Dat rooie ding is waarschijnlijk een goeie oplossing, anders een skin of een echte leren omhulsel.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:51 schreef Maaark het volgende:
ik doe er wel tijdelijk een sok omheen
Het is een gebruiksvoorwerp vind ik. Krasjes, daar ontkom je toch niet aan. Het ergste kun je voorkomen door een hoesje, maar krassen gebeurt toch.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:49 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je moet daarom ook METEEN een of ander ding kopen om je iPod in te doen, anders is het gewoon zonde.
En zo is het.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan er echt niet wakker van liggen dat mijn iPod onder de krassen zit hoor. Ik heb hem gekocht om te gebruiken en dat doe ik, ik sleep dat ding overal mee naar toe. Ik heb hem niet gekocht als pimp object om tentoon te stellen.
Als je het over de docking stations hebt, ja....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:23 schreef Mip1988 het volgende:
zijn de adapters van de 20 en de 40 anders?
De opladers welquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:23 schreef Mip1988 het volgende:
zijn de adapters van de 20 en de 40 anders?
Meen je dat serieus?quote:Op woensdag 2 februari 2005 06:27 schreef linebear het volgende:
[..]
De gewone 20 GB is nergens meer te krijgen. In de winkel zeiden ze dat hij zo goed als overal ter wereld uitverkocht was...
Omdat de qualiteit altijd lager word als je je mp3tjes ook nog weer eens omzet naar AAC.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:53 schreef Tovaho het volgende:
ja, maar waarom converteer je ze dan niet naar het AAC-formaat (m4a). Da's kleiner en ook van acceptabele kwaliteit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |