Ja, heel irritant die nieuwe versie. De oplossing; oudere demo versie halen, of samples (van bijvoorbeeld www.wavcentral.com). Alstu!quote:Op zondag 9 januari 2005 18:52 schreef Hammet het volgende:
Ik heb nu eindelijk fruity loops, maar ik snap er geen hol van. Als ik een nieuw project start, en een simpele drumloop wil maken, werken de bass, de hi-hat en de snare niet... Daar kan ik dus helemaal niks mee.
]quote:Op zondag 9 januari 2005 23:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
nou, ik ben ook al de hele avond bezig met drums afmixen, maar het wil niet echt lukken :S Ben steeds in dubio of ik nou eerst de compressor of eerst de EQ erin gooi en EQ'en zelf lukt ook niet (wil lekker jaren 80 stijl. Maarja!
suggesties zijn welkom!
Ja, zoiets is moeilijk, etc.quote:Op maandag 10 januari 2005 07:52 schreef Mirjamke het volgende:
Ik wil het ook gaan leren...
is zoiets moeilijk etc?
Die kreeg ik nog ff niet te pakken. Maar ik zal het nog wel eens proberenquote:Op zondag 9 januari 2005 22:57 schreef Tomek het volgende:
download de drumkit from hell, dat zijn wel goeie samples
Nou, ik heb er niet zo veel verstand van, maar volgens mij werd er toen gebruik gemaakt van veel galm/reverb voor de drums. Maar dat wist je waarschijnlijk alquote:Op maandag 10 januari 2005 08:07 schreef search64 het volgende:
[..]
]
Daar hebben gitaristen toch geen verstand van Roger, die denken alleen aan zichzelf. Kun je beter in het drumtopic of het muziek-productie topic vragen.
En tombs ter grootte van bass drums!!!quote:Op maandag 10 januari 2005 11:58 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nou, ik heb er niet zo veel verstand van, maar volgens mij werd er toen gebruik gemaakt van veel galm/reverb voor de drums. Maar dat wist je waarschijnlijk al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |