Wat maakt dat nou uit...quote:
quote:Nee, ook geen zin in![]()
Dat begrijp ik...quote:Nee, MSN reageer ik ook niet altijd op... ook geen zin in.. steeds als ik weg loop gaat dat ding weer.. ja daaag NU EVEN NIET
Dat idee heb ik wel vaker van je.. dat je me niet snapt... maar ik zet er toch eenquote:
Nee, ik ook Gijsquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die tegenwoordig topics in nieuwe vensters opent? Heb ik tenminste nog het idee dat er een beetje snelheid in het forum zit.![]()
Ja dat doe ik ook altijd... zo kan ik de rest bijlezen na mijn submit... heb ik wat te doen in die 2 minutenquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die tegenwoordig topics in nieuwe vensters opent? Heb ik tenminste nog het idee dat er een beetje snelheid in het forum zit.![]()
Ok.... dan zit ik verkeerdquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel vaker van je.. dat je me niet snapt... maar ik zet er toch eenen een
achter.. maw ik meen het niet..
Die dan ->![]()
Word wel eens lacherig over gedaan......
Ga je ook mee?quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maar goed... ik wilde je dus vragen of je naar de meet gaat... maar ik las net van wel..
Had het idee dat Jenssen hem vervelend begint te vindenquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Froger was weer heel droog vanmiddag
WHAHAHAHAHAHAHAHHA .. ja gijs.. vandaarquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:53 schreef Bastard het volgende:
Slurf.. ik wil je net aanspreken op MSN.. sta je niet in mn lijstjekeer opgeschoond met "mensen die ik niet spreek op MSN "
![]()
Niet persoonlijk dus!!
Vond hem wat tegenvallen. Begin is erg sterk, maar tegen het einde zakt hij in. Ik vond Bowling for Columbine beter.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:59 schreef Bastard het volgende:
Ga vanavond Fahrenheit kijken.. ben wel es benieuwd
Hee, bedankt hequote:Op woensdag 5 januari 2005 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vond hem wat tegenvallen. Begin is erg sterk, maar tegen het einde zakt hij in. Ik vond Bowling for Columbine beter.
Aan het einde gaat hij veel te lang door met...quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
Vond hem wat tegenvallen. Begin is erg sterk, maar tegen het einde zakt hij in. Ik vond Bowling for Columbine beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel interessant om te zien, maar dat stuk had wat mij betreft korter gekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |