abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24438652
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 18:45 schreef Paulsergio het volgende:
Vandaag mijn 200ste overwinning behaald

Het hadden er meer kunnen zijn .. maar die stomme quitters
Ja, ik heb een maandje geleden ook aardig terecht verloren van je, meen ik me te kunnen herinneren. Inmiddels ben ik natuurlijk een stuk beter geworden
pi_24438836
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:34 schreef BGN het volgende:

[..]

Ja, ik heb een maandje geleden ook aardig terecht verloren van je, meen ik me te kunnen herinneren. Inmiddels ben ik natuurlijk een stuk beter geworden
Binnenkort een rematch?
If you can't stand the heat ... stay the f*ck out the kitchen
XBox Live Gamertag: Pauche ..... Halo 2 + PES 4 aanwezig
pi_24438894
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:42 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Binnenkort een rematch?
Pauche ik heb je trouwens toegevoegd als je het niet erg vindt. Ook meteen de rest die in deze topic staan.
pi_24439800
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:42 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Binnenkort een rematch?
Tuurlijk. Ik haat het als er mensen in mijn friendslist staan, die ik nog nooit verslagen heb
pi_24440215
Kasmirski, Aborah en de Mul ontwikkelen zich erg goed . Vooral Aborah wordt een topper.
pi_24441047
jpg97 / PieAir.. Zucht.. waarom moet je nou quitten in de laatste minuut? Omdat je 2-1 achter staat? Omdat je niet kan winnen?

Gewoon blijven oefenen .. en dan win je ook een keer van mij..

Gewoon je bammetjes blijven eten .. dan kom je er wel ..

Lage streek van je btw..

[ Bericht 2% gewijzigd door Paulsergio op 06-01-2005 22:41:14 ]
pi_24441059
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:46 schreef Darkzell het volgende:

[..]

Pauche ik heb je trouwens toegevoegd als je het niet erg vindt. Ook meteen de rest die in deze topic staan.
Ok .. dan zie ik je wel een keer online
pi_24442214
Ik heb het spel zelf niet maar vandaag tegen een vriend gespeeld kwerd wel steeds met 3 en 4 nul in de pan gehakt. maarjah dan raak ik zelf ook 5 keer de paal en schiet mijn keeper de bal bij het uitverdedigen in eigen kruising en een bal die via 2 spelers in het doel beland. Ik werd er niet erg vrolijk van. maar hij blijft een lekker spel
master chief
  vrijdag 7 januari 2005 @ 09:11:35 #34
62913 Blik
The one and Only!
pi_24447828
Hoe is die eigenlijk voor de PC? Vind PES3 wel OK maar het menu is zo triest met die PS2 icoontjes.
pi_24449498
Dat is nu ook nog zo dat ie de PS2 icoontjes aangeeft als je ergens op moet drukken enzo.
pi_24450656
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 09:11 schreef Blik het volgende:
Hoe is die eigenlijk voor de PC? Vind PES3 wel OK maar het menu is zo triest met die PS2 icoontjes.
Is nu ook zo, maar als je zo'n controller koopt is het allemaal best te doen . (Zonder ook). En je kan gewoon makkelijk updates downloaden.
pi_24466763
Hoi ik zit nu met een grote probleem.

Tot eergisteren kon ik gewoon PSE4 via PSE4 launcher 1.8.1 online spelen (PC versie). Ik had voorheen mijn router LinksysWRT54G ingesteld (dat dacht ik tenminst). Ik had port 5739 geforward en had zelfs DMZ aangezet. Maar sinds als ik iemand join die het gehost heeft dan zodra ik in online menu van PSE4 kom en Square druk voor tegenstanders IP.. tot hier gaat het nog maar verder kan ik niet connecten of bij Launcher al krijg ik time out.... ik weet echt niet waar het ligt.
Live your life, cuz it isn't mine!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 17:34:32 #38
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24466946
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:34 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Ok .. dan zie ik je wel een keer online
Sorry van gister, we gingen net een potje spelen maar toen liep mijn Xbox vast. Is een erg irritante bug van PES 4
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24471076
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 17:34 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Sorry van gister, we gingen net een potje spelen maar toen liep mijn Xbox vast. Is een erg irritante bug van PES 4
Maakt niet uit.. we waren nog niet eens begonnen .. volgende keer dan maar weer ...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:27:20 #40
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_24471344
Was dat nou met jouw Homer dat we drie keer achter elkaar crashede?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:28:28 #41
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24471364
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:27 schreef Brasco125 het volgende:
Was dat nou met jouw Homer dat we drie keer achter elkaar crashede?
Nee niet met mij.

IK schat dat PES 4 nou al z'on 23 keer is vastgelopen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:45:44 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24474213
'k Heb het idee van talenten na m'n 2e seizoen (kampioen D1 + D1 cup ) ook maar laten varen en heb nu wat sterren aangetrokken. Chivu valt me wat tegen en ook Buffon is niet echt super. M'n team ziet er nu als volgt uit:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
                       Buffon

Rio Ferdinand     Vomme
Chivu                                    Riise
                   Gerrard
          Dagaka           Muntari

Ronaldinho
       v
. Nistelrooij    Cisse                                     
?>

Aanvallende middenvelders moeten nog vervangen worden, en aangezien Vomme van de talenten nog de enige die vooruitgang boekt is (zo'n 8 punten per wedstrijd) hou ik die erin om te zien wat dat wordt. Sta nu eerste in zowel de competitie als de WEFA League en zit nog in de beker. Ben benieuwd wat ik moet gaan doen als ik alle drie dit seizoen pak, want dan ben ik zo goed als klaar op zes sterren. Hopelijk is tegen die tijd de Live patch uit.

Overigens, ja, Ruud speelt voor Ajax, omdat Henry niet wilde komen Probeer ik volgende transferperiode wel te ruilen, want zo goed is 'ie niet. Wel sterk, maar niet snel genoeg naar m'n zin.

[ Bericht 21% gewijzigd door twi op 09-01-2005 00:21:15 ]
pi_24477315
Hier een Trouwe PS2 speler Ik moet et dit jaar maar doen met de Master League.. volgend jaar gaan wij ook online Net met Parma 3e geworde in de serie A in me master league. altijd leuk om 2-1 van inter te winnen
-AJAX AMSTERDAM-
pi_24478317
Ik net weer heerlijk een stuk of 10 potjes live gespeeld Ongeveer 5 gewonnen, 3 gelijk en 2 verloren.
pi_24482730
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef twi het volgende:
'k Heb het idee van talenten na m'n 2e seizoen (kampioen D1 + D1 cup ) ook maar laten varen en heb nu wat sterren aangetrokken. Chivu valt me wat tegen en ook Buffon is niet echt super. M'n team ziet er nu als volgt uit:
[ code verwijderd ]

Aanvallende middenvelders moeten nog vervangen worden, en aangezien Vomme van de talenten nog de enige die vooruitgang boekt is (zo'n 8 punten per wedstrijd) hou ik die erin om te zien wat dat wordt. Sta nu eerste in zowel de competitie als de WEFA League en zit nog in de beker. Ben benieuwd wat ik moet gaan doen als ik alle drie dit seizoen pak, want dan ben ik zo goed als klaar op zes sterren. Hopelijk is tegen die tijd de Live patch uit.

Overigens, ja, Ruud speelt voor Ajax, omdat Henry niet wilde komen Probeer ik volgende transferperiode wel te ruilen, want zo goed is 'ie niet. Wel sterk, maar niet snel genoeg naar m'n zin.
vind je Cisse wel goed dan? ik had hem ook gekocht maar snel weer weggedaan omdat hij absoluut niet kan kappen.
  zondag 9 januari 2005 @ 13:20:50 #46
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24482825
Cisse is tenminste iets sneller, was een van m'n eerste aankopen en kan alles wat van Nistelrooij ook kan. Bovendien kost 'ie de helft minder. Daarnaast heeft 'ie een veel beter en sterker schot. Enige nadeel is dat 'ie nogal eens penalties wil missen. Bovendien ziet 'ie er gewoon cool uit Had er eerst Owen neer willen zetten, maar die vind ik weer wat te klein en overbodig nu ik Ronaldinho heb.
  zondag 9 januari 2005 @ 23:21:09 #47
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_24493462
Ik speel met Barca. Ik heb de goedkope Nakata gehaalt, trabelsi, Milito en (oude) Kalou. Volgend seizoen ga ik Defoe van Tottingham er bij halen en nog een sterke verdedigende veteraan (heb Puyol gedwongen laten lopen om financiele redenen). Daarnaast heb ik Saviola, Benetti en Silvinho. Saviola viel tegen en de andere twee zijn te oud en te snel moe. Navarro en Trabelsi bevallen mij beter.
pi_24493806
Ik speel met Feyenoord. Op 5* zit ik in mijn derde seizoen. Eerste seizoen League+Cup van Division 2 gewonnen. Tweede seizoen 2e achter Juventus, bekerfinale van PSV verloren. Sta nu bovenaan met 1 punt voorsprong op Juve, halve finale van de beker (Juve, 1e leg 0-0), en kwartfinale Europacup (Man Utd, 1e leg 3-0). Het team is van een dusdanige kwaliteit dat ik nog flink moet werken om de zeges aaneen te rijgen:

Gk Van Breukelen (Babos)
RB Song (Gyan)
LB Jean (Mtiliga)
CB Borre, Israel (Paauwe, Loovens)
DM Ghali, Barreto (Ono, Olembe)
OM Buffel (Ono)
RW Van der Meyde (Rep)
LW Gerson Magrao (Leonardo, Lurling)
CF Kuijt (Sakho)

Begin binnenkort aan een ML met de default kanslozen, op 6*
pi_24501295
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef twi het volgende:
Chivu valt me wat tegen
misschien als je hem op een andere plek zet dan rechtsback??? Chivu is een goede linkercentrale verdediger en eventueel linker middenvelder....... is dus niet zo gek dat hij wat tegenvalt op de rechtsback positie
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 10 januari 2005 @ 15:17:39 #50
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24502261
Daar viel 'ie juist tegen, vandaar dat ik 'm maar ergens heb gestouwd waar ik niet veel andere opties had. Zit nu een half seizoen verder, en heb de D1 Cup finale helaas verloren van Real Sociedad, maar even later wel het kampioenschap en de WEFA League finale gewonnen van Real Madrid met strafschoppen Heb nu eigenlijk geen zin meer om alleen nog voor die hoogste positie op de ranglijst van de WEFA te spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')