Ja, fucking briljant. Het is maar goed dat ik een lage kredietlimiet op mijn creditcard heb, anders zou ik de hele Apple Store leegkopenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Deze al gezien? Ook erg geil. Ik zou hem bijna kopen om hem alleen maar neer te zetten.
Helemaal mee eens. Ontzettend dom als IEMAND dit ook maar zou kopen. Ik ben een iPodfan maar dit is gewoon dom... er zijn genoeg van die sticks met WEL een display. Halvezolen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:22 schreef Lolo_Konijn het volgende:
"Daily gridlock feels less mundane when you don’t know what song will play next. iPod shuffle adds musical spontaneity to your life. Lose control. Love it."
hahaha geniaal : hoe verander ik een nadeel (geen scherm) in een voordeel: Verzin iets "nieuws"zoals shuffle (wow!) noem het de nieuwe "lifestyle" en het wordt een succes omdat apple zo gaaf en mooi is
Daar staat geen appel op.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:33 schreef Maaark het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ontzettend dom als IEMAND dit ook maar zou kopen. Ik ben een iPodfan maar dit is gewoon dom... er zijn genoeg van die sticks met WEL een display. Halvezolen.
Noem er eens een paar. Ik zoek een betaalbare 1gb soortgelijk ding.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:33 schreef Maaark het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ontzettend dom als IEMAND dit ook maar zou kopen. Ik ben een iPodfan maar dit is gewoon dom... er zijn genoeg van die sticks met WEL een display. Halvezolen.
muvo n200/v200quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Noem er eens een paar. Ik zoek een betaalbare 1gb soortgelijk ding.
Oh, dus daar doe je het allemaal voor?quote:
Lelijk en duurder.quote:
Pas nog een mooi topic over de Sony NW-99 voorbij zien komenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Noem er eens een paar. Ik zoek een betaalbare 1gb soortgelijk ding.
Lame!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:46 schreef Maaark het volgende:
[..]
Oh, dus daar doe je het allemaal voor?
Ik vind de iPod een fantastisch ding, maar koop 'm niet omdat ie van Apple is ofzo...
I couldn't agree more: mijn ma is binnenkort jarig en die wilde wel een mp3-speler. Deze ziet er goed uit en ze is al bekend met Apple iTunes. Dus deze speler inwijden wordt ook geen probleem, terwijl ik een iRiver binnen 1 maand in de kast zie verdwijnen vanwege de onmogelijke toetsencombinaties die er zijn (voor een n00b die mijn moeder is natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:05 schreef LostFormat het volgende:
Ziet er naar uit dat 't toch de ipod wordt. Niet te duur, lekker klein en bovenal ziet die er het gelikst uit.
Voor vijfhonderd euro heb je de perfecte huis tuin en keukencomputer, de Mac mini.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
Godverdomme, wat maakt Apple toch een geile dingen. Waarom zit ik nog op zo'n aftandse Windows machine te werken?
Ben jij een zoon van Ellen Feiss soms?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:11 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
I couldn't agree more: mijn ma is binnenkort jarig en die wilde wel een mp3-speler. Deze ziet er goed uit en ze is al bekend met Apple iTunes. Dus deze speler inwijden wordt ook geen probleem, terwijl ik een iRiver binnen 1 maand in de kast zie verdwijnen vanwege de onmogelijke toetsencombinaties die er zijn (voor een n00b die mijn moeder is natuurlijk)
Neequote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij een zoon van Ellen Feiss soms?
Ik parkeer al en jaar lang mijn Podje in zowel een Mac als in een PC, ik ondervind geen problemen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:51 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer dat een Mac alleen problemen heeft met mn windowsformatted ipod.
hmm... ik snap em niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:29 schreef Aventura het volgende:
Nee, dat kan niet. Er zit een copyright-beveiliging op.
Je hebt software nodig om dit te omzeilen, ik gebruik daarvoor bv. Sharepod. Wel moet je dan ook die liedjes eerst op een pc zetten en daarna pas weer op je iPod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |