abonnement Unibet Coolblue
pi_24414885
Dus nu hebben er 10 mensen hun account opgezegd? En dat zal helpen denken jullie?
pi_24414915
Misschien ten overvloede: Schoolbank is NIET van Microsoft, maar van Rosetta. Dat is een Nederlands bedrijf waar mensen gewoon hun geld proberen te verdienen. Een oproep als hier gedaan wordt is beschadigend voor Rosetta en haar werknemers. Ik begrijp niet goed dat dit hier blijft staan terwijl mensen die anderen vertellen een popublocker te installeren voor een bannerloos Fok! geband worden. Voer liever een fatsoenlijke discussie over betalen voor dienstverlening, op internet of daarbuiten in plaats van slecht geïnformeerd over elkaar heen te buitelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2005 18:05:10 ]
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:04:12 #53
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24414937
Nou weten we het wel
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24414959
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien ten overvloede: Schoolbank is NIET van Microssoft, maar van Rosetta. Dat is een Nederlands bedrijf waar mensen gewoon hun geld proberen te verdienen. Een oproep als hier gedaan wordt is beschadigend voor Rosetta en haar werknemers. Ik begrijp niet goed dat dit hier blijft staan terwijl mensen die anderen vertellen een popublocker te installeren voor een bannerloos Fok! geband worden. Voer liever een fatsoenlijke discussie over betalen voor dienstverlening, op internet of daarbuiten in plaats van slecht geïnformeerd over elkaar heen te buitelen.
tja, het draadje is gestart door een mod, dan mag je blijkbaar desinformatie verspreiden

[ Bericht 0% gewijzigd door het_fokschaap op 05-01-2005 18:53:14 ]
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:07:28 #55
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24414999
Trouwens: ik had het idee dat ik altijd al moest dokken; het is mij iig nog nooit gelukt iemand een mailtje te sturen die ik had "gevonden".
[KNE]-Mod
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:17:12 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24415160
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:34 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Is wel van Microsoft, kijk maar eens wat er gebeurd als je naar de volgende pagina gaat: http://msn.schoolbank.nl/rs6/homepage.asp?atp=schoolbank_msn
Dus ID&T is er ook van? dat zijn subpagina's waarvoor je moet betalen om er bij te komen staan.

met dank aan kixass voor de uitleg
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:19:14 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24415204
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien ten overvloede: Schoolbank is NIET van Microsoft, maar van Rosetta. Dat is een Nederlands bedrijf waar mensen gewoon hun geld proberen te verdienen. Een oproep als hier gedaan wordt is beschadigend voor Rosetta en haar werknemers. Ik begrijp niet goed dat dit hier blijft staan terwijl mensen die anderen vertellen een popublocker te installeren voor een bannerloos Fok! geband worden. Voer liever een fatsoenlijke discussie over betalen voor dienstverlening, op internet of daarbuiten in plaats van slecht geïnformeerd over elkaar heen te buitelen.
Boeie.Het is schandalig om iemand geld afhandig te maken door middel van iemands gegevens.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:30:10 #58
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24415409
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien ten overvloede: Schoolbank is NIET van Microsoft, maar van Rosetta. Dat is een Nederlands bedrijf waar mensen gewoon hun geld proberen te verdienen. Een oproep als hier gedaan wordt is beschadigend voor Rosetta en haar werknemers. Ik begrijp niet goed dat dit hier blijft staan terwijl mensen die anderen vertellen een popublocker te installeren voor een bannerloos Fok! geband worden. Voer liever een fatsoenlijke discussie over betalen voor dienstverlening, op internet of daarbuiten in plaats van slecht geïnformeerd over elkaar heen te buitelen.
Dat Schoolbank niet van Microsoft is, lijkt me hier in dit topic inmiddels wel voldoende gerectificeerd. Misschien moet de TS de OP nog even wijzigen, maar verder is het onzin om dit topic dicht te laten gooien.

Schoolbank probeert geld te verdienen over de rug van mijn persoonlijke gegevens en ik ben blij dat iemand me dat hier even meldt. Ik heb inmiddels mijn gegevens ook weggehaald.
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:31:31 #59
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24415424
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:19 schreef Qwea het volgende:
Boeie.Het is schandalig om iemand geld afhandig te maken door middel van iemands gegevens.
Maar spammen in een signature is wel fatsoenlijk?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:33:25 #60
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24415461
Mischien kan dat het volgende project worden van Fok!.....

schoolvrienden.fok.nl
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:34:58 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24415491
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:31 schreef maartena het volgende:

[..]

Maar spammen in een signature is wel fatsoenlijk?
leg mij eens uit wat daar mis mee is? Ik dwing mensen niet om zich daar "Aan te melden" en er dan voor te betalen.Tevens dwing ik mensen ook niet om er op te klikken.Dus je lult krom.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:36:20 #62
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24415524
Gewist
pi_24415580
quote:
Je gegevens zijn verwijderd.
Een e-mail is verstuurd ter bevestiging.
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:41:45 #65
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24415603
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:34 schreef Qwea het volgende:
leg mij eens uit wat daar mis mee is? Ik dwing mensen niet om zich daar "Aan te melden" en er dan voor te betalen.Tevens dwing ik mensen ook niet om er op te klikken.Dus je lult krom.
Jouw spam is van een heel ander kaliber inderdaad, maar dat neemt nog niet weg dat het onfatsoenlijk is. Over het algemeen wordt het plaatsen van links waar je zelf financieel baat bij hebt niet als fatsoenlijk ervaren, of dit nu in een signature of een posting is...... Maar ik denk dat dat een heel andere discussie is dan die van schoolbank
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:45:16 #66
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24415662
Wat ik me afvraag..... als je je gegevens verwijderd..... wat is dan nog het nut van het operationeel houden van je account? Ik bedoel, een willekeurig betalend persoon kan jou niet meer bereiken omdat je jouw gegevens hebt weggehaald.....

Waarom dan maar niet meteen je hele account verwijderen? Dan kun je anderen ook niet ombewust geld laten uitgeven aan schoolbank.nl alleen maar om uit te vinden dat er vervolgens geen manier is om met jou in contact te treden?

Of zie ik het nu verkeerd?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:45:17 #67
61288 Duna
Still Going Strong
pi_24415663
En HOPPA gewist
Krijg ik ook niet meer die irri mailtjes in me ongewenste post hihi
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:47:10 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_24415692
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:41 schreef maartena het volgende:

[..]

Jouw spam is van een heel ander kaliber inderdaad, maar dat neemt nog niet weg dat het onfatsoenlijk is. Over het algemeen wordt het plaatsen van links waar je zelf financieel baat bij hebt niet als fatsoenlijk ervaren, of dit nu in een signature of een posting is...... Maar ik denk dat dat een heel andere discussie is dan die van schoolbank
Ik heb bij die link totaal geen financiële baat. En ik verplicht je er toch niet om op te klikken? Als het je niet aanstaat klik je niet.Ik dwing je niet hoor.En dat jij nog van de "oude garde" bent.. tjah. Dus het adverteren in kranten mag ook niet meer? Dat is immers dan toch ook spam? Bedrijven hebben daar ook baat bij, en dat is toch onfatsoenlijk? Dream on.

Ontopic maar weer.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:08:53 #69
9926 Jenga
maar dan anders
pi_24416114
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien ten overvloede: Schoolbank is NIET van Microsoft, maar van Rosetta. Dat is een Nederlands bedrijf waar mensen gewoon hun geld proberen te verdienen. Een oproep als hier gedaan wordt is beschadigend voor Rosetta en haar werknemers.
Beschadigend? Wat een onzin. Als we Rosetta mogen geloven kost de site immers alleen maar geld. Hoe minder mensen er komen, hoe minder geld het kost.

Bovendien is het volkomen aanvaardbaar om op te roepen tot een productboycot. Vrijheid van meningsuiting, weet je wel?

Zie ook: Schoolbank.nl vraagt meer geld; gebruikers reageren boos
Deze sjors is niet de enige eikel
pi_24416179
Wat een bull zeg, overal geld voor vragen.

Ik wil mijn account wel wissen, maar ik ben dat klote paswoord kwijt
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_24416303
Voor de mensen die hun wachtwoord kwijt zijn: je hoeft alleen je email adres in te vullen op schoolbank.nl dan krijg je een nieuw wachtwoord op dat email adres. Op deze manier kun je je daarna alsnog verwijderen van de site .
pi_24416538
ik kan me niet voorstellen dat je echt voort die zooi gaat betalen.
ik heb via dat ding 1 vriendin gevonen, een wekje gebruikt dat account, en daarna eigenlijk nooit meer.
dus net meteen maar die handel opgezegd.
ten eerste gebruikte ik het toch al niet meer, en ten tweede is het van den zotte dat je voor zoiets moet betalen, stelletje mafkezen.
zelfs een advertentie in de margriet is gratis, en dan bereik je nog eens veel meer mensen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_24418071
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:56 schreef Quickie_Bat het volgende:
Staat er niet ergens in de policy dat je niet over andere sites mag klagen? Kan me herinneren dat er diverse topics op slot gingen omdat ze dat deden....
OT:
Ik baal er ook stevig van dat je nu moet betalen, net nu ik vandaag zag dat mijn eerste schoolliefde zich ook had aangemeld. Maar ik niks over hem kon lezen. Betalen gaat mij ook wel erg ver...
Oh, ik heb een betaald account, als je de naam geeft van die persoon dan zoek ik het zo voor je op hoor =)
Sanity is (not) statistical
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:47:04 #74
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24418162
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:43 schreef Maeghan het volgende:
Oh, ik heb een betaald account
pi_24418444
En ook weg...
Beetje met mijn scan- en graafwerk gaan zitten pimpen, tsss.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')