Waarom dag?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:39 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je gemiddelde met de huidige FOK!snelheid.
Sc / GCquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ja maar hoe kan dat nou ik snap het gewoon niet, ik d8 dat ik veel op internet zat enzo, maarja ik kom alleen maar in onz, eens ff zen history tjekke
Dit topic is net zo bagger als 90% van ONZquote:
Nee hoor. Meestal in de GCSC en ONZSC!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:39 schreef DeLeider het volgende:
ok jij post gewoon in elk topic iets onzinnigs duidelijk
Je hebt niet gemerkt dat FOK! tot een uurtje of 11 niet vooruit te branden was?quote:
Zapselquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef zapsel het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
slowsjat
navond AMD64en hallo_mensen
kom ff buurten
mijn katten slopen me huis , dus ben wel aan wat ontspanning toe
Zeer zeker waar! Maar laat me een kwaliteitstopic zien, en dan bagger ik daar verder in...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:40 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Dit topic is net zo bagger als 90% van ONZ![]()
Nou en?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef AMD64 het volgende:
Waarom heeft DirkH een grafhekel aan ons!
Omdat hij anders DirkH niet zou zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef AMD64 het volgende:
Waarom heeft DirkH een grafhekel aan ons!
Geen last ervan gehad. Was toch werken tot 1800quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Je hebt niet gemerkt dat FOK! tot een uurtje of 11 niet vooruit te branden was?
Tja.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:42 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Omdat hij anders DirkH niet zou zijn![]()
Alleen baggeren in kuttopics. Newbie!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:42 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Zeer zeker waar! Maar laat me een kwaliteitstopic zien, en dan bagger ik daar verder in...
Hoiquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef zapsel het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
slowsjat
navond AMD64en hallo_mensen
kom ff buurten
mijn katten slopen me huis , dus ben wel aan wat ontspanning toe
Had ik ook eens, trein in Eindhoven had 30 minuten vertraging, ik stap in. Roepen ze om dat de trein naar M''tricht gaat. Ik val in slaap. Word ik wakker in Heerlenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Yup
Ik had vandaag alleen de verkeerde trein![]()
Dit IS een kuttopic !quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:43 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Alleen baggeren in kuttopics. Newbie!![]()
Mijn kut-bagger topic staat in V&Aquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:43 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Alleen baggeren in kuttopics. Newbie!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |