Dan moet ik bij de broer van de vrouw van mijn baas zijn (eigen) bedrijf gegevens invoeren in de pc (als het goed is, morgen weet ik zeker hoe en wat). Dit is tijdelijk voor ongeveer 3 maanden, daarna ga ik weer gewoon verder met dit werk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt
Wat voor werk is dat dan?
En kan je wel terugkomen bij je huidige baas?
ik ben in 7:00 minuten van het ene station naar het andere station gerend in geleenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:43 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Had ik ook eens, trein in Eindhoven had 30 minuten vertraging, ik stap in. Roepen ze om dat de trein naar M''tricht gaat. Ik val in slaap. Word ik wakker in Heerlen. Moest ik toen om 01:15 de trein richting Valkenburg - Maastricht pakken in Heerlen.
[/saai]
Zapselquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef zapsel het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
slowsjat
navond AMD64en hallo_mensen
kom ff buurten
mijn katten slopen me huis , dus ben wel aan wat ontspanning toe
En door al die reacties in het FB van jullie nu vind ie ons vast nog lieverquote:
Ik moest eens in Lutterade zijn of zo !!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:45 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik ben in 7:00 minuten van het ene station naar het andere station gerend in geleen![]()
Hij's toch niet online, denk ik...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
En door al die reacties in het FB van jullie nu vind ie ons vast nog liever![]()
![]()
neuj dit is een ONZ slowchatquote:
ik ook , ik was buiten adem toen ik daar aankwamquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:47 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Ik moest eens in Lutterade zijn of zo !!!
Katten stinkenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:48 schreef zapsel het volgende:
[..]
neuj dit is een ONZ slowchat
die roelen , die vind ik als eerste
ik zoek ook alleen maar op onz hiero
*kut wie heb me dipsaus gejat????*
ow.......
kutkatten!!![]()
Niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet ik bij de broer van de vrouw van mijn baas zijn (eigen) bedrijf gegevens invoeren in de pc (als het goed is, morgen weet ik zeker hoe en wat). Dit is tijdelijk voor ongeveer 3 maanden, daarna ga ik weer gewoon verder met dit werk.
Waarom ? Omdat ik laatst tegen mijn baas heb gezegd dat ik het niet meer heel goed trek om 's nachts te werken. 3 vliegen in een klap, ik werk een tijdje overdag en kan daarna weer fris 's nachts werken, mijn baas heeft tijdelijk geen kosten aan mij en die andere hoeft niet meer te zoeken naar iemand die dat kan komen doen.
Ik denk dat ik het doe, wil wel eens kijken hoe een kantoor baantje mij bevalt.
Ja... Ik pleurde bijna in slaap!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:49 schreef DeLeider het volgende:
tja ach kuttopic of niet, dit is wel weer een post.
Men gaat dirkh nog boos worden vanacht, ik verveel me zo
Niet-verkapt-post-opkrik-topic...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:49 schreef DeLeider het volgende:
tja ach kuttopic of niet, dit is wel weer een post.
Men gaat dirkh nog boos worden vanacht, ik verveel me zo
Ja dat idee heb/krijg ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis
Proberen zonder risico moet je altijd doen en wie weet wat eruit voortvloeit
Zo als het nu klinkt word het leven de eerste maanden mooi voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat idee heb/krijg ik ook, morgen maar eens bellen en kijken hoe en wat precies allemaal. En als het werk echt dat is wat mijn baas dacht dan zou ik zelfs een deel thuis kunnen doen als ze het goed vinden
, dan kan ik alles doen onder werktijd wat ik wil
![]()
Ohja?? Dan heb ik niet opgelet...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:51 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Volgens mij had je die al hoor![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:51 schreef AMD64 het volgende:
Hey GotC. Ik weet dat je zit mee te lurken![]()
Tja, wat wil je dan gaan doen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef GotC het volgende:
[..]
uh huh
tis alleen beetje boring hier vindk opt moment:
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef GotC het volgende:
[..]
uh huh
tis alleen beetje boring hier vindk opt moment:
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef GotC het volgende:
[..]
uh huh