abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:48:38 #76
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24628410
Neej dat gaat niet, want die mp3'tjes staan toch op zijn iPod? En je kunt niet 2 iPods aan 1 PC hangen.
Hij zal ze eerst van zijn iPod op zijn HDD moeten zetten. En dat kan alleen doormiddel van speciale software!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:51:36 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24628460
Ow duh ik lees niet goed, de muziek staat al op zijn pc..
Ok, dan moet je nog op 1 ding letten: dat zijn iTunes op handmatig bijwerken staat. Staat dit op automatisch, dan ie al jouw muziek overschrijven met zijn muziek..
pi_24629673
whehe, ik dacht al dat je verkeerd las

maarre... dat handmatig bijwerken is wel een goeie, die noemde hij ook al. anders gaat het gigantisch de mist in...
bedankt
pi_24655622
goed, ik heb dus een iPod

vandaag toch maar gekocht, 300 eurootjes enzo, alles mooi. maar nu stuit ik toch op het eerste probleempje, wat ik toch nogal een probleempje vind, maar jullie kunnen me misschien helpen

Als een vriend van mij met iPod een CD in z'n schuif stopt, komt er blijkbaar een cdtje in het scherpje links in iTunes. Bij mij gebeurt er echter niets als ik een CD wil rippen of wil afspelen in iTunes. Niets doet et.

Iemand enig idee wat ik nu moet doen?
pi_24656341
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:11 schreef De_Warme_bakker het volgende:
goed, ik heb dus een iPod

Als een vriend van mij met iPod een CD in z'n schuif stopt, komt er blijkbaar een cdtje in het scherpje links in iTunes. Bij mij gebeurt er echter niets als ik een CD wil rippen of wil afspelen in iTunes. Niets doet et.

Iemand enig idee wat ik nu moet doen?

Komt het Import-knopje in beeld als je de cd selecteert?
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:03:12 #81
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24656510
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 01:16 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik parkeer al en jaar lang mijn Podje in zowel een Mac als in een PC, ik ondervind geen problemen.
Ze zien hem beiden als harde schijf en ik kan moeiteloos data overbrengen.
Misschien ligt het aan de OS. De Macs op m'n academie slaan iig allemaal vast zodra ze m'n ipod detecteren
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:09:44 #82
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_24676157
morgen ochtend ga ik de I-pod 20gb halen.

heb een paar vragen. op de site wordt vermeld welke audio formaten het ding allemaal af kan spelen. nu is de vraag... Is er een mogelijkheid om toch OGG/OGM af te kunnen spelen?

na het lezen van deze thread werd ik ook een beetje confused. kun je audio er alleen op krijgen door het te kopen en downloaden van i-tunes? dacht het niet of well soms?

op een site zag ik verschillende frontjes...kun je de kleur van de i-pod dus veranderen door een nieuwe frontje? heb liever blauw/groen dan het grijs en wit hehe.

moet ik de ipod formateren of kan ik er meteen muziek opknallen om te luisteren? is de batterij/accu bij aanschaf al vol of moet eerste keer opgeladen worden?

alvast bedankt.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:36:27 #83
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24676869
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:09 schreef Enyalius het volgende:
heb een paar vragen. op de site wordt vermeld welke audio formaten het ding allemaal af kan spelen. nu is de vraag... Is er een mogelijkheid om toch OGG/OGM af te kunnen spelen?
Nope. Misschien door er Linux op te zetten, maar dat is niet echt aan te raden.
quote:
na het lezen van deze thread werd ik ook een beetje confused. kun je audio er alleen op krijgen door het te kopen en downloaden van i-tunes? dacht het niet of well soms?
Je kunt al je mp3 en AACbestanden er gewoon op kwijt. Het op-de-iPod zetten gebeurt wel met iTunes. (Of een van de andere third-party programma's, maar voor 99% van de mensen is iTunes perfect.)
quote:
op een site zag ik verschillende frontjes...kun je de kleur van de i-pod dus veranderen door een nieuwe frontje? heb liever blauw/groen dan het grijs en wit hehe.
Nope. Je kunt er wel verschillende beschermende hoesjes voor halen, zoals de iSkin.
quote:
moet ik de ipod formateren of kan ik er meteen muziek opknallen om te luisteren? is de batterij/accu bij aanschaf al vol of moet eerste keer opgeladen worden?
Mijn derde generatie iPod was al opgeladen en daar kon ik ook meteen mijn muziek op kwijt. Of hij hem eerst formatteerde weet ik zo niet meer, maar dat is dan nog altijd slechts een kwestie van enkele seconden.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:46:17 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24677126
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:09 schreef Enyalius het volgende:
morgen ochtend ga ik de I-pod 20gb halen.

Yup
quote:
Nee hoor, je kunt ook lekker illegaal downen of je files erop zetten met EphPod. Maar illegale waar aanprijzen mag eigenlijk niet
quote:
De ipod 20Gb heeft een vast, wit frontje. Je kunt wel beschermhoesjes (gekleurd) voor ze kopen, maar die zijn 30 euro. Als je een vrolijk gekleurd ipodje wilt, kun je beter een ipod mini halen.
quote:
Hij komt 'leeg' bij je aan, je hoeft hem niet te formatteren. De batterij moet geloof ik, herinner ik me, eerst 4 uur volladen en daarna kun je hem gebruiken
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:47:13 #85
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24677149
He bah Nietzman
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:54:32 #86
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24677349
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:47 schreef SEMTEX het volgende:
He bah Nietzman
Je geeft foute antwoorden.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:58:25 #87
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_24677446
Ik moet OGG-bestanden altijd eerst converteren voordat itunes ze überhaupt pakt...
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zaterdag 22 januari 2005 @ 08:25:16 #88
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_24683984
ik las namelijk op een site met een uitgebreide faq dat je een windows of mac os erop moest zetten namelijk dus d8 meteen aan formateren e.d.

en hoe precies kun je ogg/ogm bestanden op de ipod afspelen dan?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_24684321
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:53 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

[afbeelding]

Komt het Import-knopje in beeld als je de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=cd&v=56">cd</a> selecteert?
nee, da's nou net het probleem
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:46:04 #90
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_24694465
heb nu al genoeg van de ipod ben bijna 4 uur bezig geweest voor ik er eindelijk wat muziek op kreeg. ik had alles geinstaleerd maar Itunes weigerde om mijn ipod te zien. ik dus ook proberen op de laptop en precies hetzelfde gelul.

wat een omweg heb ik moeten bewandelen om dat kolere ding aan de praat te krijgen
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:01:29 #91
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24694750
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 09:57 schreef De_Warme_bakker het volgende:
nee, da's nou net het probleem
Je hebt NTsearch spyware op je systeem.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:02:00 #92
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24694761
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:46 schreef Enyalius het volgende:
heb nu al genoeg van de ipod ben bijna 4 uur bezig geweest voor ik er eindelijk wat muziek op kreeg. ik had alles geinstaleerd maar Itunes weigerde om mijn ipod te zien. ik dus ook proberen op de laptop en precies hetzelfde gelul.

wat een omweg heb ik moeten bewandelen om dat kolere ding aan de praat te krijgen
Je doet ergens iets fout.

Wat doe je precies en op wat voor systeem?
Ik ga naar huis.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:35:41 #93
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_24695470
laten we beginnen met mijn pc. het draait op windows XP.

ik laad de ipod op voor 2 uur zodat het 80% vol is en genoeg om hem te kunnen configureren en dergelijke. na het opladen sloot ik de ipod op de pc aan met een usb2.0, deed dan de instalatie cd er in en begon te instaleren.

ik vulde mijn gegevens in, daarna configureerde hij de ipod, daarna instaleerde hij Itunes, ik rebootte.
bij reboot haalde ik de ipod er even uit door "remove hardware safely" en deed hem een paar tellen later er weer op nieuw in. de pc herkende de ipod en gaf het de i partitie genaamd IPOD. Itunes startte ook op maar gaf nergens een Ipod icoontje in de lijst weer en bij opties zij hij dat "No Ipod Connected"

ik kloten met dat ding. Waarom herkent Itunes mijn Ipod niet? geen firewire aansluiting dus kon dat niet proberen. ik itunes eraf gegooid heel grondig, herstart, opnieuw itunes erop gezet met de nieuwste versie. nog steeds herkende Itunes mijn Ipod niet. lachen zeg.

dan maar het internet op en op wat forums kijken. en ja hoor, heel veel mensen hebben dezelfde problemen en er waren geen oplossingen. nou ja er was 1 persoon met een oplossing. die had ik geprobeerd en nog steeds niks.

ligt het aan mij of aan mijn pc? dus toen naar mijn laptop en ook daar geinstalleerd en hetzelfde probleem, zo ook op de pc van mijn vader.

ik begon toen al behoorlijk pissig te worden op die klote Itunes. dus ik het programma EphPod gedownload. die moest bij de eerste keer opstarten dus een boomstructuur vinden op de Ipod en anders aanmaken. dat ging lekker...bij het instaleren van de Ipod waren een hele reeks directories niet erop gezet. het programma kon ze er ook niet op zetten. dus toen heb ik de Ipod trug naar fabrieks instelling gezet.

toen het programma Annapod Explorer gedownload, de trial versie. die kon dus wel die boomstructuur aanmaken op de Ipod. maar het programma kon maar 1 song op de ipod zetten in de trial versie. dus toen weer trug naar de EphPod en op die manier een stuk of 305 nummers en een playlist van winamp op de Ipod gezet.

nu heb ik muziek op dat ding nadat ik zo'n 4 uur en 20 minuten aan het kloten ben geweest. maar nu gaat het wel snel met behulp van EphPod. Itunes kan me gestolen worden
pi_24714742
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:01 schreef nietzman het volgende:

[..]

Je hebt NTsearch spyware op je systeem.
Wel godverdomme...
hoe weet jij dat nou weer

nee, inderdaad waar. Heeft dat er iets mee te maken? ik krijg het er niet af namelijk.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:59:28 #95
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_24715069
probeer het pakket van HitmanPro. die vindt zo goed als alles
  maandag 24 januari 2005 @ 00:24:03 #96
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24715761
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Wel godverdomme...
hoe weet jij dat nou weer
Vanwege je gequote bericht:
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:53 schreef RubberenRobbie het volgende:
Komt het Import-knopje in beeld als je de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=cd&v=56">cd</a> selecteert?
Ik neem aan dat je de addaware en spybottools al geprobeert hebt?
Ik ga naar huis.
  maandag 24 januari 2005 @ 16:24:11 #97
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_24725590
Volgens de geruchten stroom zal er midden 2005 een iPod met de onwaarschijnlijke schijfruimte van 80GB op de markt worden gebracht en een mini met een schijf van 5GB zal op zijn vroegst in maart worden geïntroduceerd.
Oftewel, de 5G iPod's komen eraan. Wie o wie gaat er een 80 GB aanschaffen (als hij nou codecs had om films te spelen, ja dan word het een ander verhaal)?
Nu maar hopen dat de 20gigs 4G iPod's een beetje in prijs dalen, dat zou aangenaam zijn. Volgende week eerst maar eens een shuffler voor m'n moeder kopen.
The greatest things in life cost nothing
pi_24733239
ik heb nu een 10gb ipod
maar is er al iets bekend of er een iPod komt die films kan afspelen?
want dat lijkt we echt wel leuk
pi_24764781
Vraagje, is er bij een 4g (dat is toch een clickwheel) een verschil qua dikte tussen de 20 gig en de 40 gig?
pi_24765138
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 19:28 schreef Poepoog het volgende:
Vraagje, is er bij een 4g (dat is toch een clickwheel) een verschil qua dikte tussen de 20 gig en de 40 gig?
20 gig = 61,8 x 103,5 x 15,7 mm
gewicht = 158 gram

40 gig = 61,8 x 103,5 x 18,7 mm
gewicht = 176 gram
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')