Robert de la Haye heeft nog een contract tot en met 2006.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:08 schreef Dizer het volgende:
Waarom gaan de beste acteurs altijd eruit
Laat me raden, de volgende is Robert
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Robert de la Haye heeft nog een contract tot en met 2006.
Mooi zo.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Robert de la Haye heeft nog een contract tot en met 2006.
En hoe zit het met de rest van de cast?quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mooi zo.(al zijn contracten tegenwoordig ook niet meer wat ze geweest zijn)
De rest van de cast staat op straat en ONM wordt omgedoopt tot 'De Robert de la Haye Show'... met als special guest star: Kim Pieters.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:33 schreef Orginial het volgende:
En hoe zit het met de rest van de cast?![]()
Pamela Teves zit tot en met 2006 ook nog op rozen. Frits Jansma ook. Nikkie Plessen en Jop Joris gaan ons in september verlaten. Petra Kagchelland mag tot en met 2006 blijven, evenals Gurkan Onuitspreekbare Naam.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:33 schreef Orginial het volgende:
En hoe zit het met de rest van de cast?![]()
Jop Joris gaat echt niet uit ONM hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Pamela Teves zit tot en met 2006 ook nog op rozen. Frits Jansma ook. Nikkie Plessen en Jop Joris gaan ons in september verlaten. Petra Kagchelland mag tot en met 2006 blijven, evenals Gurkan Onuitspreekbare Naam.
Annemieke Verdoorn heeft een contract voor onbepaalde tijd, evenals Sander de Heer.
zou je de namen van de personages er even bij willen noemenquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Pamela Teves zit tot en met 2006 ook nog op rozen. Frits Jansma ook. Nikkie Plessen en Jop Joris gaan ons in september verlaten. Petra Kagchelland mag tot en met 2006 blijven, evenals Gurkan Onuitspreekbare Naam.
Annemieke Verdoorn heeft een contract voor onbepaalde tijd, evenals Sander de Heer.
Doe zelf ook eens iets.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:48 schreef marleenhoofd- het volgende:
zou je de namen van de personages er even bij willen noemen?
Hij gaat er wel uit.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:45 schreef Orginial het volgende:
Jop Joris gaat echt niet uit ONM hoor.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:48 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
zou je de namen van de personages er even bij willen noemen?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:58 schreef Dizer het volgende:
OMG.. nu weet ik waar ik Sander de Heer van ken. Hij speelde in Vrienden voor het Leven. Damn wat was hij toen jong
Op ONM.nl staat dat hij ook 10 aflevering heeft gespeeld in ONM in het begin.. zelfde persoon of iemand anders?
Ik vond hem toen zwaar irri... nu in ONM wel wat minder irri.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond hem toen zwaar irri... nu in ONM wel wat minder irri.
De avi's hebben idd errors, want ik kan ze met geen enkele software afspelen.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 02:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog wat bloopers voor het slapen gaan:
[afbeelding]
Echte liefde...
[afbeelding]
Neusje van de zalm...
[afbeelding]
Broodje gezond...
[afbeelding]
Wielklem & Co...
en die rooie walvis?? die heeft ook zeker een contract eeuwig....quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
No way. Het is nog steeds ontzettend duf!quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
en die rooie walvis?? die heeft ook zeker een contract eeuwig....
ik moet wel eerlijk toegeven dat ik nu wel uitkijk naar die scenes tussen Gyman en Renee wie heeft ze eindelijk weer een beetje goed verhaallijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |