abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24656971
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:04 schreef TIC het volgende:
Nog een keer der in, want de lay out is veranderd. En we hebben de serieuzere inhoud en de linkdumps nu gescheiden staan.

Watdefok¿

Het is en blijft misschien een 13 in ee ndozijn weblog, maar we proberen wat originelere punten te pakken. En dat komt langzamerhand iets meer naar voren.
Verder comentaar altijd welkom.
Da's toch gewoon Pivot?
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:40:10 #52
52684 TIC
Drank de Buffel komt later
pi_24657121
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:31 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

Da's toch gewoon Pivot?
Deels, want we kregen wat problemen en toen hebben we eigenlijk allemaal dingen uit andere scripts gehaald en er in geplemt en nog wat dingen er in gebouwd. Het login systeem is nog wel van pivot.
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks dan zeg ik al veel te veel.
www.hetknakkertje.nl
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:52:47 #53
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_24657376
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 18:51 schreef Chandler het volgende:
nice STFU, alleen als je gewoon op de site komt vind ie de 1e pagina niet... foutje bedankt... verder ziet het er erg leuk uit alleen moet je de texten nogmaals doorkijken op kleine (type?) foutjes.
Thanks man!

Ja klopt de fout in het php script had ik al gevonden zal hem eens nalopen op de spelfouten... ik plaats alleen de texten online die ik krijg doorgegeven van de opdrachtgever. maar zal hem eens nalopen

Hem vaak meegemaakt dat de opdrachtgever een text aangeeft waar spelfouten in zitten... zeggen ze tegen mij: Heej je hebt spelfouten gemaakt!!!

euhmm.. duhh.. HET ZIJN JOUW TEXTEN!!!!
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:00:17 #54
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_24657520
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:04 schreef TIC het volgende:
Nog een keer der in, want de lay out is veranderd. En we hebben de serieuzere inhoud en de linkdumps nu gescheiden staan.

Watdefok¿

Het is en blijft misschien een 13 in ee ndozijn weblog, maar we proberen wat originelere punten te pakken. En dat komt langzamerhand iets meer naar voren.
Verder comentaar altijd welkom.
Ik vind het er leuk en fris uitzien, alleen vind ik dat je soms flash misbruikt heb, dat kan makkelijkkkk met gifjes/jpgtjes etc etc

overall: DOPE!
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:07:07 #55
52684 TIC
pi_24657620
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:00 schreef STFU het volgende:

[..]

Ik vind het er leuk en fris uitzien, alleen vind ik dat je soms flash misbruikt heb, dat kan makkelijkkkk met gifjes/jpgtjes etc etc

overall: DOPE!
In principe is alleen de header flash. En de menu balk had inderdaad ook misschien gewoon met jpg gekunt. Maar je moet keuzes maken in je leven
www.hetknakkertje.nl
pi_24657704
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:52 schreef STFU het volgende:

[..]

Thanks man!

Ja klopt de fout in het php script had ik al gevonden zal hem eens nalopen op de spelfouten... ik plaats alleen de texten online die ik krijg doorgegeven van de opdrachtgever. maar zal hem eens nalopen

Hem vaak meegemaakt dat de opdrachtgever een text aangeeft waar spelfouten in zitten... zeggen ze tegen mij: Heej je hebt spelfouten gemaakt!!!

euhmm.. duhh.. HET ZIJN JOUW TEXTEN!!!!
Inderdaad heb ik ook vaak last van; texten zijn niet gemakkelijk te maken hehe... maar leuke site, lekker klein en informatief! je kunt goed met gfx omgaan zie ik al wel!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:15:40 #57
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_24657803
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:07 schreef TIC het volgende:

[..]

In principe is alleen de header flash. En de menu balk had inderdaad ook misschien gewoon met jpg gekunt. Maar je moet keuzes maken in je leven
ik doelde voornamelijk op die menukopjes aan de rechterkant (zwarte rechthoekjes)
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:44:19 #58
52684 TIC
pi_24658364
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:15 schreef STFU het volgende:

[..]

ik doelde voornamelijk op die menukopjes aan de rechterkant (zwarte rechthoekjes)
Als je de doorlopende lijntjes bedoelt: dat hebben we expres gedaan vonden we wel stijlvol, maar iedereen natuurlijk zijn smaak en stijl.
www.hetknakkertje.nl
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:13:13 #59
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_24658863
waar: archieven, links en referenties in staat die blokjes bedoel ik he.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:14:41 #60
52684 TIC
pi_24658889
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 23:13 schreef STFU het volgende:
waar: archieven, links en referenties in staat die blokjes bedoel ik he.
hmm keej das in ieder geval geen flash... ooh toch wel :S dat slaat nergens op. Hij is met meerdere mensen gebouwd. Ik zal er even wat van zeggen.
www.hetknakkertje.nl
pi_24690823
Voor een collega ben ik een site in elkaar aan het schroeven, alleen ben ik nu ernstig aan het worstelen met de footer. In Firefox werkt het perfect, sluit netjes aan op het deel erboven. In IE (duh) schuift de footer onder de inhoud daarboven: not so cool.

klik

Iemand enig idee waardoor dat veroorzaakt wordt?

Firefox:

IE:

---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  zaterdag 22 januari 2005 @ 19:26:34 #62
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_24692881
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:24 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Voor een collega ben ik een site in elkaar aan het schroeven, alleen ben ik nu ernstig aan het worstelen met de footer. In Firefox werkt het perfect, sluit netjes aan op het deel erboven. In IE (duh) schuift de footer onder de inhoud daarboven: not so cool.

klik

Iemand enig idee waardoor dat veroorzaakt wordt?

Firefox:

[afbeelding]

IE:

[afbeelding]
oorzaak don't know. misschien een oplossing is om de footer-div in een ander div te plaatsen.

edit: weet niet of het de bedoeling is dat er onder de tekst nog zoveel lege ruimte zit??
Where's my fear???
  zondag 23 januari 2005 @ 23:19:45 #63
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_24714016
New and improved

www.bcnetwerkede.nl

Gemaakt met notepad en photoshop Doelgroep lijkt me duidelijk. Ben er al heel wat uurtjes zoet mee geweest Wat vinden jullie van de duidelijkheid en de kleuren ed? Zelf heb ik al gezien dat het menu een raar streepje krijgt aan de rechterkant in Internet Explorer , maar ik heb helaas nog geen idee hoe ik dat op moet lossen.
Humans dont deserve to live...
pi_24715577
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:19 schreef L3IPO het volgende:
New and improved

www.bcnetwerkede.nl

Gemaakt met notepad en photoshop Doelgroep lijkt me duidelijk. Ben er al heel wat uurtjes zoet mee geweest Wat vinden jullie van de duidelijkheid en de kleuren ed? Zelf heb ik al gezien dat het menu een raar streepje krijgt aan de rechterkant in Internet Explorer , maar ik heb helaas nog geen idee hoe ik dat op moet lossen.
quote:
Damesdubbel • Bij badminton heten alle vrouwen en meisjes ineens `dames' - terwijl iedereen weet dat een echte dame natuurlijk nooit zo idioot een speelveld op en neer zou rennen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  maandag 24 januari 2005 @ 06:18:44 #65
19840 Libris
Live from Singapore
pi_24718013
Zou er misschien eens naar mijn site gekeken kunnen worden. Ik heb hem in de afgelopen week helemaal omgebouwd. Vooral achter de schermen, database management, logging enzo, iets meer flexibelere opzet. User systeem ook helemaal omgegooid, je hoeft je niet meer aan te melden, allemaal wat makkelijker gemaakt.

Even voor de duidelijkheid, het is een zelfgeschreven PHP site, voor het uploaden van foto's. Users kunnen commenten, misschien een rating bijvoegen..
  maandag 24 januari 2005 @ 07:16:35 #66
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_24718183
Kappen met de slowchat.
  maandag 24 januari 2005 @ 08:15:13 #67
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_24718461
Mijn site ook maar eens: http://www.markusschulz.nu

De site is (tot nu toe) de enige wereldwijde fansite van Markus Schulz, een Amerikaanse DJ/Producer. De site is nu 5 maanden up en heeft net een nieuw design gekregen. Momenteel ben ik bezig een database toe toe voegen bij het tracklist gedeelte.

Naast de site is er nog een forum, photo gallery, newsletter en downloads aanwezig.
  maandag 24 januari 2005 @ 08:23:35 #68
19840 Libris
Live from Singapore
pi_24718499
quote:
Op maandag 24 januari 2005 08:15 schreef Black-Hole het volgende:

De site is (tot nu toe) de enige wereldwijde fansite van Markus Schulz, een Amerikaanse DJ/Producer. De site is nu 5 maanden up en heeft net een nieuw design gekregen. Momenteel ben ik bezig een database toe toe voegen bij het tracklist gedeelte.

Naast de site is er nog een forum, photo gallery, newsletter en downloads aanwezig.
Wow, ik weet niet of ik de enige ben, maar als ik naar je site ga staat mijn processor op 100%... Het is echt jouw site (onder IE 6.0)

Vind de screenshotjes bij newsletter, gallery en forum wel mooi en leuk.

Wat me wel opvalt is, dat de links, die zo mooi oranje zijn vaak hetzelfde zijn... more.. more... more... mail us... mail us... mail us... etc.

Maar voor de rest een mooi verzorgde pagina

Edit
100% is ws je swf.. Waarom niet een static plaatje, je ziet amper dat het beweegt... In ieder geval iets aan veranderen...

[ Bericht 6% gewijzigd door Libris op 24-01-2005 08:28:39 ]
  maandag 24 januari 2005 @ 08:30:50 #69
39240 jagermaster
pi_24718535
quote:

eerste indruk ziet er wel leuk uit.
Maar het kan er beter uitzien als je de tekst ook nog wat opvrolijkt met een plaatje. Want nu is het nog zo'n lap tekst.
verder laat je het vinden van de knoppen home, forum, photogallery en contact us redelijk aan het toeval over. Je verwacht daar geen knoppen en je kijkt er veel ste snel over heen. Dus die links moeten omhoog en iets meer worden vormgegeven.
Where's my fear???
pi_24718651
quote:

"Submit your shit" past als term niet in de rest van terminology van de site.
"More" zou ik "Read more" van maken, en overal controleren of je de zin voor "More" hebt beëindigd met een leesteken.
Je gebruikt een klein lettertype en mijn "beeld->tekengrootte" heeft hier geen enkele invloed op. Volgens mij kan het geen kwaad als je de fontsize gewoon "open" laat staan., behalve bij buttons, die je fixed fontsize kan geven natuurlijk.
Zoals de header er nu uit ziet kan je de linkerkant statisch maken (laad ook sneller) en alleen de rechterkant flashen.
Voor "Forum" "Newsletter" en "Photo gallery" onderaan op de eerste pagina, zou ik dezelfde buttons gebruiken als uit het menu en dan de "More" knoppen wegdonderen.
"Check out our latest Member report" is geen hyperlink, en ik zou niet weten waar ik zou moeten zoeken voor de "member report"
Discograpy => "New releases for the coming months", is het niet mooier als je daar "Upcomming releases" oid van te maken
Misschien nog een mailformulier aanmaken. Dat verhinderd spam op schulz's adres.

-r-
  maandag 24 januari 2005 @ 08:50:18 #71
19840 Libris
Live from Singapore
pi_24718669
Maar ben ik de enige met die 100% processorload op Schultz' pagina?
  maandag 24 januari 2005 @ 08:56:36 #72
39240 jagermaster
pi_24718732
quote:
Op maandag 24 januari 2005 08:50 schreef Libris het volgende:
Maar ben ik de enige met die 100% processorload op Schultz' pagina?
nope heb ik ook. in IE6 en Mozilla
Where's my fear???
  maandag 24 januari 2005 @ 10:19:00 #73
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_24719697
Bedankt voor jullie feedback, ik zal er zeker iets mee doen. Is de 1e site die ik ooit gemaakt heb.
  maandag 24 januari 2005 @ 10:48:22 #74
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_24720111
Iemand enig idee hoe ik dat extra streepje rechts van het menu in internet explorer weg kan halen op www.bcnetwerkede.nl ?
  maandag 24 januari 2005 @ 10:51:17 #75
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_24720159
quote:
Op maandag 10 januari 2005 08:18 schreef Libris het volgende:
Heb sinds kort ook mijn eerste echt eigen php site online, een photolog cms met een mysql database erachter.

Tot vorige maand eigenlijk nooit met php gewerkt en omdat ik nu les geef in ASP ook maar eens PHP geprobeerd.

Graag commentaar in het algemeen, maar kan iemand ook eens kijken of mijn thumbnails het goed doen (in het verleden gaf ie soms een pagina zonder thumbs terug). Suggesties zijn natuurlijk ook van harte welkom. Het gaan om deze site
Zeer mooie site vind ik zelf, foto's makkelijk en duidelijk toegankelijk, goed geresised. Ik vind zelf alleen de kleuren niet zo mooi, grijs met groen.

En misschien dat als je add-comment doet dat de site verder naar beneden opent, nu moet je eerst naar beneden scrollen om het invoervenster te vinden.

En dat Friso het uploaden en taken heeft, lijkt me beetje nutteloze informatie, of maken meer mensen gebruik van de site zoals jij?

Ook zou ik wat meer, en duidelijker geplaats (niet in een tabel) met commentaar op de foto neerzetten.

[ Bericht 9% gewijzigd door L3IPO op 24-01-2005 10:58:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')