quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:11 schreef Cybersailor het volgende:
Is bijna net zo leuk als je docente straalbezopen in een kroeg tegen komen, de volgende middag college van haar hebben, fijntjes opmerken "het was wel gezellig gisteren in de stad hè mevrouw?" waarop de betreffende docente zei "was jij er ook dan?" "ja mevrouw, u heeft nog 10 minuten staat vertellen dat u vandaag misschien wel ziek zou zijn, aangezien u toen uw kater al aan voelde komen" "oja nu weet ik het weer..."
En weg was de geloofwaardigheid voor de rest van het semester
Ik doe lerarenopleiding en dit hoop ik toch nooit mee te maken, ik probeer het wel te voorkomen iig.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:11 schreef Cybersailor het volgende:
Is bijna net zo leuk als je docente straalbezopen in een kroeg tegen komen, de volgende middag college van haar hebben, fijntjes opmerken "het was wel gezellig gisteren in de stad hè mevrouw?" waarop de betreffende docente zei "was jij er ook dan?" "ja mevrouw, u heeft nog 10 minuten staat vertellen dat u vandaag misschien wel ziek zou zijn, aangezien u toen uw kater al aan voelde komen" "oja nu weet ik het weer..."
En weg was de geloofwaardigheid voor de rest van het semester
Was ook echt stom toeval, je verwacht echt niet een paar studenten van je tegen te komen in een stad bijna 100 kilometer verderopquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Ik doe lerarenopleiding en dit hoop ik toch nooit mee te maken, ik probeer het wel te voorkomen iig.
Dat zou ik dus niet laten gebeuren, ik heb ook wel leerlingen die een keer op visite willen komen of gaan stappen enz, maar die heb ik ook verteld dat ze best langs mogen komen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben ook regelmatig leraren tegengekomen.
Een natuurkundedocent die ik ooit had zei daarover dat het hem wel vaak gebeurde, en dat mensen het dan heel bijzonder vonden dat hij bij de supermarkt liep, ofzo. "Tja, we zijn soms net mensen" zei hij.
Een vriendin van me is bij een leraar van haar langsgegaan om wat te drinken tijdens haar vakantie. Is handig bij haar mondeling, claimt ze.
Dat had ik ook vaak met mijn leraren na de les, als je dan nog een praatje met ze maakte. Dan bleken ze ineens best tof en menselijk enzo. Dat zijn ook de leraren waar ik de leukste herinneringen aan heb.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:24 schreef MociN het volgende:
Tsja, leraren zijn ook gewoon mensen! En als je ze dan leert kennen, zul je zien dat ze net als ieder ander zijn (of iiig zijn geweest).
Mondelingquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:20 schreef heiden6 het volgende:
Een vriendin van me is bij een leraar van haar langsgegaan om wat te drinken tijdens haar vakantie. Is handig bij haar mondeling, claimt ze.
Mondeling S.O. dan, mierenliefhebber.quote:
HAHAHAHAquote:
Jij krijgt een mondeling S.O. in de brugklas?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:57 schreef Crazykill het volgende:
[..]
HAHAHAHA
En onze Leraar engels dan, die praat nooit Nederlands in de les, dus altijd als hij het heeft over "Orals" , lacht de hele klas zich dood![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |