Duo houdt collecte om avondje te stappen
Uitgegeven: 24-9-2001 9:38
SILVOLDE - De politie heeft zaterdag twee Doetinchemers van 15 en 16 jaar aangehouden die in het naburige Silvolde aan het collecteren waren voor de slachtoffers van de aanslagen in de Verenigde Staten.
Het duo ging met nepcollectelijsten langs de deur. Na hun aanhouding verklaarden de knapen dat zij de opbrengst wilden gebruiken voor een avondje stappen. De politie heeft proces-verbaal opgemaakt. Zij heeft het ingezamelde geld in beslag genomen.
Als het jouw bedoeling is een discussie er over te beginnen, geeft dan op zijn minst ook commentaar op zo'n berichtje.
ik vind dit echt om pist van te worden
mensen af te persen van geld. en america als smoes te gebruiken
wat ik hoop is dat dit soort jongeren een werk straf krijgen
je ziet dit wel vaker natuurlijk
maar ik hoop ook dat dit soort dingen eens goed aangepakt wordt
bha misselijk om van te worden
groet
marcia
quote:Yeah richt!
Op maandag 24 september 2001 10:29 schreef Phat Lip het volgende:
Gewoon kattekwaad
quote:Hallo? Ze zijn geen 8 meer!
Op maandag 24 september 2001 10:29 schreef Phat Lip het volgende:
<knip>
Gewoon kattekwaad
Je zal je toch flink genaaid voelen als je dit achteraf te horen hebt gekregen...
quote:Richt jij toch effe de nieuwe politieke partij Onleefbaar Nederland op? Word premier, laat een snor groeien en zorg dat we een politiestaat worden...
Op maandag 24 september 2001 17:27 schreef Sniper het volgende:
Er zijn geen doden gevallen, dus worden ze niet aangepakt. In een notedop het beleid van Justitie in Nederland.
Sorry... maar is er ook nog iets in Nederland dat wel goed is?
quote:Ik heb gehoord dat de rookworsten van de Hema vrij goed zijn.
Op maandag 24 september 2001 17:38 schreef PokerFace het volgende:[..]
is er ook nog iets in Nederland dat wel goed is?
strafbeleid
kleine strafbare dingen krijgens soms een hoge straf en iemand die iemand bev verkracht blijft op vrije voeten.
belasting
rijst de pan uit meer betalen dan dat je bijna binnen haalt
school
geven geld uit aan stomme onzinnige dingen maar geld voor scholen en extra leeraren zijn er niet
ziektekosten
je betaald veel aan ziekenfonds maar mag zelf nog een hoop bij leggen
pfffffffffff nog meer ja zat maar dan ben ik nog wel even bezig
groetjes
marcia
quote:Ik geloof er ook niks van!!
Op maandag 24 september 2001 18:25 schreef marcia het volgende:euro ze zeggen dat we er niet van achteruit gaan ja ja!!
quote:En 't heeft ook geen zin dit tegen de één wel te zeggen en tegen de ander die 10 keer datzelfde doet niet.
Op maandag 24 september 2001 10:01 schreef golfer het volgende:
Klakkeloos berichten van Nu.nl hier copy en pasten heeft weinig zin als je niet zelf er een mening over hebt of die erbij zet.
Dit bericht kan iedereen ook op Nu.nl lezen.Als het jouw bedoeling is een discussie er over te beginnen, geeft dan op zijn minst ook commentaar op zo'n berichtje.
quote:Ik probeer het zoveel mogelijk wel te zeggen Arcee, soms schiet er wel eens eentje bij in.
Op maandag 24 september 2001 22:45 schreef Arcee het volgende:En 't heeft ook geen zin dit tegen de één wel te zeggen en tegen de ander die 10 keer datzelfde doet niet.
quote:En soms ook wel 'es een stuk of 20 hè?
Op maandag 24 september 2001 22:54 schreef golfer het volgende:
Ik probeer het zoveel mogelijk wel te zeggen Arcee, soms schiet er wel eens eentje bij in.
In Amerika pakken ze het (zelf) al wat groter aan. Brokstukken van de WTC torens worden op E-bay aangeboden (als ze niet al zijn weggehaald door E-ba), T-shirts met de gebouwen zijn duurder, benzine werd tijdelijk ruim2 keer duurder bij sommige pompen. enz enz... Zelfs vlak na de ramp werden, in New York, vlakbij de rampplek, flesjes water voor 5 dollar verkocht
Ja!
Wat, ik ziek?
Nee joh!
Ze moeten alleen wel als straf tijdens het uitgaan t-shirts zichtbaar dragen waarop staan dat ze mensen genept hebben ten nadele van de slachtoffers van de aanslagen om uit te kunnen gaan.
En anders 100 uur taakstraf per bewoner die ze opgelicht hebben. Het is de schandpaalstraf of een flinke taakstraf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |