je staat er al lang bijquote:
quote:
welk gevaar?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:37 schreef The_Hives het volgende:
[..], mooi plaatje, maar ga je er ook nog een verhaal bij vertellen? Of wil je laten zien dat je ingevaar bent?
quote:
quote:[21:41] <Hives> JD, nu gaat ASSpirine antwoorden dat hij niet kan degraderen
neuh, realistisch zijn en ambitie hebben is okayquote:promotie is nog altijd mogelijk
al geloof ik er niet meer in, ik ben gewoon afhankelijk van teveel factoren
maareh, sinds mijn begin in hattrick 16 punten gehaald, is toch duidelijk dat ik eigenlijk kans maak op de titel voor volgend seizoen
of is dat te arrogant?
quote:
mij niet associėren met ajacieden aubquote:[..]
[..]
neuh, realistisch zijn en ambitie hebben is okay
je lijkt in je uitspraken wel een Ajacied![]()
suc6 met de eventuele promotie..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:42 schreef ASSpirine het volgende:
teamnaam : azzez
trouwens, speler voor 3000 gekocht en nu aan het verkopen, heb al een bod van 7000 binnen
Ik kan me niet voorstellen dat hij dit gaat halen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:31 schreef R_B het volgende:
[..]
suc6 met de eventuele promotie..
Alhoewel het heel erg lastig gaat worden..en als ik heel eerlijk mag zijn denk ik niet dat je het haalt...
Ik heb trainees van 17 tm 20 zodat ik constant kan verkopen en niet steeds zonder geld zit en na 3 seizoenen pas weer kan cashen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:01 schreef Robar het volgende:
Thank you!
Denk toch dat Fok! mijn Hattrickbijbel is!!
Ik heb nu 5 trainees, ik heb nu net genoeg geld om er nog 1 bij te kopen.
Mijn bedoeling is om ze vlak voordat ze 20 worden (ligt aan hun stijging natuurlijk) te verkopen.
Gemiddeld doet een 17/18 jarige er bij 7/8 weken over om te stijgen. Minimaal 4 stijgingen moeten dus mogelijk zijn voor die tijd. Mijn trainees zijn namelijk allemaal 17 jaar! (ow nee, 1 is 18) ! Dat zou betekenen dat ze uitmuntend zijn tegen de tijd dat ik ze wil verkopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |