jij bent net zoquote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:. Ik zou diegene flink op z'n smoel hoeken, serieus
.
je mag in dit land niet voor eigen rechten spelenquote:
Als de overheid verzuimd zijn geweldsmonopolie te gebruiken dan vind ik burgerlijke ongehoorzaamheid gewenst.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:54 schreef E- het volgende:
[..]
je mag in dit land niet voor eigen rechten spelen
Nee dat klopt, maar als het persoonlijk wordt heb je jezelf niet altijd in eigen handquote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:54 schreef E- het volgende:
[..]
In welke zin bedoel je precies?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als de overheid verzuimd zijn geweldsmonopolie te gebruiken dan vind ik burgerlijke ongehoorzaamheid gewenst.
verschilt per individuquote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:56 schreef Blue_Dragon het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar als het persoonlijk wordt heb je jezelf niet altijd in eigen hand
Ja dat klopt ook, mij is het gelukkig niet overkomen. Maar als een van mijn naaste wordt geslagen en ik ben er bij, weet ik niet of ik me dan in kan houden, rustig weglopen en lekker gaan slapen thuis.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als de overheid verzuimd zijn geweldsmonopolie te gebruiken dan vind ik burgerlijke ongehoorzaamheid gewenst.
Tijd voor oa een Second Amendment.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Daag me asjeblieft niet uit... Die kuthippies hebben me al kwaad gemaakt vandaagquote:Op vrijdag 7 januari 2005 04:11 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Beetje met die hippies daar matten.
Dit werd mede mogelijkgemaak door:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:35 schreef Rhoona het volgende:
Leuk hoor mensen, ga naar de stap omdat je het gezellig wilt hebben, maar niet om je helemaal opgefokt te zuipen en te snuiven om vervolgens wat lui uit te dagen en fijn te gaan vechten. Zoek een andere hobby. Losers....
Zodra ze aan mijn naasten komen hebben ze met mij ook een probleem..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:54 schreef E- het volgende:
[..]
Volledig mee eensquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:08 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Zodra ze aan mijn naasten komen hebben ze met mij ook een probleem..![]()
ik word dan altijd meligquote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:50 schreef basset het volgende:
<knip>
Waarom kunnen mensen niet normaal dronken worden?
Verschil: in het Hemeltje zaten 14- en 15-jarigen, wat gewoon te jong & illegaal is (onder de 16). Een 17-jarige verbieden een biertje te drinken in een kroeg lijkt me nogal achterlijk. Normaal doen lijkt me een beter criterium dan leeftijd, want er zijn best veel jonge mensen die gewoon normaal doen in een kroeg en er zijn vaak zat mensen van (ver) boven de 18 die aan het vechten gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:50 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat maar weer eens onderschrijft dat "jeugd" gewoon niet in de kroeg thuishoort. In Volendam zag je zoal waartoe "jeugd" in staat is, Het Hemeltje brandde mooi volledig uit met meerdere doden en zwaargewonden tot gevolg doordat......... één of andere eikelige puber het nodig vond om ook na een waarschuwing om er mee te kappen een bos sterretjes aan te steken........... De kroeg is terrein voor volwassenen, alles onder de 18 hoort daar sowieso niet thuis, daarboven moet nog blijken dat men normaal kan doen. En kunnen zuipen is dus geen reden om in een kroeg te komen.
Ja vroeg later wat er nou aan de hand was. Er waren een paar gasten stoer aan het kijken naar een stel andere gasten. Hadden verder geen problemen met elkaar gehad... Dus toen de uitsmijters even uit de buurt waren gingen ze maar staan matten... Waar gaat het over... Iedereen oke natuurlijk, behalve iemand die er niks mee te maken heeft...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:01 schreef buzzer het volgende:
Jah het is triest, maar het lijkt wel of iedereen lange tenen heeft tegenwoordig ................
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:51 schreef Stiffmaster het volgende:
Er moet gewoon een 'zuipbewijs' komen voordat ze naar een kroeg mogen....best wel een cool idee eigenlijk.
Oh ja, want zo'n ding ter grote van een pinpas neemt verschrikkelijk veel ruimte in bij je geld in je zak. Bovendien moet je je gewoon kunnen legitimeren dus je bent nog strafbaar ook. Lief en onschuldig hoor. Wat is nou de echte reden waarom je je ID niet meeneemt, pasfoto mislukt?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:35 schreef Marjomuts het volgende:
terwijl lieve onschuldige jonge vrouwen (ik dus) niet binnen gelaten worden omdat ik het vertik om die grote klote-id-kaart mee te gaan slepen! Beetje geld in mijn zak vind ik meer dan genoeg om mee te nemen.
Dan kunnen ze zo mee in de zak van Sinterklaasquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe oud waren die kindjes? 14/15
Mijn ID is anders nog groter dan mijn OV, maar ik heb nou gelukkig een nieuwe portemonnee waar die inpast. Is trouwens een ID van 5 jaar oudquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:50 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oh ja, want zo'n ding ter grote van een pinpas neemt verschrikkelijk veel ruimte in bij je geld in je zak. Bovendien moet je je gewoon kunnen legitimeren dus je bent nog strafbaar ook. Lief en onschuldig hoor. Wat is nou de echte reden waarom je je ID niet meeneemt, pasfoto mislukt?
Je spreekt iemand aan die staat te zoenen met iemand anders, en je word boos aangekeken.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:00 schreef DuranK het volgende:
maar laatst men zus ook, die zegt tegen zo'n meidje die met een jongen aan et kussen was( leeftijd allebei rond de 15), eey je moet zen tong niet opvreten he! Die jongen keek echt woest jongen niet normaal
niet dat ze bang was want die jongen had ze zo omgepist maar ja ze zijn wel geprikkeld
Men zus maakte maar een grapje, hallo sinds wanneer mag dat niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:24 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je spreekt iemand aan die staat te zoenen met iemand anders, en je word boos aangekeken.
Zullen we maar meteen een lieveheersbeestjes stoeptegel voor dat cafe gaan leggen dan? Ik vind dat volkomen terecht, je mag blij zijn dat ie verder niks deed.
Sommige mensen kunnen dat gewoon niet waarderen..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:39 schreef DuranK het volgende:
[..]
Men zus maakte maar een grapje, hallo sinds wanneer mag dat niet meer![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Breezahs om je heen?
Dan ga je naar de verkeerde tent.
Zo makkelijk is 't simpelweg.
ter grote van mijn pinpas?! dat mocht ik willen! ik heb nog zo'n ouwe, zo'n groot kreng dat net niet in mijn portemonnee past. Ik had het over een tijdje terug, toen ik me nog niet hoefde te legitimeren. dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:50 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oh ja, want zo'n ding ter grote van een pinpas neemt verschrikkelijk veel ruimte in bij je geld in je zak. Bovendien moet je je gewoon kunnen legitimeren dus je bent nog strafbaar ook. Lief en onschuldig hoor. Wat is nou de echte reden waarom je je ID niet meeneemt, pasfoto mislukt?
Dan koop je een nieuwe van 35 euro. Bespaart je volgende keer weer een boete van 50 euroquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:34 schreef Marjomuts het volgende:
[..]
ter grote van mijn pinpas?! dat mocht ik willen! ik heb nog zo'n ouwe, zo'n groot kreng dat net niet in mijn portemonnee past. Ik had het over een tijdje terug, toen ik me nog niet hoefde te legitimeren. dus.
Ja leuk zo'n ding kopen terwijl je al een passpoort hebt, lekker nuttigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:53 schreef Martuh het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe van 35 euro. Bespaart je volgende keer weer een boete van 50 euro![]()
Ze heeft nu toch zowel een ID kaart als een paspoort?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:58 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n ding kopen terwijl je al een passpoort hebt, lekker nuttig![]()
Omdat dronken zijn niet normaal is, logisch toch ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:50 schreef basset het volgende:
Vroeger uitgaan. Dan zijn de meete mensen nog enigsinds aanspreekbaar, Meestal onstaan ruzies tegen het einde van een stapavond.
Klote voor je nichtje overigens! Idd stelletje dronken eikels. Waarom kunnen mensen niet normaal dronken worden?
Bloempjequote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:39 schreef Blumchen het volgende:
Jeetje.. Ook nie leuk
Ik ken het wel.. die lui weten vaak wel hoe ze een leuke stap avond kunnnen verpesten..
Beetje kort door de bocht he? Ik ging voor het eerst uit toen ik zo'n beetje net 17 was,quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:50 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat maar weer eens onderschrijft dat "jeugd" gewoon niet in de kroeg thuishoort. In Volendam zag je zoal waartoe "jeugd" in staat is, Het Hemeltje brandde mooi volledig uit met meerdere doden en zwaargewonden tot gevolg doordat......... één of andere eikelige puber het nodig vond om ook na een waarschuwing om er mee te kappen een bos sterretjes aan te steken........... De kroeg is terrein voor volwassenen, alles onder de 18 hoort daar sowieso niet thuis, daarboven moet nog blijken dat men normaal kan doen. En kunnen zuipen is dus geen reden om in een kroeg te komen.
Ik ben 2 cm groter dan jou en gebruik ook zo goed als geen make-up alleen als ik uitga een beetje lipgloss ,maar misschien moet jij je volwassener opstellen ,weet zeker dat je dan wel naar binnen magquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:35 schreef Marjomuts het volgende:
weet je wat ik ook zo irritant vind? dat die 14-jarige huppelkutjes zo door mogen lopen en breezah's mogen bestellen, terwijl ik (19) als ik een rondje wil geven, me moet legitimeren![]()
Ik kan het toch ook niet helpen dat ik maar 1,60 ben en geen zin heb om mijn kop vol te smeren met make-up?!
Kut BrEeZaH's... verpesten het voor iedereen! Eerst een beetje bezopen worden (en het liefst ook nog midden in de kroeg kotsen) en dan gaan matten, terwijl lieve onschuldige jonge vrouwen (ik dus) niet binnen gelaten worden omdat ik het vertik om die grote klote-id-kaart mee te gaan slepen! Beetje geld in mijn zak vind ik meer dan genoeg om mee te nemen.
Ben jij even fascistisch bezig zeg!quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Systematisch fusilleren die agressieve klootzakken! Iedere persoon dat we van dergelijke slag minder hebben is een verlies voor familie en/of vrienden en een aanwinst voor de rest van de maatschappij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |