Hoe heb je nu dan betaald? met een muntje van 5 ct? Ik zou gewoon alleen die 50 cent laten liggen en zo iets hebben van 'dan niet he'quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:33 schreef xstephaniex123 het volgende:
nou, khad haast, anders wou k die chef weleens spreken, maar aangezien r alleen maar domme mensen daar werken had k geen zin in n discussie:P dr komt tog niets zinnings uit
en ja kwou t ff melden omdat t belachelijk is hehe:D
En dan het briefje 2maal dubbelvouwen als ze vraagt of je ook wat kleiners hebtquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:38 schreef xstephaniex123 het volgende:
oow, kheb dr wel trug gepakt, met 50 euro betaald:P al dr wisselgeld gelijk op hehe
Waarom is dit zuigerig? Iets kost 55 cent, hij geeft 50 cent plus wat losse centen, totaal 55 cent. Dat hoort die snol achter de kassa gewoon aan te nemen, in alle Euro landen zijn ze verplicht 1 en 2 cent munten te accepteren. (behalve als je met bijv. 100 1 cent muntjes wil betalen)quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:29 schreef Mikkie het volgende:
Je bent gewoon een zeikerd. Stop die munten in een potje en ga over een tijd met een berg kleingeld naar de bank. Dit is gewoon zuigerig, ik zou er ook pissig van worden, hoewel ik het uit verplichting wel zou accepteren.
Ze zijn verplicht centen aan te nemen, ze mogen alleen het eindbedrag afonden op 5 cent.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:56 schreef glossy het volgende:
een hoop winkels nemen al geen centen meer aan,ze ronden al bijna allemaal af,heb een hekel aan die rot centen in me portomonee ,gooi ze thuis altijd gelijk in een pot
niet alle winkels ronden af, zoals aldi n particuliere supermarktjes. dus in totaal had k nu 5 centjes, dus d8 ze in te leveren....niet dusquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:49 schreef teknomist het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan losse centen als ik vragen mag?
Dat zijn ze dus wel, alleen soms werken domme casieres niet meequote:Op woensdag 5 januari 2005 19:05 schreef xstephaniex123 het volgende:
[..]
niet alle winkels ronden af, zoals aldi n particuliere supermarktjes. dus in totaal had k nu 5 centjes, dus d8 ze in te leveren....niet dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |