quote:Op maandag 3 januari 2005 19:23 schreef wazoom het volgende:
Ben je bang dat je herkend wordt ofzo?
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:10 schreef Remqo het volgende:
weer een goede reden om de TV het raam uit te gooien
Is het niet juist zo dat er 13 homo's zijn, en een hetero man.. Als die vrouw de hetero man uitkiest krijgt zijn een miljoen. En als ze een van de homo's uitkiest krijgt de homo $1 miljoen?quote:Op maandag 3 januari 2005 20:28 schreef PAA-053 het volgende:
Ik vind het idee nogal ranzig en smakeloos eigenlijk, dit is eigenlijk gewoon de homo uit de massa lichten, riekt dat niet een beetje naar discriminatie?
Spot de potquote:Op maandag 3 januari 2005 19:24 schreef alki het volgende:
Andersom lijkt me veel interessanter Herken de Lesbie
Nee maar je vader is daar wel bang voor, al zeker wanneer hij zijn lederhosen draagt!quote:Op maandag 3 januari 2005 19:23 schreef wazoom het volgende:
Ben je bang dat je herkend wordt ofzo?
Hoe moeilijk kan dit zijn, zet er een lekker wijf voor met dikke jetsers en de nieuwste manolo blaniks schoenen en de enige die niks over de schoenen zegt is de hetero.....quote:Op maandag 3 januari 2005 20:39 schreef XiChico het volgende:
[..]
Is het niet juist zo dat er 13 homo's zijn, en een hetero man.. Als die vrouw de hetero man uitkiest krijgt zijn een miljoen. En als ze een van de homo's uitkiest krijgt de homo $1 miljoen?
Dat begreep ik uit de reclame
ja goed idee maar dan is het programma zo overquote:Op maandag 3 januari 2005 21:02 schreef Eippie het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan dit zijn, zet er een lekker wijf voor met dikke jetsers en de nieuwste manolo blaniks schoenen en de enige die niks over de schoenen zegt is de hetero.....
Die was wel grappig jaquote:Op maandag 3 januari 2005 19:26 schreef XiChico het volgende:
Ah lijkt me wel lachen .. lijkt een beetje op dat gedoe dat die ene vrouw net moest trouwen met een hele onbeschofte vent. Was ook voor 1 miljoen euro .. dit ook.
hey, leuk dat je m'n pa kent... Ja, hijs er wel bang voor. Zeker nu na de operatiequote:Op maandag 3 januari 2005 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee maar je vader is daar wel bang voor, al zeker wanneer hij zijn lederhosen draagt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |