De wet van Murphy...quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:05 schreef soapie het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor, maar dit is de oude leader, die zonder namen.....![]()
Evelien en Filistijn lebberden zich een ongeluk en daarna kwamen ze helemaal los op Filistijns onderzoekstafel. Wat een joekels heeft die meid!quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:47 schreef Woelli het volgende:
nee,,, kan der mij iemand vertellen hoe het vandaag begon![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De wet van Murphy...
In de her-herkansing.![]()
En daarna ging Wiv er met Iris vandoor en ze leefden nog lang en gelukkig.......quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Evelien en Filistijn lebberden zich een ongeluk en daarna kwamen ze helemaal los op Filistijns onderzoekstafel. Wat een joekels heeft die meid!
Iris sleurde me mee. She shaggs like a minx.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:19 schreef soapie het volgende:
En daarna ging Wiv er met Iris vandoor en ze leefden nog lang en gelukkig.......![]()
En toen ging Joost aka Orginial lekker feesten in de Galaxy.Toen hij thuis kwam showde hij zijn biertieten en ging naar Lizzie`s kamer.Daar gingen ze flink van bil.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Iris sleurde me mee. She shaggs like a minx.
Jaloers?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:30 schreef Orginial het volgende:
En toen ging Joost aka Orginial lekker feesten in de Galaxy.Toen hij thuis kwam showde hij zijn biertieten en ging naar Lizzie`s kamer.Daar gingen ze flink van bil.
Dromen mag altijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef babette21 het volgende:
* Babette feliciteert Tanja Jess met haar 38ste (!!!!) verjaardag!!!
[afbeelding]
uit de archiefkasten...
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:27 schreef Orginial het volgende:sssstttt...niet zeggen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vond de aflv van vandaag qua humor gehalte wel weer leuk die joost met zijn ik heb geen tieten dan moet hij toch een beter gaan kijken......
Ja en Marjolein way the go girl you say it.....
don't give me that fucking bullshit
ik dacht dat jij je oog op Shirientje had laten vallen....quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Iris sleurde me mee. She shaggs like a minx.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:07 schreef soapie het volgende:
En laat die schapen aub snel naar de Drentse heide verhuizen, ik ben ze spuugzat!!!!!!
Die neem ik ook wel. Behalve als Joost dat gaat doen als hij Lizzy bezeikt.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:23 schreef haagse_elfje het volgende:
ik dacht dat jij je oog op Shirientje had laten vallen....
zolang je maar van mayolijntje afblijft.....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die neem ik ook wel. Behalve als Joost dat gaat doen als hij Lizzy bezeikt.
Wees gerust. Die pak ik niet vast.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:35 schreef haagse_elfje het volgende:
zolang je maar van mayolijntje afblijft.....
mooi...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wees gerust. Die pak ik niet vast.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Marie Jolijn gaat dood!
Die steek ik zelf ... maar niet NEER.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:58 schreef haagse_elfje het volgende:
![]()
![]()
wil je alsjeblieft je mond...houden anders steek ik persoonlijk Petra neer
![]()
En wie krijg ik dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wees gerust. Die pak ik niet vast.
Lizzy en Iris zijn voor mij. Voor jou hebben we de nicht van Teun.quote:
Nee,dan heb ik nog liever..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzy en Iris zijn voor mij. Voor jou hebben we de nicht van Teun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |