abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24401616
Het komt steeds vaker voor bij mij. Ik loop gewoon over straat, kom ik een leraar tegen. Ik weet nooit echt hoe ik op zo'n moment moet reageren, want je kent ze niet echt maar je ziet ze toch bijna elke dag. Soms negeer ik ze gewoon, soms groet ik ze alleen en soms begin ik toch een gesprek. Ik ben vandaag al twee leraren tegengekomen in de stad (voor mensen die het willen weten: Rotterdam). Ik heb ze gewoon genegeerd. Ik vroeg me af: zijn er nog meer fokkers die hier last van hebben?

Leraren lijken soms net (gewone) mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjoeckx op 05-01-2005 00:18:28 ]
Mogelijke typefouten zijn onder voorbehoud.
pi_24401784
Is bijna net zo leuk als je docente straalbezopen in een kroeg tegen komen, de volgende middag college van haar hebben, fijntjes opmerken "het was wel gezellig gisteren in de stad hè mevrouw?" waarop de betreffende docente zei "was jij er ook dan?" "ja mevrouw, u heeft nog 10 minuten staat vertellen dat u vandaag misschien wel ziek zou zijn, aangezien u toen uw kater al aan voelde komen" "oja nu weet ik het weer..."

En weg was de geloofwaardigheid voor de rest van het semester
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:12:04 #3
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_24401792
Ik negeer ze ook altijd. Waarom zou je er een gesprek mee aanknopen? Dan lijkt het net alsof je ze aardig vind. Begint die leraar de dag erna meteen van "Goh van sjaak ook nog even een praatje gemaakt" dan ga je af gewoon. Helemaal als je nog een dag van te voren hebt gezegt dat je die man liever koud maakt of iets in die zin.
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:13:10 #4
72820 3st
immer besser
pi_24401816
ja leraren zijn ook gewoon mensen... daar kom je wel achter als je wat ouder bent en misschien vrienden of familie hebt die ook leraar of lerares zijn geworden en terwijl jij ze al die tijd incompetent hebt gevonden.....
A dirty mind is a joy forever
pi_24401884
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:11 schreef Cybersailor het volgende:
Is bijna net zo leuk als je docente straalbezopen in een kroeg tegen komen, de volgende middag college van haar hebben, fijntjes opmerken "het was wel gezellig gisteren in de stad hè mevrouw?" waarop de betreffende docente zei "was jij er ook dan?" "ja mevrouw, u heeft nog 10 minuten staat vertellen dat u vandaag misschien wel ziek zou zijn, aangezien u toen uw kater al aan voelde komen" "oja nu weet ik het weer..."

Ik ben ook eens een leraar tegengekomen in een kroeg maar ik heb hem niet dronken gezien helaas.
pi_24401931
Ik vind het altijd wel leuk als ik leraren tegen kom, alhoewel ik bij sommige leraren minder enthousiast ben. Maar over het algemeen heb ik heel aardige leraren.
pi_24401989
Ik ben ook regelmatig leraren tegengekomen.

Een natuurkundedocent die ik ooit had zei daarover dat het hem wel vaak gebeurde, en dat mensen het dan heel bijzonder vonden dat hij bij de supermarkt liep, ofzo. "Tja, we zijn soms net mensen" zei hij.

Een vriendin van me is bij een leraar van haar langsgegaan om wat te drinken tijdens haar vakantie. Is handig bij haar mondeling, claimt ze.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24401998
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:11 schreef Cybersailor het volgende:

Ik doe lerarenopleiding en dit hoop ik toch nooit mee te maken, ik probeer het wel te voorkomen iig.

Ik kwam een keer een leerling (uit 1 van mijn eigen klassen die ik dus echt zelfstandig lesgeef) tegen in de metro en die begon toen wel een gesprek met mij, hij wilde wel de details mbt mijn mening over zijn klasgenoten weten natuurlijk, maar die kreeg ie niet. Verder was het gewoon gezellig, maar het scheelt denk ik wel dat ik nog maar een stagiaire ben en dat zij MBO-ers zijn en dus ongeveer mijn leeftijd.
;)
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:20:51 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_24402003
Lijkt me idd een beetje raar. Sowieso vind ik het altijd maar raar met leraren, je ziet ze heel vaak, maar je kent ze niet. Soms weet je niet eens de voornaam van een leraar/lerares van wie je al een jaar lang les hebt ofzo. Best vaag
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_24402082
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef Ms_Furious het volgende:

[..]

Ik doe lerarenopleiding en dit hoop ik toch nooit mee te maken, ik probeer het wel te voorkomen iig.
Was ook echt stom toeval, je verwacht echt niet een paar studenten van je tegen te komen in een stad bijna 100 kilometer verderop
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:24:21 #11
106856 MociN
Live your own legend
pi_24402100
Tsja, leraren zijn ook gewoon mensen! En als je ze dan leert kennen, zul je zien dat ze net als ieder ander zijn (of iiig zijn geweest).
pi_24402166
Ik kwam eerst bijvoorbeeld een conrector tegen en hij was aan het bellen met een mobieltje, terwijl hij op school altijd degene is die mobieltjes afpakt van leerlingen. Dan krijg ik toch zin om hem daarop aan te spreken.
pi_24402251
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben ook regelmatig leraren tegengekomen.

Een natuurkundedocent die ik ooit had zei daarover dat het hem wel vaak gebeurde, en dat mensen het dan heel bijzonder vonden dat hij bij de supermarkt liep, ofzo. "Tja, we zijn soms net mensen" zei hij.

Een vriendin van me is bij een leraar van haar langsgegaan om wat te drinken tijdens haar vakantie. Is handig bij haar mondeling, claimt ze.
Dat zou ik dus niet laten gebeuren, ik heb ook wel leerlingen die een keer op visite willen komen of gaan stappen enz, maar die heb ik ook verteld dat ze best langs mogen komen.
In de zomervakantie en ik niet meer voor die school werk (ter info: ik doe mijn opleiding duaal, ben dus gewoon in loondienst).

Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet kunnen dat je dat als leraar toe laat, want medeleerlingen gaan dat ook zeker tegen je gebruiken. Leerlingen zijn geen vrienden van je, ze kunnen je tof vinden en tof doen, maar uiteindelijk kiezen ze altijd voor elkaar als je iets verkeerds doet en dan haten ze je gewoon (al dan niet tijdelijk). Dat je leerlingen op visite komen wanneer ze niet meer bij je op school zitten, dat lijkt me wel tof dan heb je toch echt wel iets goed gedaan denk ik dan.
;)
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:31:29 #14
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_24402267
Mijn Engels docente woont in hetzelfde gebouw als m'n neefje en nichtje. En dat nichtje speelt dan samen met de dochter van de docente.
Ik zie haar in de buurt ook heel vaak..
When all else fails, you always have delusion.
pi_24402312
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:24 schreef MociN het volgende:
Tsja, leraren zijn ook gewoon mensen! En als je ze dan leert kennen, zul je zien dat ze net als ieder ander zijn (of iiig zijn geweest).
Dat had ik ook vaak met mijn leraren na de les, als je dan nog een praatje met ze maakte. Dan bleken ze ineens best tof en menselijk enzo. Dat zijn ook de leraren waar ik de leukste herinneringen aan heb.
;)
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:33:53 #16
87680 Mirel
pi_24402325
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef heiden6 het volgende:
Mondeling
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:35:27 #17
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_24402363
Ik ging op vakantie naar Frankrijk. Huisje in een dorp van 2 boeren. Villeneuve heette het. Nou, daar zijn er 4000 van in Frankrijk. Twee huisjes die gehuurd konden worden en 2 keuterboertjes dus. Wij zaten in één huisje, redelijk modern, en 40 kilometer verderop een dorp met een groenteman, een slager en nog wat winkels. Verder weg van de moderne wereld. Denk je.

Een dag na aankomst komt er een Nederlands gezin in het huisje tegenover je zitten.

Je wiskundeleraar met vrouw en 2 kinderen!

Denk je dat je echt niemand kan tegenkomen
  woensdag 5 januari 2005 @ 00:38:00 #18
87680 Mirel
pi_24402419
lol
pi_24402517
De zus van een kennis van mijn ouders is een lerares op mijn school. Raar als ik haar soms tegenkom op verjaardagen
pi_24402647
wij nodigen onze oud-leraar uit voor feestjes
en we hebben 2 leraars uitgenodigd voor een barbecue op het eind van het 6de jaar bij ons (drank en af en toe barbecue )
pi_24402692
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:33 schreef Mirel het volgende:

[..]

Mondeling
Mondeling S.O. dan, mierenliefhebber.
pi_24402727
Het wordt pas echt leuk als je beide ouders leraar zijn op een school. Als "zoon van" ben je dan een soort van BN-er in die school . Ach, de meeste leerlingen geven geen reactie of een groet richting m'n ouders, meer niet. Doodnormaal toch dat je iemand groet die je kent, zoals je de meeste van je klasgenoten waarschijnlijk ook zal begroeten als je ze op straat tegenkomt?
Don't think you are, know you are.
http://forum.fok.nl/topic/258357
pi_24402793
Een vriend van me had ooit een onwijze hekel aan zijn leraar Frans, die een goede vriend was van zijn ouders.

Dat is ook minder. Op verjaardagen enzo kwam die man altijd langs (ik kende he niet goed, maar vond het een beetje een kwal voorzover wel) en dan most hij zich uren inhouden. Op school was het altijd oorlog tussen hem en meneer Bongers.
pi_24402811
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:33 schreef Mirel het volgende:

[..]

Mondeling
HAHAHAHA
En onze Leraar engels dan, die praat nooit Nederlands in de les, dus altijd als hij het heeft over "Orals" , lacht de hele klas zich dood
pi_24402828
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 00:57 schreef Crazykill het volgende:

[..]

HAHAHAHA
En onze Leraar engels dan, die praat nooit Nederlands in de les, dus altijd als hij het heeft over "Orals" , lacht de hele klas zich dood
Jij krijgt een mondeling S.O. in de brugklas?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')