Het leek mij wel een keer leuk om dat te doen.. Maar dat zal ik dan maar niet doenquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
een zuigzoen is niet lekker...tis alleen om de ander te klieren dat iedereen kan zien dat ie een vlek heeft
Precies. En je tong gebruiken kan ook geen kwaad.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:07 schreef Vla het volgende:
Het vel van je arm is meestal te dik voor een zuigzoen. Het kan wel, maar dan moet je lang volhouden.
Gewoon in het nekje, zo lang als je kunt zuigen op een plekje...
Eerste zuigzoen die ooit gaf was ook gelijk goed, die jongen heeft er tot zijn ergernis een volle week mee gelopen.![]()
![]()
Je hoeft ook geen hoover te imiteren, maar een goede zoen in je nek mag best wel wat passie en kracht achter zitten. Heel diep inademen... zorgt altijd voor kippenvel.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb "de zuigzoen" werkelijk nooit begrepen. Het is echt een puber-klier-grapje. Meer is het niet. Het is niet sexy, niet opwindend, niet leuk, niet lekker, niet fijn. Het is vooral veel niet.
Waarom zou je een zuigzoen geven![]()
Zoenen in de nek, op welke manier dan ook, zijn superlekker. Behálve dan de zuigzoen-manier, die is imo alleen bedoeld als 'territoriumafbakening' of wel heel flauw plagerijtje.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:53 schreef heiden6 het volgende:
Je hoeft ook geen hoover te imiteren, maar een goede zoen in je nek mag best wel wat passie en kracht achter zitten. Heel diep inademen... zorgt altijd voor kippenvel.
Ja, volgens mij heb ik dan de OP verkeerd begrepen. Volgens mij wordt er namelijk geen zuigzoen bedoeld als in 'even een rode plek veroorzaken', of met die kracht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:09 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Zoenen in de nek, op welke manier dan ook, zijn superlekker. Behálve dan de zuigzoen-manier, die is imo alleen bedoeld als 'territoriumafbakening' of wel heel flauw plagerijtje.
Helemaal mee eens! Niet iets om warm voor te lopen...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb "de zuigzoen" werkelijk nooit begrepen. Het is echt een puber-klier-grapje. Meer is het niet. Het is niet sexy, niet opwindend, niet leuk, niet lekker, niet fijn. Het is vooral veel niet.
Waarom zou je een zuigzoen geven![]()
Waarom oefent de topicstarter dan op haar eigen arm en vraagt zich af waarom daar niets verschijnt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:17 schreef heiden6 het volgende:
Ja, volgens mij heb ik dan de OP verkeerd begrepen. Volgens mij wordt er namelijk geen zuigzoen bedoeld als in 'even een rode plek veroorzaken', of met die kracht.
Dat staat er niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom oefent de topicstarter dan op haar eigen arm en vraagt zich af waarom daar niets verschijnt.
Gelukkig is er een uitstekende remedie: de coltrui. Hoewel die eigenlijk ook wel kut zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:39 schreef Skv het volgende:
Zuigzoenen zijn kut.
En in de zomer heeft dan niet alleen je naaste omgeving maar zelfs de hele stad in de gaten wat er aan de hand isquote:Op zondag 9 januari 2005 16:41 schreef rekenwonder het volgende:
Gelukkig is er een uitstekende remedie: de coltrui.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |