

en dan mis ik toch nog op je site dat het het jaar van natuurkunde is
Het komt een beetje over op me als een standaard site. (komt ook voor een deel dat ik de afgelopen paar weken iets te veel sites heb bezocht).
Gebruik je toevallig mambo? of gok ik verkeerd?
het onderdeeltej links, google search gaat verkeerd met xhtml (de rest niet gecontroleerd, zag het toevallig bij je source bekijken)
index.php?option=content&task=view&id=27&Itemid=2 die laatste & moet naar amp;
kan je niet in de clase contentpaneopen cellpadding="0" cellspacing="1" border="0" width="100%" verwerken? scheelt je weer code in de (x)html
Tekengrote niet resizable
leuk fotootje in de header, misschien iets geleiderlijker laten overgaan op het wit van het rechtergedeelte van de header?
thx voor je comments..
tis inderdaad mambo.. ik wou dat eens uitproberen en heb het hier maar even voor gebruikt. Ben er tot nu toe behoorlijk tevreden over.
Die code zal ik eens naar kijken.. thx for pointing out
pi_25058956
topique

http://www.topique.nl

Ben sinds begin dit jaar een eenmanszaak begonnen. Let bij de site check er vooral op of de informatie makkelijk te vinden is, en of het duidelijk is. Het hoeft niet zozeer uit te lokken om meteen contact op te nemen. Ik bedoel, klanten krijg je toch sneller via irl netwerken, maar de site moet wel duidelijk zijn en een goede uitstraling hebben.

Wees kritisch!

Alvast bedankt.
pi_25060969
Mja wel okay ofzo
  zaterdag 12 februari 2005 @ 21:01:32 #105
39240 jagermaster
pi_25062249
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 17:34 schreef topique het volgende:
topique

<!-- knip -->

Wees kritisch!

Alvast bedankt.
eerste indruk en vraag op je site, staat er al. "Wie Wat Hoe". Kom op je site en het eerste wat ik zie zijn de nieuwsitems. Hierbij niet beseffend dat het nieuwsitems zijn. Dacht serieus dat het onderdelen van je website waren.
Snap het nut niet van om nieuws van e-hosted op jouw site te vermelden. Als een willekeurig hosting bedrijf iedere tiende klant een dvd-speler geeft zet je dat er toch ook niet neer?
Diensten en wat levert zelfde pagina? kan verwarring wekken.
Stel u topique in willen huren, welke talen kunnen jullie dan? kan ik niets over terugvinden op jullie website.
Verder ziet het er wel goed uit, misschien als ik nog tijd heb dat ik verder ga kijken.
Where's my fear???
pi_25062515
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 21:01 schreef jagermaster het volgende:

[..]

Snap het nut niet van om nieuws van e-hosted op jouw site te vermelden. Als een willekeurig hosting bedrijf iedere tiende klant een dvd-speler geeft zet je dat er toch ook niet neer?
Zie het als een soort samenwerkingsverband tussen e-creative & Topique
  zaterdag 12 februari 2005 @ 22:14:19 #107
39240 jagermaster
pi_25063397
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 21:17 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Zie het als een soort samenwerkingsverband tussen e-creative & Topique
das heel mooi dat jullie samenwerken!
stel je is voor als een bezoeker die een website bezoekt van een bedrijf waar je iets wilt kopen. Op de frontpage in de sectie nieuws tref je aanbieidingen aan van een ander bedrijf. Komt dit dan wel goed over op die bezoeker?

(btw nie gaan denken dat ik iets tegen e-creative/e-hosted heb hoor)
Where's my fear???
pi_25078612
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 21:01 schreef jagermaster het volgende:

[..]

eerste indruk en vraag op je site, staat er al. "Wie Wat Hoe". Kom op je site en het eerste wat ik zie zijn de nieuwsitems. Hierbij niet beseffend dat het nieuwsitems zijn. Dacht serieus dat het onderdelen van je website waren.
Ik zal eens kijken of ik dat inderdaad wat kan verduidelijken, of inderdaad de onderdelen van de site wat meer naar voren halen.
quote:
Stel u topique in willen huren, welke talen kunnen jullie dan? kan ik niets over terugvinden op jullie website.
Klopt. Die info moet zeker uitgebreid worden.
quote:
Verder ziet het er wel goed uit, misschien als ik nog tijd heb dat ik verder ga kijken.
Alvast bedankt.
  maandag 14 februari 2005 @ 18:00:38 #109
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_25088037
ik had eerst deze site gemaakt: http://www.furoreschoonmaakservice.nl

was best een succesje alleen wil men nu wat meer de kleur van het bedrijf erin brengen: blauw..

nu ben ik tot zoiets gekomen: http://www.furoreschoonmaakservice.nl/test/kwaliteit.htm

hoe vinden jullie dit nieuw uiterlijk vergeleken met de originele ?
  maandag 14 februari 2005 @ 19:02:46 #110
39240 jagermaster
pi_25089020
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:00 schreef SqueaK het volgende:
ik had eerst deze site gemaakt: http://www.furoreschoonmaakservice.nl

was best een succesje alleen wil men nu wat meer de kleur van het bedrijf erin brengen: blauw..

nu ben ik tot zoiets gekomen: http://www.furoreschoonmaakservice.nl/test/kwaliteit.htm

hoe vinden jullie dit nieuw uiterlijk vergeleken met de originele ?
de orginele spreekt me meer aan, ziet er een stuk strakker uit dan met dat blauw. Wordt te druk daardoor.
Where's my fear???
pi_25090728
Wil jullie www.joss-stone.nl.nu ff checken
quote:
Regels:

# Als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. Waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.

Ik ben erg tevreden over de layout behalve de buttons...

# Hoe lang ben je er mee bezig geweest

Een aantal weken

# Wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). Eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.

Layout zou ik graag gechecked hebben

# Waarmee heb je je site gemaakt

Adobe Go Live!,Adobe Photoshop en zo nu en dan gebruik ik Microsoft Frontpage 2002
# Gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen

Nope
  maandag 14 februari 2005 @ 22:13:41 #112
39240 jagermaster
pi_25091169
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:41 schreef DjDev het volgende:
[..]
lekker open en licht.
Menu
Het menu ziet er wel leuk uit. Lijkt alleen of de plaatjes van about en media net iets andere witte achtergrond hebben en aan de boven en onderkant een heel dun lijntje hebt zitten. Misschien moet je ook is kijken naar de manier hoe je de tekste op de plaatjes zet of misschien een ander lettertype nemen? Je hebt vast wel bij het lettertype de optie smooth staan of zo iets?
Je mist het onderste plaatje van het menu en content. Nu sluit het kader niet af.

content
Een kader om de tekst heen doen zoals jij hebt gedaan ziet er goed uit! Maar dat andere "kader" idee in de content kader met dat blauw vind ik wat zonde van je ruimte en er niet in passen. Opzich heel leuk om op zo'n manier te doen dat het niet helemaal gesloten is. maar dan moet je denk ik kiezen tussen de twee kaders en niet allebij. (zelf geef ik de voorkeur van de buitenste kader met dat schadus inplaats van die andere die erin zit)
Heel veel ruimte wordt in beslag genomen aan de bovenkant. Voor mensen die met een 800x600 resolutie de website bekijken is dit erg zonde van de ruimte van op hun beeldscherm. Probeer iets effectiever gebruik te maken van de ruimte op je scherm.

media
asjeblieft mag de tekst kleiner??? Geld ook voor de andere koppen op je website bij de andere onderdelen.

header
weet niet echt wat ik met je header aan moet. Eerlijk gezegt vind ik het niets.
Het zou al een heel stuk beter zijn als je dat donker blauwe weg zou halen en de content en menu een stuk omhoog zou plaatsen. Probeer er misschien iets meer mee te doen? Je bent model neem ik aan? maak daar dan ook gebruik van, want je hebt best wel mogelijkheden omdat leuk in je website te verwerken zodat deze ook nog lekker rustig blijft.

source
1
2
3
4
<blockquote>
<p> </p>
<p></p>
</blockquote>
beetje zinlose code
verder kan je beter je css in een css bestand zetten.
Where's my fear???
  maandag 14 februari 2005 @ 22:23:08 #113
39240 jagermaster
pi_25091302
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:54 schreef topique het volgende:
[quote]Op zaterdag 12 februari 2005 21:01 schreef jagermaster het volgende:

Alvast bedankt.
[/quote]
Raad aan je info@ adres weg te halen. Dit kan leiden tot grote hoeveelheden spam.
je spreekt op je site over de GNU GPL licentie waarbij je verwijst naar een externe site met info erover. Nog steeds kan niet iedereen goed engels (of heeft er zin in om in zijn vrije tijd engels te lezen). Misschien is het leuk om ook naar een Nederlandse versie te verwijzen of op je website te zetten?
Where's my fear???
pi_25092091
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:13 schreef jagermaster het volgende:

[..]

lekker open en licht.
Menu
Het menu ziet er wel leuk uit. Lijkt alleen of de plaatjes van about en media net iets andere witte achtergrond hebben en aan de boven en onderkant een heel dun lijntje hebt zitten. Misschien moet je ook is kijken naar de manier hoe je de tekste op de plaatjes zet of misschien een ander lettertype nemen? Je hebt vast wel bij het lettertype de optie smooth staan of zo iets?
Je mist het onderste plaatje van het menu en content. Nu sluit het kader niet af.
Dat het onderste kader niet afsluit zie ik ik nu pas
Zal het binnekort ff fixen
quote:
content
Een kader om de tekst heen doen zoals jij hebt gedaan ziet er goed uit! Maar dat andere "kader" idee in de content kader met dat blauw vind ik wat zonde van je ruimte en er niet in passen. Opzich heel leuk om op zo'n manier te doen dat het niet helemaal gesloten is. maar dan moet je denk ik kiezen tussen de twee kaders en niet allebij. (zelf geef ik de voorkeur van de buitenste kader met dat schadus inplaats van die andere die erin zit)
Heel veel ruimte wordt in beslag genomen aan de bovenkant. Voor mensen die met een 800x600 resolutie de website bekijken is dit erg zonde van de ruimte van op hun beeldscherm. Probeer iets effectiever gebruik te maken van de ruimte op je scherm.
Ik kan evt een scriptje maken dat de mensen die beeldschermresolutie van < 800x600 hebben naar een andere index worden geredirect dan de mensen die een grotere resolutie hebben
quote:
media
asjeblieft mag de tekst kleiner??? Geld ook voor de andere koppen op je website bij de andere onderdelen.
Zal ik morgen fixen
quote:
header
weet niet echt wat ik met je header aan moet. Eerlijk gezegt vind ik het niets.
Het zou al een heel stuk beter zijn als je dat donker blauwe weg zou halen en de content en menu een stuk omhoog zou plaatsen. Probeer er misschien iets meer mee te doen? Je bent model neem ik aan? maak daar dan ook gebruik van, want je hebt best wel mogelijkheden omdat leuk in je website te verwerken zodat deze ook nog lekker rustig blijft.
Ik ben nog hard bezig aan de header...die komt er hopelijk binnekort er op
quote:
source
[ code verwijderd ]

beetje zinlose code
verder kan je beter je css in een css bestand zetten.
Volgens mij was die code voor lycos en ben ik die vergeten weg te halen
Zal ik binnekort ook fixen

En nog heel erg bedankt voor de tips
pi_25092603
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:41 schreef DjDev het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt of heb je een template bewerkt?
Layout komt me namelijk ergens bekent van voor maar weet niet meer waar van
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_25103761
Staat nog niet veel maar ben wel blij dat er bij het IE & bookmark icoontje een cameraatje staat

http://www.yurivanessen.com/-other-/files/test/index.htm

en ja, een plaatje laadt heel langzaam, fix het morgen
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_25104725
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 17:34 schreef topique het volgende:
topique

Ben sinds begin dit jaar een eenmanszaak begonnen. Let bij de site check er vooral op of de informatie makkelijk te vinden is, en of het duidelijk is. Het hoeft niet zozeer uit te lokken om meteen contact op te nemen. Ik bedoel, klanten krijg je toch sneller via irl netwerken, maar de site moet wel duidelijk zijn en een goede uitstraling hebben.

Wees kritisch!

Alvast bedankt.
www.lostboys.nl

Een overduidelijke inspiratiebron?
  woensdag 16 februari 2005 @ 08:20:43 #118
39240 jagermaster
pi_25108492
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
Staat nog niet veel maar ben wel blij dat er bij het IE & bookmark icoontje een cameraatje staat

http://www.yurivanessen.com/-other-/files/test/index.htm

en ja, een plaatje laadt heel langzaam, fix het morgen
leuke foto, kom mara weer terug als er een site opstaat of een ontwerp is. Want alleen een header gaan bekijken vind ik een beetje zinloos van me tijd.
Where's my fear???
pi_25109701
Check deze door mij gemaakte site in Flash en laat ff weten wat je ervan vindt:

http://www.flashconsultancy.nl

Alvast bedankt,
Thomaz
  woensdag 16 februari 2005 @ 10:36:58 #120
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_25109802
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:28 schreef SirDiablo het volgende:

Alvast bedankt,
Thomaz
Regels gelezen in de eerste post van dit topic?
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 10:53 schreef Jump het volgende:
Regels:
  • Als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. Waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.
  • Hoe lang ben je er mee bezig geweest
  • Wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). Eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.
  • Waarmee heb je je site gemaakt
  • Gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen

* etcetera etcetera *
  •   woensdag 16 februari 2005 @ 17:36:39 #121
    39240 jagermaster
    pi_25114689
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2005 10:28 schreef SirDiablo het volgende:

Alvast bedankt,
    Thomaz
    komt op me over van "ohja we doen er ook nog ff webdesign bij"
    hou nie van flashsites, totaal overbodige en zinlose animaties naar mijn mening.
    Weet niet wat je met de tekst hebt gedaan, mara vind het niet lekker lezen. Of het horizontaal wat uitrekt is.
    De scrollbalk is veel ste traag en echt onvriendelijk voor de bezoeker! script ff een iets snellere. Volgens mij als ik met een resolutie zit van 800x600 past ie niet in me scherm en moet ik horizontaal scrollen.
    Where's my fear???
    pi_25185039
    Ik weet niet waar het aan ligt; html, css of php, daarom post ik deze vraag even in dit topic:

Op http://www.ixney.nl/jaydee/admin/ -> Gastenboek heb ik een iframe met daarin een mogelijkheid tot berichten verwijderen en bewerken. Echter, als ik met IE in het adminpanel op 'gastenboek' klik, krijg ik een leeg iframe. Rechtermuisknop -> bron geeft de bron van de parent-pagina. In Firefox én Opera werkt het prima. Waar kan dit in godsnaam aan liggen Het allervreemdste is dat als je de pagina bekijkt in IE, je naar Extra -> Internet Opties -> Bestanden verwijderen gaat, en je op OK drukt, verschijnt opeens de hele pagina, zonder te refreshen?! Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt en ik begrijp het totaal niet.

Username: fok
    Pass: standaardwachtwoord

ik weet dat iedereen alles kan verneuken, maar ik heb een backup van de database, dus be my guest
      zondag 20 februari 2005 @ 22:32:43 #123
    39240 jagermaster
    pi_25185379
    quote:
    Op zondag 20 februari 2005 22:16 schreef Heliospan het volgende:
    Ik weet niet waar het aan ligt; html, css of php, daarom post ik deze vraag even in dit topic:

Op http://www.ixney.nl/jaydee/admin/
    <!-- knip -->
    <iframe width='500' height='500' src='guest.php' style='overflow: hidden; margin: 0; padding: 0; border: 1px solid #000;'></iframe>

singelquote moet dubbelquote staat de src wel goed?
    Where's my fear???
    pi_25185503
    Singequote/dubbelquote maakt niet uit voor htmltags voor zover ik weet (en even getest; geeft geen verschil). Source klopt wel, aangezien het ook in Firefox/Opera werkt
    pi_25185614
    @Heliospan.

Probeer eens "position:relative" toe te voegen aan alle classes die float:left bij zich dragen.
    Alhoewel ik niet verwacht op zich dat de peek-a-boo bug in het spel is, is het het testen waard.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')