abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24446266
Ik was net op stap. Café bomvol. Veel jonge lui (onder de 18 joepie). Allemaal dronken en van de kaart.

Ik even naar de wc, kom terug, ja hoor de halve kroeg staat buiten... vechten...

Ben ik me nichtje kwijt, met wie ik op stap was. Staat ze achter in het drankenhok, vette snee in dr bovenlip, is ze door een flesje geraakt!!! Naar het ziekenhuis, 4 hechtingen.

Leuk hoor mensen, ga naar de stap omdat je het gezellig wilt hebben, maar niet om je helemaal opgefokt te zuipen en te snuiven om vervolgens wat lui uit te dagen en fijn te gaan vechten. Zoek een andere hobby. Losers....
pi_24446274
. Ik zou diegene flink op z'n smoel hoeken, serieus .
pi_24446284
ja dat heb ik ook nooit begrepen. Ik ga ook op stap om een leuke avond te hebben, maargoed, bij sommigen onder ons komen met de alcohol ook wat frustraties opborrelen...
wil alleen sex vóór het huwelijk
spam: www.carcassonne.nl
  vrijdag 7 januari 2005 @ 03:39:02 #4
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_24446286
Jeetje.. Ook nie leuk

Ik ken het wel.. die lui weten vaak wel hoe ze een leuke stap avond kunnnen verpesten..
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_24446288
Wat een trieste lui. Vechten ga dan slapen.
pi_24446289
* Alexxxxx geniet van het heerlijk wereldvreemd zijn
pi_24446292
Ze hadden waarschijnlijk nog wel respect voor hun moeder.
pi_24446331
Vroeger uitgaan. Dan zijn de meete mensen nog enigsinds aanspreekbaar, Meestal onstaan ruzies tegen het einde van een stapavond.

Klote voor je nichtje overigens! Idd stelletje dronken eikels. Waarom kunnen mensen niet normaal dronken worden?
pi_24446342
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 03:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
. Ik zou diegene flink op z'n smoel hoeken, serieus .
jij bent net zo
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_24446349
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 03:51 schreef E- het volgende:

[..]

jij bent net zo
Dingen rechtzetten is ok.
pi_24446351
Sommige mensen zijn dom en zijn dus alleen goed in vechten en blij doen
-the greatest enemy of the homosapien is his own ego- (BD)
pi_24446357
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 03:52 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Dingen rechtzetten is ok.
je mag in dit land niet voor eigen rechten spelen
pi_24446362
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 03:54 schreef E- het volgende:

[..]

Als de overheid verzuimd zijn geweldsmonopolie te gebruiken dan vind ik burgerlijke ongehoorzaamheid gewenst.
pi_24446363
quote:

[..]

Nee dat klopt, maar als het persoonlijk wordt heb je jezelf niet altijd in eigen hand
pi_24446379
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 03:55 schreef Steijn het volgende:

[..]

Als de overheid verzuimd zijn geweldsmonopolie te gebruiken dan vind ik burgerlijke ongehoorzaamheid gewenst.
In welke zin bedoel je precies?
pi_24446394
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 03:56 schreef Blue_Dragon het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar als het persoonlijk wordt heb je jezelf niet altijd in eigen hand
verschilt per individu
pi_24446417
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 03:59 schreef E- het volgende:

[..]

verschilt per individu
Ja dat klopt ook, mij is het gelukkig niet overkomen. Maar als een van mijn naaste wordt geslagen en ik ben er bij, weet ik niet of ik me dan in kan houden, rustig weglopen en lekker gaan slapen thuis.
pi_24446431
quote:

[..]

! Anarchist!

* Mtijn vind dat we met zo'n justitie systeem als dat in nederland (15% opgelost, meerendeel door slachtoffers/omstanders zelf) het beter zelf kunnen doen...
  Redactie Games vrijdag 7 januari 2005 @ 04:05:27 #19
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24446439
Je had beter naar de Dam kunnen gaan
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24446440
TIMMYYYYYYYYY!!!
pi_24446447
quote:

[..]

Tijd voor oa een Second Amendment.
pi_24446477
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 04:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je had beter naar de Dam kunnen gaan
Beetje met die hippies daar matten.
pi_24446490
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 04:11 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Beetje met die hippies daar matten.
Daag me asjeblieft niet uit... Die kuthippies hebben me al kwaad gemaakt vandaag Freek de Jonge dan En ik dacht nog wel dat hij anders was
  vrijdag 7 januari 2005 @ 08:00:31 #24
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24447418
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 03:35 schreef Rhoona het volgende:
Leuk hoor mensen, ga naar de stap omdat je het gezellig wilt hebben, maar niet om je helemaal opgefokt te zuipen en te snuiven om vervolgens wat lui uit te dagen en fijn te gaan vechten. Zoek een andere hobby. Losers....
Dit werd mede mogelijkgemaak door:

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24447445
quote:

[..]

Zodra ze aan mijn naasten komen hebben ze met mij ook een probleem..
bla bla bla......
  vrijdag 7 januari 2005 @ 08:10:11 #26
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24447453
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 08:08 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

Zodra ze aan mijn naasten komen hebben ze met mij ook een probleem..
Volledig mee eens
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24448123
Wat maar weer eens onderschrijft dat "jeugd" gewoon niet in de kroeg thuishoort. In Volendam zag je zoal waartoe "jeugd" in staat is, Het Hemeltje brandde mooi volledig uit met meerdere doden en zwaargewonden tot gevolg doordat......... één of andere eikelige puber het nodig vond om ook na een waarschuwing om er mee te kappen een bos sterretjes aan te steken........... De kroeg is terrein voor volwassenen, alles onder de 18 hoort daar sowieso niet thuis, daarboven moet nog blijken dat men normaal kan doen. En kunnen zuipen is dus geen reden om in een kroeg te komen.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_24448131
Er moet gewoon een 'zuipbewijs' komen voordat ze naar een kroeg mogen....best wel een cool idee eigenlijk.
bla bla bla......
pi_24448166
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 03:50 schreef basset het volgende:
<knip>
Waarom kunnen mensen niet normaal dronken worden?
ik word dan altijd melig van die slappe moppen zitten tappen en er zelf het hardste om lachen
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 11:13:48 #30
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24449171
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 09:50 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat maar weer eens onderschrijft dat "jeugd" gewoon niet in de kroeg thuishoort. In Volendam zag je zoal waartoe "jeugd" in staat is, Het Hemeltje brandde mooi volledig uit met meerdere doden en zwaargewonden tot gevolg doordat......... één of andere eikelige puber het nodig vond om ook na een waarschuwing om er mee te kappen een bos sterretjes aan te steken........... De kroeg is terrein voor volwassenen, alles onder de 18 hoort daar sowieso niet thuis, daarboven moet nog blijken dat men normaal kan doen. En kunnen zuipen is dus geen reden om in een kroeg te komen.
Verschil: in het Hemeltje zaten 14- en 15-jarigen, wat gewoon te jong & illegaal is (onder de 16). Een 17-jarige verbieden een biertje te drinken in een kroeg lijkt me nogal achterlijk. Normaal doen lijkt me een beter criterium dan leeftijd, want er zijn best veel jonge mensen die gewoon normaal doen in een kroeg en er zijn vaak zat mensen van (ver) boven de 18 die aan het vechten gaan.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:01:29 #31
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24449847
Jah het is triest, maar het lijkt wel of iedereen lange tenen heeft tegenwoordig ................
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24449967
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 12:01 schreef buzzer het volgende:
Jah het is triest, maar het lijkt wel of iedereen lange tenen heeft tegenwoordig ................
Ja vroeg later wat er nou aan de hand was. Er waren een paar gasten stoer aan het kijken naar een stel andere gasten. Hadden verder geen problemen met elkaar gehad... Dus toen de uitsmijters even uit de buurt waren gingen ze maar staan matten... Waar gaat het over... Iedereen oke natuurlijk, behalve iemand die er niks mee te maken heeft...
pi_24450883
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 09:51 schreef Stiffmaster het volgende:
Er moet gewoon een 'zuipbewijs' komen voordat ze naar een kroeg mogen....best wel een cool idee eigenlijk.
dat je dan eerst een paar zuiplessen moet afleggen en daarna een zuip examen krijgt?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_24451178
weet je wat ik ook zo irritant vind? dat die 14-jarige huppelkutjes zo door mogen lopen en breezah's mogen bestellen, terwijl ik (19) als ik een rondje wil geven, me moet legitimeren
Ik kan het toch ook niet helpen dat ik maar 1,60 ben en geen zin heb om mijn kop vol te smeren met make-up?!
Kut BrEeZaH's... verpesten het voor iedereen! Eerst een beetje bezopen worden (en het liefst ook nog midden in de kroeg kotsen ) en dan gaan matten, terwijl lieve onschuldige jonge vrouwen (ik dus) niet binnen gelaten worden omdat ik het vertik om die grote klote-id-kaart mee te gaan slepen! Beetje geld in mijn zak vind ik meer dan genoeg om mee te nemen.
pi_24451242
Breezahs om je heen?

Dan ga je naar de verkeerde tent.

Zo makkelijk is 't simpelweg.
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 13:50:40 #36
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24451272
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 13:35 schreef Marjomuts het volgende:
terwijl lieve onschuldige jonge vrouwen (ik dus) niet binnen gelaten worden omdat ik het vertik om die grote klote-id-kaart mee te gaan slepen! Beetje geld in mijn zak vind ik meer dan genoeg om mee te nemen.
Oh ja, want zo'n ding ter grote van een pinpas neemt verschrikkelijk veel ruimte in bij je geld in je zak. Bovendien moet je je gewoon kunnen legitimeren dus je bent nog strafbaar ook. Lief en onschuldig hoor. Wat is nou de echte reden waarom je je ID niet meeneemt, pasfoto mislukt?
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2005 @ 13:54:43 #37
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24451323
hoe oud waren die kindjes? 14/15
:')
pi_24451931
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe oud waren die kindjes? 14/15
Dan kunnen ze zo mee in de zak van Sinterklaas
bla bla bla......
pi_24451947
Ik ga altijd op stap om te matten
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_24452982
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:44 schreef bierglas het volgende:
Ik ga altijd op stap om te matten
Ja man, Een avond niet gemat is een dag niet geleefd
pi_24453654
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 13:50 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Oh ja, want zo'n ding ter grote van een pinpas neemt verschrikkelijk veel ruimte in bij je geld in je zak. Bovendien moet je je gewoon kunnen legitimeren dus je bent nog strafbaar ook. Lief en onschuldig hoor. Wat is nou de echte reden waarom je je ID niet meeneemt, pasfoto mislukt?
Mijn ID is anders nog groter dan mijn OV, maar ik heb nou gelukkig een nieuwe portemonnee waar die inpast. Is trouwens een ID van 5 jaar oud maar laatst men zus ook, die zegt tegen zo'n meidje die met een jongen aan et kussen was( leeftijd allebei rond de 15), eey je moet zen tong niet opvreten he ! Die jongen keek echt woest jongen niet normaal niet dat ze bang was want die jongen had ze zo omgepist maar ja ze zijn wel geprikkeld
  vrijdag 7 januari 2005 @ 17:24:27 #42
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_24453931
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:00 schreef DuranK het volgende:
maar laatst men zus ook, die zegt tegen zo'n meidje die met een jongen aan et kussen was( leeftijd allebei rond de 15), eey je moet zen tong niet opvreten he ! Die jongen keek echt woest jongen niet normaal niet dat ze bang was want die jongen had ze zo omgepist maar ja ze zijn wel geprikkeld
Je spreekt iemand aan die staat te zoenen met iemand anders, en je word boos aangekeken.

Zullen we maar meteen een lieveheersbeestjes stoeptegel voor dat cafe gaan leggen dan? Ik vind dat volkomen terecht, je mag blij zijn dat ie verder niks deed.
pi_24454243
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:24 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Je spreekt iemand aan die staat te zoenen met iemand anders, en je word boos aangekeken.

Zullen we maar meteen een lieveheersbeestjes stoeptegel voor dat cafe gaan leggen dan? Ik vind dat volkomen terecht, je mag blij zijn dat ie verder niks deed.
Men zus maakte maar een grapje, hallo sinds wanneer mag dat niet meer
pi_24454512
soort zoekt soort
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_24454572
Jammer is dat.........en dan thuis heel groots doen tegenover hun ouders.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 21:16:38 #46
95569 Talena
Morgen gratis bier!
pi_24454802
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 19:39 schreef DuranK het volgende:

[..]

Men zus maakte maar een grapje, hallo sinds wanneer mag dat niet meer
Sommige mensen kunnen dat gewoon niet waarderen..
Bewust
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=95569 :O
Never love someone more than you know him
pi_24464357
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 13:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Breezahs om je heen?
Dan ga je naar de verkeerde tent.
Zo makkelijk is 't simpelweg.
Wij hebben één keer breezahs in de stamkroeg gehad. Toen zijn we met zn achten om een tafeltje gaan zitten en zijn er commentaar op gaan leveren, net als bij een natuurdocu . Was best grappig
  zaterdag 8 januari 2005 @ 17:11:05 #48
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_24466570
Inderdaad vervelend dat ze minderjarig zijn...

Ga ik het gevang in als ik een portie vuisttabletten uitdeel
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_24466651
Dat soort kneuzen moeten zelf eens flink verrot geslagen worden
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24466938
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 13:50 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

ter grote van mijn pinpas?! dat mocht ik willen! ik heb nog zo'n ouwe, zo'n groot kreng dat net niet in mijn portemonnee past. Ik had het over een tijdje terug, toen ik me nog niet hoefde te legitimeren. dus.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 19:53:53 #51
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_24469619
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:34 schreef Marjomuts het volgende:

[..]

ter grote van mijn pinpas?! dat mocht ik willen! ik heb nog zo'n ouwe, zo'n groot kreng dat net niet in mijn portemonnee past. Ik had het over een tijdje terug, toen ik me nog niet hoefde te legitimeren. dus.
Dan koop je een nieuwe van 35 euro. Bespaart je volgende keer weer een boete van 50 euro
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_24469707
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 19:53 schreef Martuh het volgende:

[..]

Dan koop je een nieuwe van 35 euro. Bespaart je volgende keer weer een boete van 50 euro
Ja leuk zo'n ding kopen terwijl je al een passpoort hebt, lekker nuttig
  zondag 9 januari 2005 @ 01:34:41 #53
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_24477267
Beetje naïef om te denken dat die 'ruzieschoppers' alleen onder <18-jarigen voorkomen. Volwassen (18+) kunnen net zo debiel zijn hoor...
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 9 januari 2005 @ 17:35:35 #54
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_24486957
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 19:58 schreef DuranK het volgende:

[..]

Ja leuk zo'n ding kopen terwijl je al een passpoort hebt, lekker nuttig
Ze heeft nu toch zowel een ID kaart als een paspoort?

Heb ik ook gedaan, die ID kaart past veel makkelijker in mijn portemonnee, tussen alle bankpasjes enzo, veel handiger dan dat lompe paspoort.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_40758065
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 03:50 schreef basset het volgende:
Vroeger uitgaan. Dan zijn de meete mensen nog enigsinds aanspreekbaar, Meestal onstaan ruzies tegen het einde van een stapavond.

Klote voor je nichtje overigens! Idd stelletje dronken eikels. Waarom kunnen mensen niet normaal dronken worden?
Omdat dronken zijn niet normaal is, logisch toch ofzo.
pi_40758073
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 03:39 schreef Blumchen het volgende:
Jeetje.. Ook nie leuk

Ik ken het wel.. die lui weten vaak wel hoe ze een leuke stap avond kunnnen verpesten..
Bloempje
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_40758075
Kop een nep-pistool. 'Eeyyyy jongetjes, en nu allemaal slapen'
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:56:08 #58
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_40766015
Ja gister waren der ook flink wat ruziezoekers opstap
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_40766112
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 09:50 schreef speedfreak1 het volgende:
Beetje kort door de bocht he? Ik ging voor het eerst uit toen ik zo'n beetje net 17 was,
maar ik heb nog nooit gevochten in de stad (ook zelden aangeschoten).
pi_40766268
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 13:35 schreef Marjomuts het volgende:
weet je wat ik ook zo irritant vind? dat die 14-jarige huppelkutjes zo door mogen lopen en breezah's mogen bestellen, terwijl ik (19) als ik een rondje wil geven, me moet legitimeren
Ik kan het toch ook niet helpen dat ik maar 1,60 ben en geen zin heb om mijn kop vol te smeren met make-up?!
Kut BrEeZaH's... verpesten het voor iedereen! Eerst een beetje bezopen worden (en het liefst ook nog midden in de kroeg kotsen ) en dan gaan matten, terwijl lieve onschuldige jonge vrouwen (ik dus) niet binnen gelaten worden omdat ik het vertik om die grote klote-id-kaart mee te gaan slepen! Beetje geld in mijn zak vind ik meer dan genoeg om mee te nemen.
Ik ben 2 cm groter dan jou en gebruik ook zo goed als geen make-up alleen als ik uitga een beetje lipgloss ,maar misschien moet jij je volwassener opstellen ,weet zeker dat je dan wel naar binnen mag
Salsa Española
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:17:41 #61
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_40768323
Zeg TS jij zat op de wc he, wie zegt dat jou nichtje de vechtpartij niet is begonnen
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_40768553
Systematisch fusilleren die agressieve klootzakken! Iedere persoon dat we van dergelijke slag minder hebben is een verlies voor familie en/of vrienden en een aanwinst voor de rest van de maatschappij!
feest
pi_40842087
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Systematisch fusilleren die agressieve klootzakken! Iedere persoon dat we van dergelijke slag minder hebben is een verlies voor familie en/of vrienden en een aanwinst voor de rest van de maatschappij!
Ben jij even fascistisch bezig zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')