Nee er is ook nog de CD Acoustic Extravaganzaquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Leuk!
Schiet ook al op he
Maar is dit album het enige van haar?
FF doorzoeken
Het is een later album. Met een paar liedjes van ETTT, maar ook nieuwe nummers....quote:Op zaterdag 14 april 2007 05:57 schreef Numbie het volgende:
Is dat een compleet (eerder) album van haar? Of een acoustische versie van Eye To The Telescope?
Ok, toch maar een keertje halen dusquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is een later album. Met een paar liedjes van ETTT, maar ook nieuwe nummers....
Tnxx, die is nu ook 'binnen'quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:20 schreef peaceman het volgende:
Nee er is ook nog de CD Acoustic Extravaganza
quote:Nieuw album KT Tunstall in september
(04-05-07) - Zangeres KT Tunstall heeft aangekondigd dat haar tweede studio-album uitkomt in september 2007. De nieuwe plaat heeft de titel Drastic Fantasic gekregen.
Nummers
Op de opvolger van Eye To The Telescope uit 2005 komen onder andere de nummers 'Hold On', 'Little Flavours', 'Hopeless' en 'I Don't Want You Now' te staan.
Extravaganza
KT Tunstall bracht in 2006 nog het album KT Tunstall's Acoustic Extravaganza uit. Daarop stonden verschillende covers en sessie-tracks. In de zomer van 2007 doet de Schotse verschillende festivals aan in Groot-Brittanniė.
Suddenly i see natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Diaan en Piesmen, wat hebben jullie gedraaid op je trouwen van haar?
quote:Drastic Fantastic is the name of KT Tunstall's upcoming second studio album. It is set to be released on August 31, 2007 in the Republic of Ireland and Germany, September 3, 2007 in the UK, and on September 18, 2007 in U.S.
Kon ook niet anders toch?quote:
Nee, ik dacht dat er een youtube filmpje was, maar kon nu niks vinden, dus ik zal me wel vergist hebben. Ze is live trouwens wel heel erg goed! Niet dat ik haar live heb gezien, maar wat ik op filmpjes heb gezien danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:33 schreef Smeich het volgende:
LEUK! Wist ook niet dat er een nieuw album aankwam!
Had iemand haar nog op Live Earth gehoord/gezien?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |