Ja, ik heb een maandje geleden ook aardig terecht verloren van je, meen ik me te kunnen herinneren. Inmiddels ben ik natuurlijk een stuk beter gewordenquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:45 schreef Paulsergio het volgende:
Vandaag mijn 200ste overwinning behaald![]()
Het hadden er meer kunnen zijn .. maar die stomme quitters![]()
Binnenkort een rematch?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:34 schreef BGN het volgende:
[..]
Ja, ik heb een maandje geleden ook aardig terecht verloren van je, meen ik me te kunnen herinneren. Inmiddels ben ik natuurlijk een stuk beter geworden![]()
![]()
Pauche ik heb je trouwens toegevoegd als je het niet erg vindt. Ook meteen de rest die in deze topic staan.quote:
Tuurlijk. Ik haat het als er mensen in mijn friendslist staan, die ik nog nooit verslagen hebquote:
Ok .. dan zie ik je wel een keer onlinequote:Op donderdag 6 januari 2005 20:46 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Pauche ik heb je trouwens toegevoegd als je het niet erg vindt. Ook meteen de rest die in deze topic staan.
Is nu ook zo, maar als je zo'n controller koopt is het allemaal best te doenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:11 schreef Blik het volgende:
Hoe is die eigenlijk voor de PC? Vind PES3 wel OK maar het menu is zo triest met die PS2 icoontjes.
Sorry van gister, we gingen net een potje spelen maar toen liep mijn Xbox vast. Is een erg irritante bug van PES 4quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:34 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Ok .. dan zie ik je wel een keer online![]()
Maakt niet uit.. we waren nog niet eens begonnen .. volgende keer dan maar weer ...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Sorry van gister, we gingen net een potje spelen maar toen liep mijn Xbox vast. Is een erg irritante bug van PES 4
Nee niet met mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:27 schreef Brasco125 het volgende:
Was dat nou met jouw Homer dat we drie keer achter elkaar crashede?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | <?php Buffon Rio Ferdinand Vomme Chivu Riise Gerrard Dagaka Muntari Ronaldinho v. Nistelrooij Cisse ?> |
vind je Cisse wel goed dan? ik had hem ook gekocht maar snel weer weggedaan omdat hij absoluut niet kan kappen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef twi het volgende:
'k Heb het idee van talenten na m'n 2e seizoen (kampioen D1 + D1 cup) ook maar laten varen en heb nu wat sterren aangetrokken. Chivu valt me wat tegen en ook Buffon is niet echt super. M'n team ziet er nu als volgt uit:
[ code verwijderd ]
Aanvallende middenvelders moeten nog vervangen worden, en aangezien Vomme van de talenten nog de enige die vooruitgang boekt is (zo'n 8 punten per wedstrijd) hou ik die erin om te zien wat dat wordt. Sta nu eerste in zowel de competitie als de WEFA League en zit nog in de beker. Ben benieuwd wat ik moet gaan doen als ik alle drie dit seizoen pak, want dan ben ik zo goed als klaar op zes sterren. Hopelijk is tegen die tijd de Live patch uit.
Overigens, ja, Ruud speelt voor Ajax, omdat Henry niet wilde komenProbeer ik volgende transferperiode wel te ruilen, want zo goed is 'ie niet. Wel sterk, maar niet snel genoeg naar m'n zin.
misschien als je hem op een andere plek zet dan rechtsback??? Chivu is een goede linkercentrale verdediger en eventueel linker middenvelder....... is dus niet zo gek dat hij wat tegenvalt op de rechtsback positiequote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef twi het volgende:
Chivu valt me wat tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |