abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1719684
bron http://nu.nl/document?n=42587

Duo houdt collecte om avondje te stappen

Uitgegeven: 24-9-2001 9:38

SILVOLDE - De politie heeft zaterdag twee Doetinchemers van 15 en 16 jaar aangehouden die in het naburige Silvolde aan het collecteren waren voor de slachtoffers van de aanslagen in de Verenigde Staten.

Het duo ging met nepcollectelijsten langs de deur. Na hun aanhouding verklaarden de knapen dat zij de opbrengst wilden gebruiken voor een avondje stappen. De politie heeft proces-verbaal opgemaakt. Zij heeft het ingezamelde geld in beslag genomen.

pi_1719708
Klakkeloos berichten van Nu.nl hier copy en pasten heeft weinig zin als je niet zelf er een mening over hebt of die erbij zet.
Dit bericht kan iedereen ook op Nu.nl lezen.

Als het jouw bedoeling is een discussie er over te beginnen, geeft dan op zijn minst ook commentaar op zo'n berichtje.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1719735
nou dan zal ik dit doen

ik vind dit echt om pist van te worden
mensen af te persen van geld. en america als smoes te gebruiken
wat ik hoop is dat dit soort jongeren een werk straf krijgen
je ziet dit wel vaker natuurlijk
maar ik hoop ook dat dit soort dingen eens goed aangepakt wordt
bha misselijk om van te worden
groet
marcia

maandag 24 september 2001 @ 10:29:23 #4
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1719927
ach tis niet netjes maar ze hebben heus niet de US hiermee willen dissen ofzo ..ze wouden gewoon ff snel wat cash voor wat bier..
Die jochies balen nu hard dat ze gepakt zijn en zullen het heus niet nog een keer doen..
Gewoon kattekwaad
pi_1723815
quote:
Op maandag 24 september 2001 10:29 schreef Phat Lip het volgende:
Gewoon kattekwaad
Yeah richt!
Die lui moeten grondig aangepakt worden.
Het is respectloos,asociaal en volkomen gestoord om misbruik te maken van een situatie als de amerika-ramp!
pi_1723858
Er zijn geen doden gevallen, dus worden ze niet aangepakt. In een notedop het beleid van Justitie in Nederland.
  maandag 24 september 2001 @ 17:29:44 #7
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_1723875
quote:
Op maandag 24 september 2001 10:29 schreef Phat Lip het volgende:
<knip>
Gewoon kattekwaad
Hallo? Ze zijn geen 8 meer!
Tis toch ziek dat je misbruik van de situatie gaat maken?

Je zal je toch flink genaaid voelen als je dit achteraf te horen hebt gekregen...

maandag 24 september 2001 @ 17:38:58 #8
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_1723976
quote:
Op maandag 24 september 2001 17:27 schreef Sniper het volgende:
Er zijn geen doden gevallen, dus worden ze niet aangepakt. In een notedop het beleid van Justitie in Nederland.
Richt jij toch effe de nieuwe politieke partij Onleefbaar Nederland op? Word premier, laat een snor groeien en zorg dat we een politiestaat worden...

Sorry... maar is er ook nog iets in Nederland dat wel goed is?

pi_1724225
quote:
Op maandag 24 september 2001 17:38 schreef PokerFace het volgende:

[..]

is er ook nog iets in Nederland dat wel goed is?

Ik heb gehoord dat de rookworsten van de Hema vrij goed zijn.
pi_1724330
meschien een tip
laten we een lijst maken wat wel en niet goed is nederland
niet goed
lonen gaan omhoog en met de zelfde gang halen ze het weer terug met alles duurder maken

euro ze zeggen dat we er niet van achteruit gaan ja ja!!

strafbeleid
kleine strafbare dingen krijgens soms een hoge straf en iemand die iemand bev verkracht blijft op vrije voeten.

belasting
rijst de pan uit meer betalen dan dat je bijna binnen haalt

school
geven geld uit aan stomme onzinnige dingen maar geld voor scholen en extra leeraren zijn er niet

ziektekosten

je betaald veel aan ziekenfonds maar mag zelf nog een hoop bij leggen

pfffffffffff nog meer ja zat maar dan ben ik nog wel even bezig
groetjes
marcia

maandag 24 september 2001 @ 18:38:37 #11
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1724422
quote:
Op maandag 24 september 2001 18:25 schreef marcia het volgende:

euro ze zeggen dat we er niet van achteruit gaan ja ja!!

Ik geloof er ook niks van!!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2001 @ 22:45:21 #12
862 Arcee
Look closer
pi_1727762
quote:
Op maandag 24 september 2001 10:01 schreef golfer het volgende:
Klakkeloos berichten van Nu.nl hier copy en pasten heeft weinig zin als je niet zelf er een mening over hebt of die erbij zet.
Dit bericht kan iedereen ook op Nu.nl lezen.

Als het jouw bedoeling is een discussie er over te beginnen, geeft dan op zijn minst ook commentaar op zo'n berichtje.

En 't heeft ook geen zin dit tegen de één wel te zeggen en tegen de ander die 10 keer datzelfde doet niet.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 24 september 2001 @ 22:54:12 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1727920
quote:
Op maandag 24 september 2001 22:45 schreef Arcee het volgende:

En 't heeft ook geen zin dit tegen de één wel te zeggen en tegen de ander die 10 keer datzelfde doet niet.

Ik probeer het zoveel mogelijk wel te zeggen Arcee, soms schiet er wel eens eentje bij in.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2001 @ 22:56:33 #14
862 Arcee
Look closer
pi_1727958
quote:
Op maandag 24 september 2001 22:54 schreef golfer het volgende:
Ik probeer het zoveel mogelijk wel te zeggen Arcee, soms schiet er wel eens eentje bij in.

En soms ook wel 'es een stuk of 20 hè?

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1728351
Slim, maar niet netjes.

In Amerika pakken ze het (zelf) al wat groter aan. Brokstukken van de WTC torens worden op E-bay aangeboden (als ze niet al zijn weggehaald door E-ba), T-shirts met de gebouwen zijn duurder, benzine werd tijdelijk ruim2 keer duurder bij sommige pompen. enz enz... Zelfs vlak na de ramp werden, in New York, vlakbij de rampplek, flesjes water voor 5 dollar verkocht

dinsdag 25 september 2001 @ 00:28:42 #16
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1728986
Jammer dat dat in een vroeger naburig dorpke gebeurd.. Gelukkig ben ik al met de noordezon vertrokken dus van mij hebben ze geen lat meer
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1729272
Schofterig.....
Ze moeten wel aangepakt worden. Gewoon lik op stuk; flinke geldboete en dit overmaken naar het échte fonds.
Tuurlijk is dat een druppel op de gloeiende plaat, maar er moet die huftertjes iets duidelijk gemaakt worden.
  dinsdag 25 september 2001 @ 01:21:36 #18
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1729317
Ach, het IS kattekwaad. van mij mogen ze nadat ze opgepakt zijn gewoon uitgaan met het geld dat ze gecollecteerd hebben.

Ja!

Wat, ik ziek?

Nee joh!

Ze moeten alleen wel als straf tijdens het uitgaan t-shirts zichtbaar dragen waarop staan dat ze mensen genept hebben ten nadele van de slachtoffers van de aanslagen om uit te kunnen gaan.

En anders 100 uur taakstraf per bewoner die ze opgelicht hebben. Het is de schandpaalstraf of een flinke taakstraf.

The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')