jij bent net zoquote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:. Ik zou diegene flink op z'n smoel hoeken, serieus
.
je mag in dit land niet voor eigen rechten spelenquote:
Als de overheid verzuimd zijn geweldsmonopolie te gebruiken dan vind ik burgerlijke ongehoorzaamheid gewenst.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:54 schreef E- het volgende:
[..]
je mag in dit land niet voor eigen rechten spelen
Nee dat klopt, maar als het persoonlijk wordt heb je jezelf niet altijd in eigen handquote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:54 schreef E- het volgende:
[..]
In welke zin bedoel je precies?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als de overheid verzuimd zijn geweldsmonopolie te gebruiken dan vind ik burgerlijke ongehoorzaamheid gewenst.
verschilt per individuquote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:56 schreef Blue_Dragon het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar als het persoonlijk wordt heb je jezelf niet altijd in eigen hand
Ja dat klopt ook, mij is het gelukkig niet overkomen. Maar als een van mijn naaste wordt geslagen en ik ben er bij, weet ik niet of ik me dan in kan houden, rustig weglopen en lekker gaan slapen thuis.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als de overheid verzuimd zijn geweldsmonopolie te gebruiken dan vind ik burgerlijke ongehoorzaamheid gewenst.
Tijd voor oa een Second Amendment.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Daag me asjeblieft niet uit... Die kuthippies hebben me al kwaad gemaakt vandaagquote:Op vrijdag 7 januari 2005 04:11 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Beetje met die hippies daar matten.
Dit werd mede mogelijkgemaak door:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:35 schreef Rhoona het volgende:
Leuk hoor mensen, ga naar de stap omdat je het gezellig wilt hebben, maar niet om je helemaal opgefokt te zuipen en te snuiven om vervolgens wat lui uit te dagen en fijn te gaan vechten. Zoek een andere hobby. Losers....
Zodra ze aan mijn naasten komen hebben ze met mij ook een probleem..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:54 schreef E- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |