TOTP.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb d'r net gezien op TOTP, playbackt ze![]()
Zou toch ook zonde zijn om haar stem te gebruiken vor zo'n pauperpubliek als TOTP. Dat kan ze beter bewaren voor Paradisoquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heb d'r net gezien op TOTP, playbackt ze![]()
Oeh, damnquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef MCH het volgende:
18 feb 2006 KT Tunstall
Paradiso (main hall), Amsterdam
Weet iemand wat de kaartjes kosten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef MCH het volgende:
18 feb 2006 KT Tunstall
Paradiso (main hall), Amsterdam
Uitmelken die hap!quote:Op zondag 6 november 2005 10:41 schreef beautiful_world het volgende:
Komt ze alweer?? dat is al de derde keer paradiso!!
Ik ben bang voor je dat dat er wel in zit. Ik heb haar eens beluisterd en haar muziek leent zich uiterst goed om een groot publiek aan te spreken. Haar plaat staat in Engeland ook in de Top10 best verkochte CD's naast James Blunt en Katie Melua, enz, dat zegt wel wat lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:11 schreef peaceman het volgende:
Hoop niet dat ze nu al te groot gaat worden.....![]()
In Engeland is ze al wat langer bekend dan in Nederland. Ben het met je eens dat de muziek zich er beter voor leent dan bijvoorbeeld Sufjan Stevens of Tom McRae.quote:Op maandag 7 november 2005 16:03 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ben bang voor je dat dat er wel in zit. Ik heb haar eens beluisterd en haar muziek leent zich uiterst goed om een groot publiek aan te spreken. Haar plaat staat in Engeland ook in de Top10 best verkochte CD's naast James Blunt en Katie Melua, enz, dat zegt wel wat lijkt mij.
Ik vond het persoonlijk trouwens niet zo heel erg leuk, de muziek van K.T., ik vond het erg veel lijken op de muziek van David Gray, maar dan met een vrouwenstem, niets voor mij.
Nou in de U.K is de nieuwste single van haar uit leuke video btw.. 'Under The Weather'quote:Op maandag 5 december 2005 19:34 schreef peaceman het volgende:
heb er niks meer over gehoord...
Er werd bedoeld over het vermeende concert volgend jaar in Nederlandquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:31 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nou in de U.K is de nieuwste single van haar uit leuke video btw.. 'Under The Weather'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |