argh! mn handen gaan hier echt van jeuken!quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:49 schreef Salie het volgende:
update:
Vet vaag ik had die Jos geblokt (dacht ik) Maar hij stond toch nog in me lijst en niet geblokt.
Hij zegt zo: heeyz
Ik zeg zo: hey en ik vertel het verhaal dat die vriend me bedreigde
hij zo: ja serieus?? Ik geloof het niet joh
ik zo ja echt waar
hij zo ja ik zal hem ff bellen
volgende dag
zegt ie zo tegen me: jah hij had geen zin meer om met je te praten en ging je daarom bedreigen
Maar die Jos zegt zo ja ik zou nooit wta met jou naaktfoto's doen want ik heb zelf ook naakt gestript als jij daar fotos van hebt ben ik de lul.
En als hij die vriend van hem 'speelt' doet ie alles wel errug serieus.
Dus op de 1 of andere manier denk ik dat die vriend van Jos die foot's niet van Jos heeft en echt bestaat. Maar dat weet ik ook niet zeker, dat lijkt me ook weer onwaarschijnlijk.
En als hij ze niet van Jos heeft vind ik het eigenlijk nog erger.
Want dat betekent dat ze over internet verspreid worden.
Ik wil echt wel graag weten wie die foto;s heeft gemaakt.
Oja ik heb verder niks meer van gehoord, ook geen brief aan me ouders met die foto;s Ik laat die gasten gewoon met rust en hoop dat ze er niks mee doen.
Maar evennog alsnog kut, ze hebben foto;s. Ze kunnen ze altijd nog een keer op internet plaatsen of wat dan ook :S
wie slaat er dan ook en toetsenbord doormidden met een "dikke Ninja Karate Slag"quote:Op zondag 9 januari 2005 18:59 schreef Koenz0r het volgende:
stomme koe die je der bent, welke malloot gaat zich dan ook uitkleden voor een webcam in 2005..ben jij eens even stom
IK heb haar zelf volgens mij geen 'doos' genoemd, maar om eerlijk te zijn vind ik die betiteling wel heel terecht en iets wat ze over zichzelf heeft afgeroepen:quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:03 schreef stipjes het volgende:
Tja, wat me toch opvalt is dat er zoveel jongens zijn die het nodig vinden Salie doos te noemen... Heel misschien zijn dat wel dezelfde soort jongens als beschreven in het verhaal van Salie. Heb een beetje begrip voor de fouten van iemand en probeer iemand te helpen ipv op zo'n ontzettend stomme manier af te kraken.
volgens mij alleen ik?quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:03 schreef stipjes het volgende:
Tja, wat me toch opvalt is dat er zoveel jongens zijn die het nodig vinden Salie doos te noemen...
too much honour, ik heb geen meiden als Salie in m'n msn lijst staanquote:Heel misschien zijn dat wel dezelfde soort jongens als beschreven in het verhaal van Salie.
Ik kraakte haar met name af op de manier waarop ze met dit probleem omging (en haar manier van typen en verwoorden), dat ze stript voor de webcam moet ze zelf weten.quote:Heb een beetje begrip voor de fouten van iemand en probeer iemand te helpen ipv op zo'n ontzettend stomme manier af te kraken.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:24 schreef Ferdii het volgende:
chicks uit de kleren lullen op msn is en blijft een zeer lachwekkende bezigheid
voor jongens die er nog nit zow goed in zijn, lees dit
gemaakt door 2 mensen van een ander forum waar ik veel posthttp://www.bullshitpagina.nl/how_to.htm
quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:24 schreef Ferdii het volgende:
chicks uit de kleren lullen op msn is en blijft een zeer lachwekkende bezigheid
voor jongens die er nog nit zow goed in zijn, lees dit
gemaakt door 2 mensen van een ander forum waar ik veel posthttp://www.bullshitpagina.nl/how_to.htm
Ik ben gezakt met een 0.quote:Als Lokker moet je:
-Mental Theo de bom vinden.![]()
-"Heb je even voor mij" van Frans Bauer de bom vinden.![]()
-Van Breezer houden.![]()
-Goud dragen.![]()
-School stom vinden.![]()
-Slimme mensen haten.![]()
existenz zegt:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:27 schreef existenz het volgende:
[..]
En wat staat er onder?? Dat ze dus dat ook moet bewijzen, want dan is het wel rechtsgeldig...Moeilijk he lezen?
????quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:21 schreef Caithlinn het volgende:
TS/Salie: klinkt als een verhaal dat ik eerder heb gehoord....
Frits of Bram????
Die namen ken je niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |