abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 11:31:48 #226
81992 Githa
pi_26266840
Fachelle, Heb ik je nu een trauma bezorgt
  zaterdag 16 april 2005 @ 18:02:57 #227
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26276095
LOL Fachelle wordt later vast iemand die voor de natuur opkomt
patat ftw :)
  zaterdag 16 april 2005 @ 18:42:43 #228
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_26277172
T zou me niks verbazen
Ze is ook gek op wandelen in de bossen
En modder of zand........ maakt niet uit mama kan wassen
pi_26400877
Ik ontdek zojuist een compleet ontplofte kinderkamer

Suus had alles, maar dan ook alles voor de zoveelste keer uit haar kleerkasten getrokken... gisteren was het al raak, eergisteren kon ik het net voorkomen en zojuist lagen dus weer al haar kleren bezaaid over de vloer.

Nu zat ik dus redelijk aan het einde van mijn geduld en riep dus luidmopperend: "pofferdikkie, dat mag je niet doen!"

Staat Suus naar Simba (die onder haar bed lag) te wijzen: "Foei! Niedoe!"
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 april 2005 @ 18:29:44 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_26409560
Suus Slimpie!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_26426431
Tja, ruzie ... Wat ook moeilijk is, is het samen spelen in plaats van afpakken
Kindje 1 laat (per ongeluk!) een telefoontje vallen en bukt. Ondertussen pakt kindje 2 die net iets sneller is, het telefoontje in het kader van: Als k1 het niet beet heeft, mag ik ermee spelen.
Afijn, Bright ziet het en denkt: 'Hmm... samen is toch leuker, dan 1 huilen en de ander spelen' en begint met goede moed aan een gesprekje met k2:
bright: 'k2, wat is er?'
k2: ...
bright: 'heb jij dat telefoontje afgepakt?'
k2: 'nee, lag op grond'
bright: 'hoe komt het op de grond, dan?'
k2: kijkt beteuterd '...'
bright: 'Was k1 ermee aan het spelen?'
k2: kijkt beteuterder '... ik spelen'
bright: 'heeft k1 het laten vallen?'
k2: moet toch toegeven: 'ja'
bright: 'wilde k1 het dan niet meer?'
k2: 'nou, ik ook spelen'
bright: 'dat begrijp ik, maar dat vroeg ik niet. Wilde k1 met iets anders spelen?'
k2: 'ik vraag aan mamaBright'
<zo, die kleintjes kunnen al lekker papa en mama tegen elkaar uitspelen>
... k2 komt terug
bright: 'en, wat zei ze?'
k2: 'ik mag spelen'
bright: 'wat heb je gezegd dan?'
k2: 'ik mag spelen'
bright: <komt niet echt verder> 'maar je mag er alleen mee spelen als iemand anders er niet mee aan het spelen is. Begrijp je dat jij het ook neit leuk vindt als k1 het van jou afpakt?'
k2: knipt sloompjes
bright: <ziet dat k1 allang alles vergeten is> 'wil je het dan aan k1 teruggeven?'
k2: 'Hier k1' en geeft terug.
k1 hoeft niet meer, dat wist Bright al
bright: 'k1 wil nu met iets anders spelen, dus mag jij met dit telefoontje spelen.'
<zou k2 hier iets van geleerd hebben? - zucht>
Oh ja - k2 zei dus tegen MamaBright dat ze van Bright niet met het telefoontje mocht spelen en vroeg of het van haar wel mocht hmm ... daar moet ik nog iets over vragen; als ze van mij niet mag, dan zou ze ook van mamaBright niet mogen...
pi_26426993
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:52 schreef Bright het volgende:
Oh ja - k2 zei dus tegen MamaBright dat ze van Bright niet met het telefoontje mocht spelen en vroeg of het van haar wel mocht hmm ... daar moet ik nog iets over vragen; als ze van mij niet mag, dan zou ze ook van mamaBright niet mogen...
En heeft k2 ook alles uitgelegd of alleen gezegd 'Mag ik met het telefoontje spelen?"
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 11:20:09 #233
43556 miss_dynastie
pi_26427051
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:36 schreef reni het volgende:
wij heeben van de week de tuin leeg gehaald.
Nu zit Fachelle te zingen:

oh denneboom oh denneboom
ik heb je laatst in de tuin zien staan
toen knipte tante githa jou in twee stukken
oh denneboom oh denneboom
ik vind jou erg zielig hoor
enzo heeft ze op bijn ieder plantje of boompje n versie gemaakt
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 11:33:53 #234
81992 Githa
pi_26427410
Fachelle zat laatst bij me in de auto, we waren aan het wachten op mama.
Zit ze met haar broek omhoog gestroopt, haar been te inspecteren op eventuele wondjes.
Ziet ze ineens een bruin plekje.

Fachelle:Tante Githaaaaaaaaaaaaaaa ! ik heb een wond ! alle 3 jarige denken dat iedereen doof is en dat ze alles moeten gillen
ikke: laat is kijken...nee joh ! dat is een moedervlekje.
Fachelle: NIET! .... dat is een kindervlekje

pi_26429388
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En heeft k2 ook alles uitgelegd of alleen gezegd 'Mag ik met het telefoontje spelen?"
Alles uitleggen? uiteraard niet - ze heeft inderdaad we lgevraagd of ze ermee mocht spelen; ik kreeg later wel van mamaBright te horen dat k2 heeft gezegd dat het van mij niet mocht. (Daarom ook nog even overleg plegen; misschien dat er iets fout ging in de communicatie)


Haha - kindervlek Elise heeft er 1 op haar hoofdje, onder haar haren; dat is ook de enige tot nu toe
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 april 2005 @ 14:41:05 #236
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_26432126
Ik probeer Christan te laten minderen met duimen.

We zitten in de auto, en als ik omkijk zie ik hem duimen. Ik kijk hem eens aan en hij zegt:

Ik was niet aan het duimen hoor! Ik moest even voelen of mijn tanden nog goed zaten.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 23 april 2005 @ 13:36:56 #237
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_26452608
Gisteren pletterde Jasper onderuit in de douchebak (hij stond op en neer te springen en landde naast de anti-slipmat). Omdat hij zonder commentaar weer opstond had ik er verder geen aandacht aan geschonken.

Na het douchen was ik hem aan het aankleden op de commode en zie opeens wat bloedspetters op het aankleedkussen. Ik vraag aan Jasper 'Wat is dat??' waarop hij zeer beslist antwoordt: 'Is rode verf!'.

Nadat ik hem uitgelegd had dat het toch echt bloed was ging ik maar inspecteren waar dat dan vandaan kwam. Ik had net zijn voeten geinspecteerd toen hij heel triomfantelijk liep: 'Been AU! Bloed!'. De pleister die ik er op plakte zat binnen tien seconden op de muur en vervolgens op de grond geplakt.

De volgende pleister plakte ik terwijl ik snel zijn pyjama aandeed... Zat er vanmorgen nog en mocht er ook niet meer vanaf.

Inmiddels was mama ook thuis (had gisteren avonddienst), die ging Jasper ook uitgebreid uithoren wat er aan de hand was. Antwoord: 'Jasper Au! Jasper Bloed! Gevallen! Puntje van doesj' (we hebben een afdekplaatje op de afvoer dat klem zit op twee ronde schroeven. Het plaatje is al tijden weg, maar de schroeven zitten er nog anders valt de afvoer er af). Hij was dus duidelijk niet op zijn hoofd gevallen!
pi_26462391
Fachelle, Christan en Jasper zijn inderdaad niet op hun bolletjes gevallen zeg!

Mijn dochter heeft soms toch wel erge aanvalletjes van 'blond'......

Ik: " Heey wat heb je daar nou op je rokje zitten? Ojee, je hebt pizza saus op je rok gemorst. "
Dochter:" He? Waar?!
(Ik pak een billendoekje en begin het schoon te maken)
Ik:" He getsie wat een viezigheid"
Dochter: " Neehee dat is pizza saus! De geit heeft niks gedaan!!"


The waves you made will always be
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 april 2005 @ 17:40:19 #239
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_26478422
Hihi Pepper, die is leuk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 24 april 2005 @ 20:41:24 #240
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_26482631
Nick(3) had vanmiddag ook een leuke: Hij had van papa een snoepje gekregen, dat wel erg lekker was. Hij wilde dus graag nog een snoepje, en vroeg op z'n aller-, allerliefst aan papa of hij alsjeblieft nog een snoepje mocht.
Papa, ook niet van gisteren, wilde best een snoepje ruilen tegen een kusje of een knuffel. Dus hij vroeg aan Nick:"Als papa jou een snoepje geeft, wat krijgt papa dan van jou?"
Waarop Nick ijskoud reageerde:"Een boterham!!!"
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_26490870
Dat is nog eens een goede ruil Nick .
Mama van 2 lieve meiden :)
  † In Memoriam † maandag 25 april 2005 @ 09:00:07 #242
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26491186
wat doe je als je twee paar sandalen hebt die je allebei even mooi vindt en je kan niet kiezen welke je aan wilt?

juist ja, je doet van elk paar een aan.

gistern kon ik nog net voorkomen dat luca met een grijze en een blauwe sandaal buiten ging spelen.
  † In Memoriam † maandag 25 april 2005 @ 09:01:15 #243
81992 Githa
pi_26491197
Luca...groot gelijk hoor, als je het zelf maar mooi vindt
pi_26494532
Ik vind het wel handig gevonden lady-wrb, eigenlijk vind ik het wel hardstikke hip
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_26494552
Suus was voor de zoveelste keer Simba aan het plagen, waarna ik voor de zoveelste keer riep: "Niet het poesje plagen! Waar zitten je oren?" Waarna Suus antwoorde: "Weg!"

Ja dat had ik ook al door.....
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_26494559
Luca!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  maandag 25 april 2005 @ 12:31:32 #247
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26494978
LOL Suus en Luca toch
patat ftw :)
  maandag 25 april 2005 @ 21:35:29 #248
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26505804
kyllian had een t'shirt aan kijkt er naar en zeg he mama kleine mouwen
ja zeg ik het is lekker weer dus hoef je geen lange mouwen
ja maar moet je een stukje bij kopen
  † In Memoriam † maandag 25 april 2005 @ 21:42:59 #249
81992 Githa
pi_26505990
Kyllian, dus een t-shirt is gewoon een goedkope versie van een trui

ik wilde vroeger geen t-shirt zeggen maar noemde het een t-strui
pi_26506309
Vanmiddag kwam er een vriendje bij Julian spelen. vroeg me ma of ze wat wilden drinken, zegt dat jongetje zo: Nee, ik hoef geen drinken, maar een broodje frikadel lust ik wel!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')