Heb dit jaar alleen maar intelligente, slimme, doordachte opmerkingen gehoord van Orginial... hij heeft z'n leven volgens mij definitief gebeterdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat betekent echt niet dat je niet van hem houdt,want het maakt niet uit welke datum het is.Het gaat erom dat hij in je hart zit,en daar zal hij altijd blijven en daar kan geen datum tegen op.![]()
quote:
Timbobie waar hangt die kerel eigelijk uit de laaste tijd?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik weet wel van twee Fok!-ers wanneer ze jarig zijn.
Namelijk van Zowiee en Timbob.
En dan zul je zien dat ik bij de SHO Awards 2005 wéér alle baggerprijzen in de wacht sleep.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb dit jaar alleen maar intelligente, slimme, doordachte opmerkingen gehoord van Orginial... hij heeft z'n leven volgens mij definitief gebeterd![]()
![]()
Ze komen uit Diemen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
PI![]()
-edit- en ik heb geen idee waarom ze D-men heten
Gelukkig onthoud je de belangrijke verjaardagen welquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:41 schreef Airelle het volgende:
Ik weet wel van twee Fok!-ers wanneer ze jarig zijn.
Namelijk van Zowiee en Timbob.
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb u gisteren verkeerd beoordeeld.
Ik zal nooit meer zulke voorbarige conclusies trekken.
Hopelijk kunt u mij vergeven? [afbeelding]
[afbeelding]
Het is warempel schrijnend om te zien dat ik uw nachtelijke rust zo bruut en niet-altruïstisch heb verstoord. Doch ben ik zeer content met het feit dat u mij, ondanks dat, toch vergeeft. U bent een goed mens.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:12 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Alhoewel ik van dat alles een slechte nachtrust heb gehad, vergeef ik het u
Het doet me klaarblijkelijk goed, zo'n kort nachtje
Laten we hopen dat u niet in herhaling valt
bloemetje in vaasje zetpretty!!
![]()
edit:
Ik moet aan mijn imago denken
| Forum Opties | |
|---|---|