ik ook, wor gek van de dennenaaldenquote:Op maandag 3 januari 2005 14:25 schreef Oblivion het volgende:
Ben het huis kerstvrij aan het maken...![]()
'quote:Op maandag 3 januari 2005 16:56 schreef Modus het volgende:
Gezien de pet vast een coureur.
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:47 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Nog maar een keer dan, want jij denk volgens mij dat het antwoord ook de foto was.
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:51 schreef fotoloog het volgende:
Neil Diamond
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon altijd meneer tegen hem![]()
Vort, vort ga eens plaatjes zoeken, meneer scrutsie!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn niet echt goede vrienden of zo hoor
Hoe raad je het zo!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Een darter?
Met een Tquote:Op maandag 3 januari 2005 20:09 schreef pos het volgende:
arno brandjes?
oke, Brantjes dusquote:
Yep, Beth Gibbons heet zequote:Op maandag 3 januari 2005 21:39 schreef Berkery het volgende:
Die portisheadmevrouw
Ik zou zeggen dat dat juist is.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:37 schreef Modus het volgende:
Ik zou zeggen Agnetha Faltskog.
Yes indeedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:43 schreef Modus het volgende:
Soft Cell.
Je bent wel een poepertje hoor...quote:
Vertel vertelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:58 schreef Oblivion het volgende:
Ik weet namelijk nog wie je was voor Modus...![]()
Ik vertel niks.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vertel vertel![]()
Wie was jij eigenlijk voor Oblivion?
Je hebt teveel oliebollen gegeten zekerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:00 schreef Oblivion het volgende:
Verdomme doet ie het weer!
Ik ben te langzaam...![]()
Niet 1, scrut, niet 1...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt teveel oliebollen gegeten zeker
Ik ben er niet zo weg van.quote:
Wel oliebollen gegeten?quote:
NEEEEEEEEEEEE, ik zou dat niet vertellen, dat mag niet!quote:
quote:
Het is wel opvallend dat Modus al geregistreerd was voordat jij hier opdookquote:NEEEEEEEEEEEE, ik zou dat niet vertellen, dat mag niet!![]()
Chinese schrijfster woonachtig te Maastrichtquote:En je plaatje weet ik niet...![]()
Appelflap dan?quote:
quote:
Het is wel opvallend dat Modus al geregistreerd was voordat jij hier opdook
quote:
Chinese schrijfster woonachtig te Maastricht
Ook al niet het vroeg slapen tiepje...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben niet zo'n appelflapperig tiepje
De ex-SG van justitie op de Statenlaan. Meester Arthur Doctors van Leeuwen, ja toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Moeilijk tiepje waarschijnlijk![]()
[afbeelding]
Arthur Docters-van Leeuwenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:28 schreef JAM het volgende:
[..]
De ex-SG van justitie op de Statenlaan.-Doktors van Leeuwen, ja toch?
Geil, ik wil twee namen.quote:
Olééé.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Leonid Brezjnew en Tricky Dick Nixon
quote:
OEH! Ja, echt wel...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Sam Elliot toch?
Sam Elliot is 60quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
OEH! Ja, echt wel...
Heb ik wel een weekje ruzie voor over...![]()
Zeg mannen, ik ga tukken, truste voor zo!![]()
Ja...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:56 schreef dolle_hond het volgende:
sam is inmiddels snorloos
Wat Harry of de mevrouw hierboven?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:54 schreef Oblivion het volgende:
Iemand van Foreigner?
Neuh, Hollandsche klei-mevrouw, wekelijks op de pit en in de bladen...(eigen column in gerenomeerd damesblad de Viva)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:58 schreef Oblivion het volgende:
Nina Hagen.
Ja, dat getreuzel altijd....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:59 schreef Oblivion het volgende:
We kregen maar 10 minuten om er over na te denken, Bimmel?![]()
Muts.![]()
Jeetje, mensje is net zo'n draak als Nina Hagen...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:00 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Neuh, Hollandsche klei-mevrouw, wekelijks op de pit en in de bladen...(eigen column in gerenomeerd damesblad de Viva)
Zei de grootste treuzelaar...quote:
Ik was er als kind geabonneerd opquote:
Herman van Veen...?quote:
Mevrouw is verwoed roergangster van de Neerlandse vrouwenbeweging.quote:
En waarmee zat jij te denken....?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:42 schreef dolle_hond het volgende:
ik zat net te denken, tis geen actrice maar die lekkere fenimiste
OBLI !!!quote:
Daar heb ik een, door Alex gesigneerde, cd-single vanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:17 schreef Bimmel het volgende:
Kwaliteits muziek naar ik mag aannemen?
Bosje rooie rozen?
Heel goedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:23 schreef Berkery het volgende:
Holly Johnson?
Grrr...ik vind haar altijd zooo vreselijk geilquote:
Geheel en alquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:29 schreef Berkery het volgende:
Madeline Albright oid
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:28 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Grrr...ik vind haar altijd zooo vreselijk geil![]()
Wallace dan toch zeker?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:43 schreef pos het volgende:
les walles of zoiets
Les Wallace idd. Wereldkampioen in 1997, later bajesklantquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:43 schreef pos het volgende:
les walles of zoiets
Neuhquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:56 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
is dat aldith hunkar oid?
Yepquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:01 schreef 8op het volgende:
"Dit is het nieuws van twee uur met Iwris Kelly"
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
het was even geduld hebben tot er weer een nieuwe uitzending of een herhaling begon
Obladie Obladaaaaaaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:38 schreef Oblivion het volgende:
Stefanie Powers!
Dat mijn lieve scruti heet nou: Roomblank.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze mag wel een beetje meer in de zon gaan zitten, haar linkerarm is helemaal wit
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat mijn lieve scruti heet nou: Roomblank.![]()
Woon jij in het buitenland dan?quote:
]Neuh, maar ik ben onlangs naar een autootje wezen kijken waar op de originele italiaanse papieren Spino Blanco als kleur stond vermeld. Dat betekent spierwit, maar klinkt veel beterquote:
Twee mannen uit hetzelfde land, zelfde bezigheid maar geen generatiegenoten.quote:HINT, please!![]()
Nou je het zegt.....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:50 schreef Scipio het volgende:
Dat lijkt wel Karlstad(t?), de stayer van de jaren tachtig. Met Adne Sondral op de achtergrond.
Geir Karlstad en Adne Sondral, helemaal goedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:50 schreef Scipio het volgende:
Dat lijkt wel Karlstad(t?), de stayer van de jaren tachtig. Met Adne Sondral op de achtergrond.
Euh, Christina Milian? keine blasse Ahnung...quote:
Die is het inderdaad nietquote:
Ik heb gewoon een lichte voorkeur voor donkere vrouwenquote:je zit wel met je hoofd in exotische oorden, he?![]()
Eén van de ...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:36 schreef pos het volgende:
dat kind van the cosby show?
Het blijft een paaseiquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:39 schreef 8op het volgende:
[afbeelding]
Kleine Rudy ziet er tegenwoordig zo uit....
Om op te eten, bedoel je?quote:
De allerjongste telg. Werd de serie ingeschreven omdat Rudy niet meer leuk en schattig genoeg was.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:45 schreef 8op het volgende:
De een na jongste? Of heette die Vanessa?
Blijf eens gezellig, dan worden de plaatjes maar geraden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:12 schreef Scipio het volgende:
Taxi, prof Emmett Brown. Ik hou mijn mond verder maar, anders slijten je plaatjes wat snel...
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:21 schreef 8op het volgende:
Goedgoed... 't Is wel een klein plaatje
Entourage van het songfestival?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Heddy Lester?
Heet je toevallig remon?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén van de stemmen in mijn hoofd wist het juiste antwoord
Is dat nou gezellig, meerdere stemmen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén van de stemmen in mijn hoofd wist het juiste antwoord
Antwoord is al gegeven, staat zelfs al een nieuwe.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:29 schreef 8op het volgende:
Hmm, moet maar even Shareazaen op Mallemolen, want 't zegt me zo niets....
In Congo speelde hij een persoon met één van de meest schitterende namen: Hermerker Homolka. Verder Home Alone II, Legend, etc. --> Tim Curry.quote:
Gelukkig niet, mijn ouders spraken hun talenquote:
Hooguit hilarischquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:29 schreef Oblivion het volgende:
Is dat nou gezellig, meerdere stemmen?![]()
Ach arme...quote:
Boodschap ze, kook ze en eet zequote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook weg voedsel kopen, koken, eten en verteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |