quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:11 schreef De_Warme_bakker het volgende:
goed, ik heb dus een iPod
Als een vriend van mij met iPod een CD in z'n schuif stopt, komt er blijkbaar een cdtje in het scherpje links in iTunes. Bij mij gebeurt er echter niets als ik een CD wil rippen of wil afspelen in iTunes. Niets doet et.
Iemand enig idee wat ik nu moet doen?
Misschien ligt het aan de OS. De Macs op m'n academie slaan iig allemaal vast zodra ze m'n ipod detecterenquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik parkeer al en jaar lang mijn Podje in zowel een Mac als in een PC, ik ondervind geen problemen.
Ze zien hem beiden als harde schijf en ik kan moeiteloos data overbrengen.
Nope. Misschien door er Linux op te zetten, maar dat is niet echt aan te raden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:09 schreef Enyalius het volgende:
heb een paar vragen. op de site wordt vermeld welke audio formaten het ding allemaal af kan spelen. nu is de vraag... Is er een mogelijkheid om toch OGG/OGM af te kunnen spelen?
Je kunt al je mp3 en AACbestanden er gewoon op kwijt. Het op-de-iPod zetten gebeurt wel met iTunes. (Of een van de andere third-party programma's, maar voor 99% van de mensen is iTunes perfect.)quote:na het lezen van deze thread werd ik ook een beetje confused. kun je audio er alleen op krijgen door het te kopen en downloaden van i-tunes? dacht het niet of well soms?
Nope. Je kunt er wel verschillende beschermende hoesjes voor halen, zoals de iSkin.quote:op een site zag ik verschillende frontjes...kun je de kleur van de i-pod dus veranderen door een nieuwe frontje? heb liever blauw/groen dan het grijs en wit hehe.
Mijn derde generatie iPod was al opgeladen en daar kon ik ook meteen mijn muziek op kwijt. Of hij hem eerst formatteerde weet ik zo niet meer, maar dat is dan nog altijd slechts een kwestie van enkele seconden.quote:moet ik de ipod formateren of kan ik er meteen muziek opknallen om te luisteren? is de batterij/accu bij aanschaf al vol of moet eerste keer opgeladen worden?
Yupquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:09 schreef Enyalius het volgende:
morgen ochtend ga ik de I-pod 20gb halen.
heb een paar vragen. op de site wordt vermeld welke audio formaten het ding allemaal af kan spelen. nu is de vraag... Is er een mogelijkheid om toch OGG/OGM af te kunnen spelen?
Nee hoor, je kunt ook lekker illegaal downen of je files erop zetten met EphPod. Maar illegale waar aanprijzen mag eigenlijk nietquote:na het lezen van deze thread werd ik ook een beetje confused. kun je audio er alleen op krijgen door het te kopen en downloaden van i-tunes? dacht het niet of well soms?
De ipod 20Gb heeft een vast, wit frontje. Je kunt wel beschermhoesjes (gekleurd) voor ze kopen, maar die zijn 30 euro. Als je een vrolijk gekleurd ipodje wilt, kun je beter een ipod mini halen.quote:op een site zag ik verschillende frontjes...kun je de kleur van de i-pod dus veranderen door een nieuwe frontje? heb liever blauw/groen dan het grijs en wit hehe.
Hij komt 'leeg' bij je aan, je hoeft hem niet te formatteren. De batterij moet geloof ik, herinner ik me, eerst 4 uur volladen en daarna kun je hem gebruikenquote:moet ik de ipod formateren of kan ik er meteen muziek opknallen om te luisteren? is de batterij/accu bij aanschaf al vol of moet eerste keer opgeladen worden?
nee, da's nou net het probleemquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:53 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Komt het Import-knopje in beeld als je de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=cd&v=56">cd</a> selecteert?
Je hebt NTsearch spyware op je systeem.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:57 schreef De_Warme_bakker het volgende:
nee, da's nou net het probleem
Je doet ergens iets fout.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:46 schreef Enyalius het volgende:
heb nu al genoeg van de ipod ben bijna 4 uur bezig geweest voor ik er eindelijk wat muziek op kreeg. ik had alles geinstaleerd maar Itunes weigerde om mijn ipod te zien. ik dus ook proberen op de laptop en precies hetzelfde gelul.
wat een omweg heb ik moeten bewandelen om dat kolere ding aan de praat te krijgen
Wel godverdomme...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je hebt NTsearch spyware op je systeem.
Vanwege je gequote bericht:quote:Op zondag 23 januari 2005 23:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Wel godverdomme...
hoe weet jij dat nou weer
Ik neem aan dat je de addaware en spybottools al geprobeert hebt?quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:53 schreef RubberenRobbie het volgende:
Komt het Import-knopje in beeld als je de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=cd&v=56">cd</a> selecteert?
20 gig = 61,8 x 103,5 x 15,7 mmquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:28 schreef Poepoog het volgende:
Vraagje, is er bij een 4g (dat is toch een clickwheel) een verschil qua dikte tussen de 20 gig en de 40 gig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |