abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2005 @ 14:38:06 #126
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_24451873
Omg wat doe je jezelf toch aan meisje

Heeft je moeder je dan nooit geleerd om nooit met je kale doos voor een webcam te gaan hangen?! Grote kans dat gasten die zelf met hun pudding-gun voor de webcam hangen screenshots maken van jouw kano zodat ze later ook nog wat rukvoer hebben

Tip: Berg die webcam van je op totdat je weet wanneer je zo'n ding wel of niet moet gebruiken... Bijvoorbeeld wanneer je een vaste vriend heb die je kan vertrouwen en hij woont een beetje ver weg ofzo

Maar ik deel de mening van de meute hier... denk niet dat die "Jos" die foto's van jou daadwerkelijk op internet gaat zetten... En als ie dat wel doet... gewoon een knokploeg optrommelen en bij hem langsgaan...
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_24482259
En hoe is het afgelopen met deze zaak?
pi_24487893
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:49 schreef Salie het volgende:
update:

Vet vaag ik had die Jos geblokt (dacht ik) Maar hij stond toch nog in me lijst en niet geblokt.
Hij zegt zo: heeyz
Ik zeg zo: hey en ik vertel het verhaal dat die vriend me bedreigde
hij zo: ja serieus?? Ik geloof het niet joh
ik zo ja echt waar
hij zo ja ik zal hem ff bellen
volgende dag
zegt ie zo tegen me: jah hij had geen zin meer om met je te praten en ging je daarom bedreigen

Maar die Jos zegt zo ja ik zou nooit wta met jou naaktfoto's doen want ik heb zelf ook naakt gestript als jij daar fotos van hebt ben ik de lul.
En als hij die vriend van hem 'speelt' doet ie alles wel errug serieus.
Dus op de 1 of andere manier denk ik dat die vriend van Jos die foot's niet van Jos heeft en echt bestaat. Maar dat weet ik ook niet zeker, dat lijkt me ook weer onwaarschijnlijk.
En als hij ze niet van Jos heeft vind ik het eigenlijk nog erger.
Want dat betekent dat ze over internet verspreid worden.
Ik wil echt wel graag weten wie die foto;s heeft gemaakt.
Oja ik heb verder niks meer van gehoord, ook geen brief aan me ouders met die foto;s Ik laat die gasten gewoon met rust en hoop dat ze er niks mee doen.
Maar evennog alsnog kut, ze hebben foto;s. Ze kunnen ze altijd nog een keer op internet plaatsen of wat dan ook :S
argh! mn handen gaan hier echt van jeuken!
pi_24488540
stomme koe die je der bent, welke malloot gaat zich dan ook uitkleden voor een webcam in 2005.. ben jij eens even stom
  zondag 9 januari 2005 @ 20:50:04 #130
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_24490528
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:59 schreef Koenz0r het volgende:
stomme koe die je der bent, welke malloot gaat zich dan ook uitkleden voor een webcam in 2005.. ben jij eens even stom
wie slaat er dan ook en toetsenbord doormidden met een "dikke Ninja Karate Slag"
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_24497183
Daar heb ik nou nooit last van.
Boeien dat die jongen foto's van je heeft.
pi_24531020
Tja, wat me toch opvalt is dat er zoveel jongens zijn die het nodig vinden Salie doos te noemen... Heel misschien zijn dat wel dezelfde soort jongens als beschreven in het verhaal van Salie. Heb een beetje begrip voor de fouten van iemand en probeer iemand te helpen ipv op zo'n ontzettend stomme manier af te kraken.
pi_24531140
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 13:03 schreef stipjes het volgende:
Tja, wat me toch opvalt is dat er zoveel jongens zijn die het nodig vinden Salie doos te noemen... Heel misschien zijn dat wel dezelfde soort jongens als beschreven in het verhaal van Salie. Heb een beetje begrip voor de fouten van iemand en probeer iemand te helpen ipv op zo'n ontzettend stomme manier af te kraken.
IK heb haar zelf volgens mij geen 'doos' genoemd, maar om eerlijk te zijn vind ik die betiteling wel heel terecht en iets wat ze over zichzelf heeft afgeroepen:
Wat ze heeft gedaan is gewoon heel erg dom geweest en de manier waarop ze ook in het vervolg van het topic post geeft ook geen echt vertrouwd beeld dat zoiets in de toekomst niet meer voor zal komen, ze lijkt idd wel erg goed van vertrouwen te zijn en trapt makkelijk in slappe en doorzichtige uitwegen van die 'Sjon' ..

Iemand dan duidelijk maken dat ze door haar eigen opstelling zulke problemen ook over zichzelf afroept, is dan ook een manier van helpen, misschien niet leuk voor de topicstartster om 'doos' genoemd te worden, maar misschien leert ze juist daardoor ook eea.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 12 januari 2005 @ 17:44:43 #134
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_24534417
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 13:03 schreef stipjes het volgende:
Tja, wat me toch opvalt is dat er zoveel jongens zijn die het nodig vinden Salie doos te noemen...
volgens mij alleen ik? maar dan wel 2 keer
quote:
Heel misschien zijn dat wel dezelfde soort jongens als beschreven in het verhaal van Salie.
too much honour, ik heb geen meiden als Salie in m'n msn lijst staan Zou graag het verband met de rest van je post uitgelegd krijgen.
quote:
Heb een beetje begrip voor de fouten van iemand en probeer iemand te helpen ipv op zo'n ontzettend stomme manier af te kraken.
Ik kraakte haar met name af op de manier waarop ze met dit probleem omging (en haar manier van typen en verwoorden), dat ze stript voor de webcam moet ze zelf weten.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_24535317
Ok ok, ik houd me al stil. Snap alleen dat je met zoiets erg in je maag kunt zitten, ook al is het je eigen schuld. En juist in zo'n geval kun je wel wat hulp en steun gebruiken. Maar begrijp me niet verkeerd, wat ze gedaan heeft vind ik 1 van de stomste dingen die je kunt doen. Maar dat zal ze onderhand zelf ook wel doorhebben...
pi_24535958
Je bent blont, naief en je wilt wat!

Mijn advies, denk eens na...

Hoe te handelen? Ik zou hem gewoon negeren. De foto's zijn waarschijnlijk van zeer slechte kwaliteit, mocht hij ze op internet zetten maakt dat ook weinig uit. Of je vertelt het je ouders en dan ga je naar zijn ouders. Hij zal ongetwijfeld ontkennen maar als hij een beetje fatsoenlijke ouders heeft doorzien zij hem echt wel. Dus of je doet niets en laat hem links liggen, dus ook al is hij op MSN de hele kwestie doodzwijgen, of je gaat naar je ouders en zijn ouders.

Een tip, strip gewoon niet meer voor de webcam. Zeker niet als degene in kwestie vlakbij woont... Je lijkt me nog vrij jong en naief dus gewoon niet meer doen, voor wie dan ook. Makkelijker gezegd dan gedaan tegen een naief iemand maar het proberen waard.

Heb je het nu in ieder geval afgeleerd? :s
  donderdag 13 januari 2005 @ 00:38:36 #137
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_24539153
Ach, TS heeft gestript, wie z'n billen brand moet op de blaren zitten.

Zal vast ook wel screengrabs onder meiden rondvliegen waarop ik met m'n snikkel voor de cam zit, want je moet bijna alles een keer gedaan hebben... ik hoop dat ze er veel plezier van hebben, en me er mee chanteren kunnen ze niet

Met andere woorden: Bezint eer ge begint, tis niet zo moeilijk in te denken dat die foto's doorgestuurd kunnen worden. Heb je daar geen problemen mee, go ahead. Heb je daar wel problemen mee, zorg voor maatregelen (dus dat je het bijv alleen doet bij iemand waar je 100% *zeker* van weet dat diegene ze, uit eer, liefde, de belofte van sex of WAT Dan ook van zijn/haar pc afhaalt) of doe het anders gewoon niet, heel simpel.

Als die foto's nu rondgaan, en je hebt er problemen mee, dan is het enige wat je nog kan doen eens even flink op je tanden bijten en er verder geen aandacht aan besteden. Dan kan je er ook niet mee gechanteerd worden.
There is consciousness in all things.
  donderdag 13 januari 2005 @ 18:17:58 #138
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_24549696
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 01:24 schreef Ferdii het volgende:
chicks uit de kleren lullen op msn is en blijft een zeer lachwekkende bezigheid

voor jongens die er nog nit zow goed in zijn, lees dit

gemaakt door 2 mensen van een ander forum waar ik veel post http://www.bullshitpagina.nl/how_to.htm
Hulde! Die site is echt fantastisch, en het werkt gewoon nog ook.

Het stereotype breezah is gewoon te dom voor woorden.
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_24555535
tjaaaa tis maar waar je je tijd aan verdoet
  vrijdag 14 januari 2005 @ 02:44:33 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24556749
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 01:24 schreef Ferdii het volgende:
chicks uit de kleren lullen op msn is en blijft een zeer lachwekkende bezigheid

voor jongens die er nog nit zow goed in zijn, lees dit

gemaakt door 2 mensen van een ander forum waar ik veel post http://www.bullshitpagina.nl/how_to.htm
quote:
Als Lokker moet je:
-Mental Theo de bom vinden.
-"Heb je even voor mij" van Frans Bauer de bom vinden.
-Van Breezer houden.
-Goud dragen.
-School stom vinden.
-Slimme mensen haten.
Ik ben gezakt met een 0.
Ik voldoe niet aan de eisen van een lokker.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 03:27:41 #141
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24556959
Sterkte ermee. Het zal allemaal vast wel meevallen. Doe geen overhaaste dingen (meer).
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:21:49 #142
107525 Caithlinn
Still me....
pi_24629936
TS/Salie: klinkt als een verhaal dat ik eerder heb gehoord....
Frits of Bram????
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:13:26 #143
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_24638950
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 19:27 schreef existenz het volgende:

[..]

En wat staat er onder?? Dat ze dus dat ook moet bewijzen, want dan is het wel rechtsgeldig...Moeilijk he lezen?
existenz zegt:
bij de bedrijg ik je
ik zegt:
oh neeee toch
existenz zegt:
of je kunt je uitkleden
ik zegt:
nee
existenz zegt:
kneus
ik zegt:
ha nu ga ik naar de politie want ik heb dit alles gelogd!
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_24658317
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:21 schreef Caithlinn het volgende:
TS/Salie: klinkt als een verhaal dat ik eerder heb gehoord....
Frits of Bram????
????
pi_24658356
Nog last gehad van die gast?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 01:26:52 #146
19881 DaeQ
ie_zhc.exe
pi_24661456
niet zo zeuren salie! Ik denk dat de mensen wel vakaer een naakt iemand hebben gezien.
道 可 道 , 非 常 道 。 名 可 名 , 非 常 名 。
  vrijdag 21 januari 2005 @ 01:27:54 #147
19881 DaeQ
ie_zhc.exe
pi_24661474
hehe ik lees nu pas de reactie van kogando hehe hilarisch
道 可 道 , 非 常 道 。 名 可 名 , 非 常 名 。
  vrijdag 21 januari 2005 @ 02:14:44 #148
107525 Caithlinn
Still me....
pi_24662006
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:41 schreef Salie het volgende:

[..]

????
Die namen ken je niet?
Dan zijn het niet dezelfde gozers.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_24662013
Haha! Dissssssssssssssssssss
Is een tas meer waard dan een mensenleven?
Er is niks mis met bagger
pi_24662196
hey psst, cammen? Lol. Je bent wel de natte droom van de meeste fokkers hier, TS
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')