Waarom zou dat verboden zijn? Dan zou parelmoer lak of kameleon lak ook verboden moeten zijn. En daarmee zie ik toch regelmatig auto's rondrijden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:59 schreef Kreator het volgende:
whehehehehe. ja, moet je niet tegenkomen op de openbare weg.
In Nederland is het volgens mij dan ook verboden, zo'n kleur...
Volgens mij mag je geen reflecterende of spiegelende onderdelen op je auto hebben (die niet op de aangewezen gekeurde plekken zitten) en ook geen spiegel-kleur dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:08 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Waarom zou dat verboden zijn? Dan zou parelmoer lak of kameleon lak ook verboden moeten zijn. En daarmee zie ik toch regelmatig auto's rondrijden.
Xenon 9k lampen erop schijnen en je rijdt zo van de weg afquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij mag je geen reflecterende of spiegelende onderdelen op je auto hebben (die niet op de aangewezen gekeurde plekken zitten) en ook geen spiegel-kleur dus.
En waarom? Omda thet nogal verblindt hè.
het mag wel, maar dan mag je maar een klein percentage hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij mag je geen reflecterende of spiegelende onderdelen op je auto hebben (die niet op de aangewezen gekeurde plekken zitten) en ook geen spiegel-kleur dus.
En waarom? Omda thet nogal verblindt hè.
whehe geliukkig leven we irl en niet in NFSU2quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Xenon 9k lampen erop schijnen en je rijdt zo van de weg af.
Er zijn wel meer dingen die IRL niet schijnen te bestaanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:44 schreef Ultimora het volgende:
[..]
whehe geliukkig leven we irl en niet in NFSU2want die dingen bestaan niet eens
![]()
je bedoelt alleen maar een Xenon 9000K lamp. geen 9kquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die IRL niet schijnen te bestaan.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:03 schreef M5 het volgende:
[..]
je bedoelt alleen maar een Xenon 9000K lamp. geen 9k
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |