Cool. Maar inderdaad veel voorbereiding. Ik bedenk meestal "Hey, ik wil rukken", en dan moet 't ook met 5 minuten max. gebeurd zijn. Tijd is geld. Dus welke werkloze sloeber gaat dit even uittesten en hier de resultaten posten?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:46 schreef Everett het volgende:
Laatste hoorde ik een tip van Brian McFadden op de radio. Eerst 20 minuten op een houten stoel op je hand gaan zitten. Op je linker hand als je rechts bent en andersom. Vervolgens als je hand slaapt, dan kan het aftrekfestijn beginnen.
Doordat je hand slaapt en je het bovendien met je "verkeerde" hand doet lijkt het of iemand anders het doet. Als iemand het heeft geprobeerd, dan hoor ik graag hoe het was. Ik heb het zelf niet geprobeerd, want het vergt te veel voorbereiding.
Gewoon gejat van "Gone In Sixty Seconds"!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:46 schreef Everett het volgende:
Laatste hoorde ik een tip van Brian McFadden op de radio. Eerst 20 minuten op een houten stoel op je hand gaan zitten. Op je linker hand als je rechts bent en andersom. Vervolgens als je hand slaapt, dan kan het aftrekfestijn beginnen.
Doordat je hand slaapt en je het bovendien met je "verkeerde" hand doet lijkt het of iemand anders het doet. Als iemand het heeft geprobeerd, dan hoor ik graag hoe het was. Ik heb het zelf niet geprobeerd, want het vergt te veel voorbereiding.
Is al eeuwenoud man.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:40 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Gewoon gejat van "Gone In Sixty Seconds"!
Daar noemen ze het "The Stranger"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |