Ik?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Geeft niet
Ik bedoelde:
Mannen... en seks... (en Bupa)... onverbeterlijk
Jij wel hequote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook
Lijkt me een beetje stom om naar een show te gaan die al op tv is geweest![]()
Lekkere vriend heb jij zegquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij wel he [afbeelding]
* jaloers is
Ik zou dus ook naar Jochem Myjer gaan. Een vriend van mij zou de kaartjes enzo regelen.
Is hij het vergeten![]()
![]()
En toch wou je hem wel even in Jerney rammenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik?
Seks?
Hallo, als ik dadelijk klaar ben met school, trek ik naar de Franse bergen om daar monnik te worden.
Ik snap de link ff nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Lelijk is ze niet, maar meer dan een A heb ze niet toch?.
Beev verbindt schoonheid met de cupmaat.quote:
Zei ik datquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
[..]
En toch wou je hem wel even in Jerney rammen
Dus dat betekent dat ik ook lelijk ben?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je geen cup c hebt ben je automatisch lelijk denk ik![]()
Oh, dat was mijn alter ego.quote:
correctie: als je geen Hind bent, ben je automatisch lelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je geen cup c hebt ben je automatisch lelijk denk ik![]()
Ik had dus ook een vriend die wel even kaartjes ging kopen en die is het niet vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kan ik niet met jou mee? [afbeelding]
Met een beetje proppen pas ik in je handtas.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik had dus ook een vriend die wel even kaartjes ging kopen en die is het niet vergeten![]()
Maar ik heb dus geen kaartje over
Zullen we een clubje oprichten dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat ik ook lelijk ben? [afbeelding]
Wat? Heb je cup D?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten dan?Ik ben ook lelijk
"We hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht.. je bent erbij!"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten dan?Ik ben ook lelijk
Is dat een hint Christine? Je mag er ook wel bij hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:16 schreef Christine het volgende:
[..]
"We hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht.. je bent erbij!"
Wist je dat veel vrouwen met een verkeerde maat beha rondlopen?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat zag je toch wel op die foto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |