Idem.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
wie ben jij om iets over mijn postcount te zeggen?
Je bedoelt : Beter dan een half uur geleden!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Retesnel is weer een beetje overdreven, maar het is beter dan gisteren...
AMDquote:
Thanksquote:
Mooi zo. Laat je beste wensen uitkomen dan maarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
AMD
Dank je wel, zal wel lukken, ik ga er iig voor
[..]
Thanks
DaMookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
PSSSSSSSSSSSSS++++++++++++++++
************ ik heb je gemist
![]()
![]()
Je bent met een andere user in de war.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:24 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Hoi!
Ik zeur tenminste niet over postaantallen.
Over een leven hebben gesproken...
Zal vannacht koud zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Omdat mn bed buiten staat=> morgen nieuw bed!
de bus naar nazareth gemist?![]()
maar jij zegt: Ik ben er weer, terwijl je hier nog amper bent geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:24 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Hoi!
Ik zeur tenminste niet over postaantallen.
Over een leven hebben gesproken...
Bier topics trekken wel!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef DeLeider het volgende:
er zijn weinig toffe mensen online, en ik heb de kunst van goede topics openen nog niet echt onder de knie (behalve dan de nachtbar/cafe)
daarom slaap ik in de computerkamerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Zal vannacht koud zijn
Serieus hoor , de bus naar nazareth kan je nemen vanaf het station in maastricht en de markt
Ik heb altijd lijn 5, 6, 22 en 23, en dan stap ik uit in Scharn bij de kerkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Zal vannacht koud zijn
Serieus hoor , de bus naar nazareth kan je nemen vanaf het station in maastricht en de markt
Nachtbarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef DeLeider het volgende:
er zijn weinig toffe mensen online, en ik heb de kunst van goede topics openen nog niet echt onder de knie (behalve dan de nachtbar/cafe)
TLK gaat morgen een topic openen in TRUquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef GotC het volgende:
[..]
daarom slaap ik in de computerkamer
ja hoor? wistk niet
Back ontopicquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:26 schreef mrkanarie het volgende:
maar genoeg hierover ANM...
Helaas, helaasquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
DaMook![]()
![]()
Soms, heel soms heb ik een leven naast Fok!
Okee, maar ik was er dus wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
maar jij zegt: Ik ben er weer, terwijl je hier nog amper bent geweest
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:26 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Ik heb altijd lijn 5, 6, 22 en 23, en dan stap ik uit in Scharn bij de kerk
ja maar wie kent jou hier...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:27 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Okee, maar ik was er dus wel.
En als ik dus ergens al eens ben geweest, dan ben ik er opnieuw oftewel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |