Helaas dat ik soms een leven heb naast Fok! of helaas dat ik Fok! heb?quote:
Trouwens, kben weer single, no more blowjobs on the couch while talking with my mamma in lawquote:
Het diehard SC'erquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:27 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Okee, maar ik was er dus wel.
En als ik dus ergens al eens ben geweest, dan ben ik er opnieuw oftewel weer.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Trouwens, kben weer single, no more blowjobs on the couch while talking with my mamma in law
Toch niet één van die twee gothics die altijd naar Eindhoven gaan he? Heb je die al eens gezien?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
nooit iemand gezien die helemaal in het zwart gekleed was met zo een mantel en zon enge muts?
denk het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:29 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee. Maar ja, misschien wordt het wat.
nee, had ik ookal in de gatenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hij wordt niet zo 1 als ik nu ben. Denk ik
Damn, das balen, je had van die goeie gesprekken met haar tijdens het knielwerk van je vriendinquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Trouwens, kben weer single, no more blowjobs on the couch while talking with my mamma in law
Nee dat was geen gothicquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:29 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Toch niet één van die twee gothics die altijd naar Eindhoven gaan he? Heb je die al eens gezien?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat denk jezelf dat ik bedoelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Helaas dat ik soms een leven heb naast Fok! of helaas dat ik Fok! heb?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn, das balen, je had van die goeie gesprekken met haar tijdens het knielwerk van je vriendin
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef AMD64 het volgende:
Hij haalde ons al niet meer uit elkaar.
Hij dacht dat jij de Stats poste. Dat was ik
Bedankt. Hetzelfde!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef mrkanarie het volgende:
maar fokkers... ik ga slapen, ik wens jullie nog een rustige nacht toe.
Wel een goede 'newbie'. Toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Oeps...
Maar jij bent ook nog wel een newbie hoor
Goede nacht dan maar hequote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef mrkanarie het volgende:
maar fokkers... ik ga slapen, ik wens jullie nog een rustige nacht toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |