Pssst. Tong, Is it a planequote:Raad je plaatje # 177. Is it a plain ?
Jacques Villeneuve.quote:
Yepquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:44 schreef sooty het volgende:
[..]
Jacques Villeneuve.
klere zeg, wat is dit fokforum traag.....
Nope. Regisseur.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Tomas Ross?
Ywp.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja Wim Wenders
Frehley.quote:
Nee pyl, ik denk zelfs dat het geen ojaa...wordtquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:11 schreef pyl het volgende:
Goedemorgen, Pos. Jij weet vast wie mevrouw is.
Weet je dan misschien waar Foto uithangt?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:24 schreef pos het volgende:
Nee pyl
ja hoor net uit betrouwbare bron dat hij een video van Barney zit te kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Weet je dan misschien waar Foto uithangt?
Nu toch echt niet meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:04 schreef Z het volgende:
Op de één of andere manier lijkt meneer een beetje op Joep Van Het Hek...
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:05 schreef pos het volgende:
vader abraham?
Yup.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:11 schreef pos het volgende:
viola holt ?
Yup. Toen nog Viola van Emmenes - en op een haar na mevrouw Cruijff.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:11 schreef pos het volgende:
viola holt ?
Heel goed.quote:
Mmmm...en welk type onderwijs volgde je, toen je naar mevrouw Germaine (Groenier) luisterde?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:25 schreef pos het volgende:
chemenne?
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:29 schreef fotoloog het volgende:
Zit ik ff rustig naar een video van Barney te kijken.......
blondquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:32 schreef pyl het volgende:
Vrijdags, zeker: Germaine sans gęne.
Sorry, Pos, maar chemenne zeggen en Germaine bedoelen....![]()
Goed zo pyl nu kan ik met een gerust hart gaan zonnenbankenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:40 schreef pyl het volgende:
Thomas Ross
Oefff....je bent écht blond!?!?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:42 schreef pos het volgende:
Goed zo pyl nu kan ik met een gerust hart gaan zonnenbanken
Wel een bekend gezicht, waar kennen we die van?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:55 schreef fotoloog het volgende:
Eva Mendez.....
O.a. 2 fast 2 furiousquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een bekend gezicht, waar kennen we die van?
En een nieuwe:
[afbeelding]
Degene die haar broertje speelde in de serie is wereldberoemd geworden maar ook ongeneeslijk ziekquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:39 schreef fotoloog het volgende:
Ik pieker me suf........
Jij bent sneller dan Fok!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:42 schreef tong80 het volgende:
Ik had je laatste hint niet meer nodig scrutz
Lauren Bacallquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:45 schreef tong80 het volgende:
Geef me 100 namen en ik pik de goede er uit.
Yepquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:48 schreef fotoloog het volgende:
Justine Bateman....ik had haar al een keer geplaatst
Ja, je was me daarom voor met Justinequote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:50 schreef fotoloog het volgende:
Wat is het forum weer retetraag....
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is niet Fairchild maar volgens mij heet ze wel Morgan van voren
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:Morgan Brittany ze staat in de lijst die ik voor tong gepost had
Heel attent, foto, heel attent. Dank je. Ben het ook geheel eens met je commentaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:20 schreef fotoloog het volgende:
Nog ff een bonusplaatje voor pyl en Scrut van Eva
Prachtig....die ogen...
url=http://img.photobucket.com/albums/v250/fotomama/1aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaff.jpg]afbeelding
You're welcome..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel attent, foto, heel attent. Dank je. Ben het ook geheel eens met je commentaar.![]()
Pasquote:
Hebbie geen darter?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:41 schreef pos het volgende:
voetbal
mogguh pyl, idd valderrama "El Pibe" (de luis)quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:34 schreef pyl het volgende:
Carlos Valderrama, de witte Gullit.
Je maakt me aan het lachen...maar het klopt welquote:
Dat was ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:51 schreef pos het volgende:
Je maakt me aan het lachen
Nou word ik nog nieuwsgierig ook..quote:...maar het klopt wel
In het fotoboek staat een foto en ik ben de onderstequote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling.
[..]
Nou word ik nog nieuwsgierig ook..
Die darter ken ik wel; Wayne Marble is het niet, meen ik. Effe denken...
Wayne MarDlequote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling.
[..]
Nou word ik nog nieuwsgierig ook..
Die darter ken ik wel; Wayne Marble is het niet, meen ik. Effe denken...
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:51 schreef fotoloog het volgende:
Kevin Painter
Colin Monkquote:
Waar, waar, waar, waar..... FITTON IS MINE....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:59 schreef pyl het volgende:
Het regent hier darters!!!!
Waar is die eigenlijk?quote:
Geen idee,Coote,Beaton,Monk,Wilson spelen naar mijn idee niet bij de PDC,misschien hebben ze er geen zin meer in... of hebben zich niet kunnen kwalificeren...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:00 schreef pyl het volgende:
Zijn die allemaal naar die andere bond, foto, of zijn ze gewoon niet goed genoeg meer voor The Embassy?
Veel plezier ermee, Obli, maar da's toch een behoorlijk verwelkt bloempje hoor, de laatste keer dat ik 'm zag.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:01 schreef Oblivion het volgende:
Waar, waar, waar, waar..... FITTON IS MINE....![]()
Steve is goedquote:
Nou, ik vind 'm de leukste die er tussen zit...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Veel plezier ermee, Obli, maar da's toch een behoorlijk verwelkt bloempje hoor, de laatste keer dat ik 'm zag.
nee robert wagner en vroeger steve beatonquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou, ik vind 'm de leukste die er tussen zit...![]()
Eerst even mijn plaatje?quote:
een hele jonge bob anderson?quote:
Excuus, ik dacht dat een plaatje was om je vorige opgave te bevestigen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:19 schreef fotoloog het volgende:
Eerst even mijn plaatje?
quote:
Maakt al niet meer uit,pos is een kundig kenner.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Excuus, ik dacht dat een plaatje was om je vorige opgave te bevestigen.
Hmm, die Robert Wagner ken ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:23 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Maakt al niet meer uit,pos is een kundig kenner.....
Darter?quote:
Je moest eens weten hoe dichtbij je zit!quote:
Da's juist.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij raak ik steeds verder af van het antwoord
Da's niet juist.quote:maar eh.., Conan de Barbaar?
quote:, bijgenaamd
(1431-1476), prins van Walachije, is de historische figuur waaraan
hoogstwaarschijnlijk de naam van de romanfiguur
ontleende.
werd in 1431 geboren in Sighisoara als derde zoon (zijn broers waren Mircea en Radu) van Vlad II, een ridder van de orde van de draak, een heilige Romeinse orde onder leiding van keizer Sigismund. Zij vochten tegen de Turken. Het symbool van deze orde was een draak, het symbool van de duivel.
In 1444 werdgevangen genomen door de Turkse sultan. Bij de Turken leerde hij dat een mensenleven bijna niets waard was en dat je mensen onbeperkt mocht kwellen en pijnigen. Dit zou grote gevolgen hebben voor de rest van zijn leven. Toen
s vader en broer Mircea in 1448 vermoord waren, werd
vrijgelaten en hielpen de Turken hem de troon van Walachije te veroveren. Als zeventienjarige jongen betrad hij de troon. Maar na twee maanden vielen de Hongaren hem aan en besteeg Vladislav de troon.
vluchtte naar Moldavië. Daar dook hij 7 jaar onder, waarna hij in 1456 de troon van Walachije opnieuw veroverde. Hij nam wraak op Vladislav door hem voor zijn open graf zijn eigen grafrede voor te laten lezen om hem daarna koelbloedig te vermoorden.
was geen vredelievende heerser. Zijn hobby was het spietsen van mensen waaraan hij zijn bijnaam "Tepes" ("spietser" - of: "darter") te danken heeft. Spietsen was een gruwelijke manier om iemand te doden. Een houten staak werd bij het slachtoffer tussen de benen gestoken. Vaak werden twee paarden aan de benen van het slachtoffer vastgebonden die het slachtoffer over de paal heen trokken. Er waren ook heel wat gevallen waarbij de staak er via een andere weg in werd gestoken, via een andere lichaamsopening, of met bruut geweld via de onderbuik of borst. Soms werd de staak via de mond ingebracht, zodat het slachtoffer ondersteboven kwam te hangen. De staak mocht niet te scherp zijn, want dan zou het slachtoffer te snel sterven. De 'kunst' was om de staak zo diep in te brengen, dat het slachtoffer niet meteen stierf, maar ook niet van de staak afviel als hij rechtop werd gezet. Als het slachtoffer zo in de lucht hing, werd hij of zij door zijn eigen lichaamsgewicht, langzaam naar beneden getrokken, waarbij de punt van de staak langzaam door de ingewanden heen ging. De dood van de slachtoffers was heel pijnlijk en kon soms enkele dagen duren.
Hij gebruikte ook andere manieren om mensen te vermoorden zoals levend villen, koken, onthoofden, de ogen uitsteken, wurgen, ophangen, verbranden, roosteren, in stukken hakken, levend begraven en ga zo nog maar een tijdje door.s meeste slachtoffers waren kooplieden en bojaren uit Walachije, maar hij had er geen enkel probleem mee om ook buitenlandse edelen en zelfs kinderen op gruwelijke wijze te doden.
In 1462 begoneen oorlog tegen de Turken, maar omdat de Turken een veel groter leger hadden verloor hij. Legendes zeggen dat
s vrouw zelfmoord pleegde.
zelf wist te vluchten en belandde in Transylvanië waar hij hulp hoopte te krijgen. Maar het tegendeel gebeurde en
werd gevangen genomen door Matthias Corvinus, de Hongaarse koning.
werd katholiek en wist in de gunst te komen bij de koning. Hij hertrouwde met een lid van de koninklijke familie en verwekte bij haar twee zonen.
In 1476 deedweer een inval in Walachije en besteeg weer de troon. Maar hij moest het meteen weer opnemen tegen het grote Turkse leger zodat hij tenslotte in 1476 op het slagveld vermoord en daarna onthoofd werd.
Hoera!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Dracula?
Men nam destijds geen halve maatregelenquote:Maar hij moest het meteen weer opnemen tegen het grote Turkse leger zodat hij tenslotte in 1476 op het slagveld vermoord en daarna onthoofd werd.
Jawelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:16 schreef pyl het volgende:
Raspoetin
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:22 schreef pyl het volgende:
De Greet Hofmans van zijn tijd.
Duitser ten tijde van WO 1?quote:
Beetje te lui om alles door te lezen of deze al geraden was maar dit is dus Eva Mendez. Van o.a. Training Dayquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Duitser ten tijde van WO 1?
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje te lui om alles door te lezen of deze al geraden was maar dit is dus Eva Mendez. Van o.a. Training Day
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach so, de tweede Nicholaas?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:49 schreef dolle_hond het volgende:
jason statham
Dat zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:49 schreef dolle_hond het volgende:
jason statham
Jawelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:55 schreef Berkery het volgende:
Edwina Curry
Daar moet je toch niet te lang bij stilstaanquote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:59 schreef pyl het volgende:
Het liefje van Major.
kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ceulemans?
Van twee kanten, hč, van twee kanten.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar moet je toch niet te lang bij stilstaanbrrrrr
en dat in haar gezichtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De mooiste billen van de schaatsbaan![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:47 schreef Oblivion het volgende:
Maggie Seaver van Growing pains.
quote:Echte naam weet ik niet.![]()
klopt jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Stalin?
Alstuquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
Iemand een foto van de reet van Annie ?
Doe maar een plaatje, niemand weet dat Joanna Kerns de moeder in Growing Pains speeldequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:43 schreef pos het volgende:
staat er nog wat open of kan ik een plaatje zoeken?
jaaaa dat is john lowe, heb ik nog dartpijlen vanquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:18 schreef dolle_hond het volgende:
john lowe
tegen mijn ATF keith dellerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
Mooie beelden van de 9 darter van Lowe vanmiddag bij SBS.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Tracey Ullman?
Haar billen zijn niet te zien op de Playboy foto's.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent in de war met Tonny de Jong![]()
haha gelijk heb jequote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar dat is één letter meer en voor je het weet is iemand je net voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |