abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24438737
Heejs.. Kheb al een tijdje een vriend, en we hebben al wel een aantal keer gezoend.. Maar hoe vinden jullie nou dat de 'perfecte' tongzoen moet gaan??

En eigenlijk wil ik hem best wel een keer een zuigzoen in de nek geven Maar ik heb wel eens gewoon geprobeerd op mijn arm enzo (misschien dat dat ook wel anders voelt), maar moet je gewoon blijven zuigen enzow? Want op mijn arm begon dat best wel te prikkelen.. (Tenzij dat juist de bedoeling is )

Ik hoop dat jullie misschien een paar tips kunnen geven..

[ Bericht 2% gewijzigd door Dreamqueen op 06-01-2005 20:45:02 ]
pi_24438863
een zuigzoen is niet lekker...tis alleen om de ander te klieren dat iedereen kan zien dat ie een vlek heeft
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:47:51 #3
62182 Georges
That's the shit
pi_24438920
Kwestie van uitproberen.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_24438935
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
een zuigzoen is niet lekker...tis alleen om de ander te klieren dat iedereen kan zien dat ie een vlek heeft
Het leek mij wel een keer leuk om dat te doen.. Maar dat zal ik dan maar niet doen
pi_24438973
tuurlijk mag je dat wel doen. dingen uitproberen is alleen maar leuk
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:07:32 #6
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_24439270
Het vel van je arm is meestal te dik voor een zuigzoen. Het kan wel, maar dan moet je lang volhouden.

Gewoon in het nekje, zo lang als je kunt zuigen op een plekje...

Eerste zuigzoen die ooit gaf was ook gelijk goed, die jongen heeft er tot zijn ergernis een volle week mee gelopen.
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:28:19 #7
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_24439702
Hard genoeg zuigen, maar niet zo hard dat je tand door je lip gaat
En op 1 plek idd..
Blijft trouwens best wel lang zitten (als je 't goed doet) dus misschien niet in nek..?
I want that one!
pi_24439820
Zo'n zuigzoen is volgens mij alleen maar een markering, soort van misplaatste territoriumdrift (kijk, is/was van mij!).
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:37:04 #9
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_24439859
ik heb wel eens een paarse zuigzoen gezet
en teruggehad
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_24443497
Een zuigzoen op zn lul is misschien wel wat voor m.
Lambo of Rekt
pi_24444252
een zuigzoen moet je op de rug van je hand proberen, gaat veel makkelijker...
pi_24460522
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:07 schreef Vla het volgende:
Het vel van je arm is meestal te dik voor een zuigzoen. Het kan wel, maar dan moet je lang volhouden.

Gewoon in het nekje, zo lang als je kunt zuigen op een plekje...

Eerste zuigzoen die ooit gaf was ook gelijk goed, die jongen heeft er tot zijn ergernis een volle week mee gelopen.
Precies. En je tong gebruiken kan ook geen kwaad.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24467062
Ik heb "de zuigzoen" werkelijk nooit begrepen. Het is echt een puber-klier-grapje. Meer is het niet. Het is niet sexy, niet opwindend, niet leuk, niet lekker, niet fijn. Het is vooral veel niet.

Waarom zou je een zuigzoen geven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24467115
De beste manier voor een tongzoen? Niet te snel, niet te langzaam? Niet teveel draaien en niet te weinig? Niet buiten de mond/over t hele gezicht? Wel je handen erbij gebruiken.
Erg persoonsgebonden dus.
pi_24467302
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb "de zuigzoen" werkelijk nooit begrepen. Het is echt een puber-klier-grapje. Meer is het niet. Het is niet sexy, niet opwindend, niet leuk, niet lekker, niet fijn. Het is vooral veel niet.

Je hoeft ook geen hoover te imiteren, maar een goede zoen in je nek mag best wel wat passie en kracht achter zitten. Heel diep inademen... zorgt altijd voor kippenvel.
pi_24467401
Een fijne zoen in de nek is wat anders dan een merkteken willen veroorzaken (de standaard zuigzoen), hetgeen ik bespeur in de openingspost.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24467679
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:53 schreef heiden6 het volgende:
Je hoeft ook geen hoover te imiteren, maar een goede zoen in je nek mag best wel wat passie en kracht achter zitten. Heel diep inademen... zorgt altijd voor kippenvel.
Zoenen in de nek, op welke manier dan ook, zijn superlekker. Behálve dan de zuigzoen-manier, die is imo alleen bedoeld als 'territoriumafbakening' of wel heel flauw plagerijtje.
pi_24467804
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 18:09 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Zoenen in de nek, op welke manier dan ook, zijn superlekker. Behálve dan de zuigzoen-manier, die is imo alleen bedoeld als 'territoriumafbakening' of wel heel flauw plagerijtje.
Ja, volgens mij heb ik dan de OP verkeerd begrepen. Volgens mij wordt er namelijk geen zuigzoen bedoeld als in 'even een rode plek veroorzaken', of met die kracht.

Gewoon een lekkere zoen, de juiste plekjes langs, maar dan iets meer intens.
pi_24469902
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:39 schreef Isabeau het volgende:

Helemaal mee eens! Niet iets om warm voor te lopen...
Daar moeten andere zoenen voor aan te pas komen.....
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_24471445
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 18:17 schreef heiden6 het volgende:

Ja, volgens mij heb ik dan de OP verkeerd begrepen. Volgens mij wordt er namelijk geen zuigzoen bedoeld als in 'even een rode plek veroorzaken', of met die kracht.
Waarom oefent de topicstarter dan op haar eigen arm en vraagt zich af waarom daar niets verschijnt.
pi_24471499
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom oefent de topicstarter dan op haar eigen arm en vraagt zich af waarom daar niets verschijnt.
Dat staat er niet. Maar ik geloof best dat ze dat bedoeld heeft, zo interpreteerde ik het alleen niet.
pi_24471571
Zuigzoenen zijn kut.
Half nederland denkt dat je stoer probeert te doen met je vriend/vriendin.
De andere helft denkt dat je een ontzettend enge ziekte hebt opgelopen.

En tongzoenen.. jah.. alleen leuk als je dronken bent. Gewoon zoenen vind ik veel fijner.
Mja, wie ben ik eh
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_24484257
Zuigzoen geven is niet stoer. Er zelf een hebben is nog minder stoer.

t enige leuke aan zuigzoenen is dat je kunt zien wanneer iemand flink dronken is geweest in het weekend
bitchy
And I was like "yeah...whatever..."
pi_24485987
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:39 schreef Skv het volgende:
Zuigzoenen zijn kut.
Gelukkig is er een uitstekende remedie: de coltrui. Hoewel die eigenlijk ook wel kut zijn.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_24487477
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:41 schreef rekenwonder het volgende:
Gelukkig is er een uitstekende remedie: de coltrui.
En in de zomer heeft dan niet alleen je naaste omgeving maar zelfs de hele stad in de gaten wat er aan de hand is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')