abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25030414
n
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 22:51 schreef Maaark het volgende:
ik doe er wel tijdelijk een sok omheen
Dat rooie ding is waarschijnlijk een goeie oplossing, anders een skin of een echte leren omhulsel.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 07:01:54 #202
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_25034935
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 22:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je moet daarom ook METEEN een of ander ding kopen om je iPod in te doen, anders is het gewoon zonde.
Het is een gebruiksvoorwerp vind ik. Krasjes, daar ontkom je toch niet aan. Het ergste kun je voorkomen door een hoesje, maar krassen gebeurt toch.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 11 februari 2005 @ 11:34:38 #203
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25037433
Ehm, ik heb wat probleempjes met iTunes... ik heb 1 map waarin ik mijn muziek deponeer wanneer ik nieuwe muziek heb. Nu wil ik dus dat iTunes automatisch uit die map leest wat er nieuw is... kan dat?
pi_25038684
Ik kan er echt niet wakker van liggen dat mijn iPod onder de krassen zit hoor. Ik heb hem gekocht om te gebruiken en dat doe ik, ik sleep dat ding overal mee naar toe. Ik heb hem niet gekocht als pimp object om tentoon te stellen.

En Maaark, volgens mij kan dat niet, maar volgens mij kun je wel de map in zijn geheel importeren en dan slaat hij over wat er al in zit? Maar dit zuig ik zo ter plekke uit mijn duim hoor, dus wellicht klopt er ook niets van .
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:05:27 #205
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_25038911
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan er echt niet wakker van liggen dat mijn iPod onder de krassen zit hoor. Ik heb hem gekocht om te gebruiken en dat doe ik, ik sleep dat ding overal mee naar toe. Ik heb hem niet gekocht als pimp object om tentoon te stellen.
En zo is het.

Die dingen zijn bedoeld om muziek mee te draaien whereever you go. Anders ben je net als die mensen die hun mooie meubels met plastic overdekken omdat ze anders vies worden.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:22:48 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25039220
Zo denk ik er ook over. Hij is en blijft van mij. De reden dat sommigen zo hysterisch zuinig zijn is omdat ze het later eventueel nog willen verkopen. Ach ja, zelf weten, ik heb meer lol van mijn iPod als ik hem normaal kan gebruiken en niet steeds zit te zweten op elk krasje.
pi_25039226
zijn de adapters van de 20 en de 40 anders?
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:48:59 #208
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25039616
Krijgt iemand anders ook een iPod-servicefout als je probeert te updaten?
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:59:45 #209
101852 kokos
mividaloca
pi_25040883
EhPod is het beste iPod-manage programma vinden jullie?
Viva los Vatos Locos
  vrijdag 11 februari 2005 @ 15:55:06 #210
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_25041733
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:23 schreef Mip1988 het volgende:
Als je het over de docking stations hebt, ja....
pi_25043191
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:23 schreef Mip1988 het volgende:
De opladers wel

edit: een grote fout!

[ Bericht 6% gewijzigd door super-muffin op 12-02-2005 11:48:54 ]
  zaterdag 12 februari 2005 @ 09:49:28 #212
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_25052955
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 06:27 schreef linebear het volgende:

[..]

De gewone 20 GB is nergens meer te krijgen. In de winkel zeiden ze dat hij zo goed als overal ter wereld uitverkocht was...
Meen je dat serieus?

* Maraca kijkt trots naar haar 20 GB 4G iPod

Voor degene die twijfelen: De iPod is echt een superapparaat.. altijd en overal muziek je hoeft niet steeds naar je computer te lopen omdat je 35 nieuwe nummers wilt.. (de 'gewone' MP3-spelers), hij is mooi, modern en handig in gebruik.
Enige nadeel is ouders die beginnen te klagen dat je overal en altijd met die oordopjes in rondloopt

En over die krasjes.. in het begin dacht ik echt van "NEE! Mijn iPod!" maar nu kan het me eigenlijk weinig schelen.. het is idd een gebruiksvoorwerp en ik ben toch niet van plan hem door te verkopen dus..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:42:19 #213
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25054096
Hoor je eigenlijk als je in iTunes dat icoontje aanklikt om je iPod te ontkoppelen, hoor je dan "OK TO DISCONNECT" te zien? Want ik zie dat niet, bij mij blijft er gewoon staan dat ik m niet mag disconnecten, en elke keer moet ik onderin op de system tray "hardware veilig verwijderen" kiezen.

Ohja, en nog iets... bepaalde nummers spelen pas af op mijn iPod als ik eerst pauzeer en dan weer play, anders slaat ie ze gewoon over, heel vreemd...

Help?
pi_25056488
In welke bitrate hebben jullie je mp3'tjes?
Is 192 kbit/s teveel, want het neemt namelijk vrij veel geheugen in en met een 4 GB past er sowieso al niet veel op
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:46:36 #215
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25056741
Bij mij is het een mixje van verschillende bitrates... En volgens sommigen spelen 320 kbit/s niet, maar bij mij wel hoor.
pi_25056746
voor mij is 160 echt genoeg. zit je aan 60/70 MB per album.
pi_25056784
Het wordt ook een opgaven om al mijn 5000 nummers om te zetten
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:53:14 #218
16273 Tovaho
pi_25056824
ja, maar waarom converteer je ze dan niet naar het AAC-formaat (m4a). Da's kleiner en ook van acceptabele kwaliteit....
  zaterdag 12 februari 2005 @ 15:37:03 #219
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25057362
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 14:53 schreef Tovaho het volgende:
ja, maar waarom converteer je ze dan niet naar het AAC-formaat (m4a). Da's kleiner en ook van acceptabele kwaliteit....
Omdat de qualiteit altijd lager word als je je mp3tjes ook nog weer eens omzet naar AAC.

"In het vervolg" al je CDs direct naar AAC rippen, da's wel een goeie.
Ik ga naar huis.
pi_25063301
Ik ben nu officieel een Apple-aar met mijn iPod photo

Alleen nu nog wachten op m'n iSok! (Word doodmoe van die iSkin, kan er niet eens mee syncen!)

(Ik kon geen 'kijk-mijn-MP3-speler'-topic vinden )
Ik post om het posten.
pi_25063620
Kut

Ik blijf maar hier, anders word ik als iPod-er gebasht !

Edit: om mezelf maar nuttig te maken, sluit geen Sennheiser MX500 oordopjes op je iPod, die krengen hebben echt gewoon veels te weinig bass voor een iPod. Zelfs met de EQ op Bass Boost deed muziek gewoon pijn aan m'n oren (scherpe tonen). Ik ben nu zelf terug bij de standaard meegeleverde oordopjes tot ik iets beters vind met evenveel bass als de standaard iPod-oordopjes zelf.

[ Bericht 39% gewijzigd door Furious op 12-02-2005 22:33:43 (Het nuttig maken van mij) ]
Ik post om het posten.
pi_25064120
Ik heb de Sennheiser HD 212Pro wat juist een overkill aan bass-geluid heeft, vooral als je hem wat harder zet...maar je went er aan na een week
pi_25064197
De standaart oordopjes zijn toch ook sennheiser ?
pi_25064220
Nee, die zijn van Apple
pi_25069476
Sony toch
Ik post om het posten.
  zondag 13 februari 2005 @ 11:48:25 #227
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_25070101
Denk je dat Apple zijn iPod oordopjes door Sony laat maken, de concurrent?
  zondag 13 februari 2005 @ 12:48:01 #228
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25070963
Nee, ze zijn van Sennheiser. Wat Tonksie zegt.
Ik ga naar huis.
  zondag 13 februari 2005 @ 13:37:39 #229
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_25071662
vrijdag voor mijn moeder een 512 mb shuffler gekocht. Maar please lord, koop dit niet als je niks van computers afweet. Het gekut is dat windows dat ding meteen herkend als een mass-storage device en zodra dat is gebeurd zal i-tunes m niet zien. Na 5 uur kloten heb ik een oplossing kunnen vinden in een paar keer opnieuw installeren van i-tunes en iPod-updater en toen deed ie t eindelijk op mijn laptop. Maar nu zit ik nog met de computer van mijn moeder, (die herkent dat ding niet eens als een mass storage device, laat staan als een iPod .
The greatest things in life cost nothing
  zondag 13 februari 2005 @ 16:45:30 #230
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25074332
Is het normaal om geen "OK TO DISCONNECT" scherm te krijgen? als ik 'm in welk programma dan ook eject (+ in windows "hardware verwijderen" kies), gaat ie gewoon naar het menu op mn iPod.
Is dit normaal?

EDIT: ik heb het al gevonden (http://www.ipodlounge.com/faqs_more.php?id=1610_0_10_0_C)

Nu dan, heeft iemand ook het probleem dat bepaalde nummers pas worden afgespeeld als ze eerst op pauze zijn gezet, en daarna op play?

[ Bericht 44% gewijzigd door Maaark op 13-02-2005 16:57:50 ]
pi_25075005
@Maaark: Ja, soms ook.
Ik heb soms ook, dat als je een nummer aanklikt dattie gelijk op pause gaat (±2 seconde ofzo). en dan moet je weer op play drukken.
pi_25100983
Ik heb dit topic eens doorgelezen en kwam al vele vragen over de ID Tags tegen voor iTunes maar mijn vraag zag ik er niet tussen. Als ik er overheen gelezen heb, mijn excuses:

Ik heb met Tag&Rename een aantal verzamel CD's die ik naar me PC heb geript bewerkt. Zo heb ik bij alle nummers het artiesten veld ge-edit naar Various Artist, en in de title veld vervolgens de arties en de titel geplaatst. Allemaal gelukt en in winamp komt het goed uit, maar zodra ik de nummers in iTunes importeer maakt die er allemaal vreemde tags van. Sommige albums komen wel gewoon goed binnen, maar bij andere zet die weer gewoon de naam van de artiest in het artist veld. Terwijl ik ze toch echt allemaal op dezelfde manier bewerkt heb.

Ik hoop dat het beetje duidelijk is , maar heeft iemand een tip voor me hoe ik het allemaal netjes in iTunes kan krijgen? Ik voel er niet zo veel voor om alles met de hand te gaan editten.
pi_25113091
Niet echt duidelijk dit stukje:
quote:
zet die weer gewoon de naam van de artiest in het artist veld.
Waar wil je het artietsten veld dan hebben? Jaartal?
Ik post om het posten.
pi_25128970
20 gig net besteld
pi_25131734
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 22:09 schreef Furious het volgende:
Ik ben nu officieel een Apple-aar met mijn iPod photo

[afbeelding]

Alleen nu nog wachten op m'n iSok! (Word doodmoe van die iSkin, kan er niet eens mee syncen!)

(Ik kon geen 'kijk-mijn-MP3-speler'-topic vinden )
Hee, ik wou net vragen of een photo ook cover art liet zien.

Ja dus

Gefeliciteerd
pi_25132471
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:13 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Hee, ik wou net vragen of een photo ook cover art liet zien.

Ja dus

Gefeliciteerd
Dank u dank u
Als je verder nog vragen hebt betreft iPod's en voornamelijk de iPod photo, wees niet bang

Even nog een leuk stukje van Bill Gates over de iPod
quote:
Bill Gates: 'I'm not an iPod user'

Microsoft co-founder and chairman Bill Gates said Wednesday that while the iPod has been "a great success," he doesn't use the Apple music player and doubts claims made earlier this month that the majority of his employees are iPod owners.

In an interview with ABC News anchor Peter Jennings, Gates said: "I'm not an iPod user. I use the Creative Zen which is a fantastic product. That's another space where, even what we have today, whether it's iPod or the other things are only the start of what we're gonna have in a few years. People are gonna want choices. These things are going to be smaller or better, cheaper."

When asked about a recent Wired News article that reported about 80 percent of Microsoft employees who own a digital music player own an iPod, Gates said: "Well, I doubt that's the case. Certainly, the iPod's a great success."

Gates went on to say that Apple "did a great job" with the iPod, but "what Apple's done there is typically what they do." He said: "It's only their one music store, only their device. What we're doing is providing choices."
Miljarden heeft-ie, kooptie een goedkope Zen

Ik kan in iedergeval wel zeggen dat ik een duurdere (en betere) HD-speler heb dan Billy boy
Ik post om het posten.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 14:31:10 #237
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25144961
Ik had eerst van die playlists op mijn iPod als "25 laatst gespeelde tracks", maar sinds ik de Winamp plugin gebruik verversen deze zichzelf niet meer... (op de iPod)
Hoe krijg ik deze terug?
  vrijdag 18 februari 2005 @ 14:41:07 #238
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25145147
Wat bied Microsoft nou aan keuze's?

Uit hoeveel verschillende Windowzen kan ik kiezen als ik een nieuwe PC koop? Lul niet uit je nek Gates. De kloonbouwers zijn degene die keuze's bieden.
Ik ga naar huis.
pi_25145401
Je kan kiezen uit:
Windows XP Home
Windows XP Professional
Windows XP Media Center Edition
Windows Server 2003 standard
Windows Server 2003 enterprise
Windows Server 2003 Corperate

keuze genoeg
  vrijdag 18 februari 2005 @ 15:15:36 #240
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25145539
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 15:03 schreef Geqxon het volgende:
Je kan kiezen uit:
Windows XP Home
De rest valt voor de thuisgebruiker al een beetje af he, aangenomen dat de gebruiker geen mediacentre heeft.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb hier een 2k3 server draaien, maar in deze kwestie is Bill simpelweg 'full of shit.'

Maargoed dat is misschien iets voor een ander topic. .
Ik ga naar huis.
pi_25145831
Maar wat ik niet begrijp is, waarom koopt een man met miljarden nou de Zen, of heeft MS een contract met Creative? In iedergeval kan Bill beter gaan sparen voor elastische riemen om z'n broek hoog te houden (hoe heten die krengen ook alweer?) anders zakt-ie nog af door z'n Zen.

Ik ben geen anti-Bill hoor, en gebruik zonder te klagen XP.
Ik post om het posten.
pi_25148424
Zen is gewoon zeeer toegankelijk voor de gemiddelde mens. Hoe raar het ook klinkt, staat Bill toch een beetje represent voor de gemiddelde mens, en sommige mensen willen zich ook met Bill identificeren.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 21:42:11 #243
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25151628
Op de 4g iPod updaten smart playlists zichzelf toch zonder te connecten met iTunes? of niet?
pi_25152368
Ik post om het posten.
pi_25152587
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:18 schreef Geqxon het volgende:
Zen is gewoon zeeer toegankelijk voor de gemiddelde mens. Hoe raar het ook klinkt, staat Bill toch een beetje represent voor de gemiddelde mens, en sommige mensen willen zich ook met Bill identificeren.
Maar Hill-Billyboy wil natuurlijk op zijn muziekspelertje WMA-DRM-bestanden kunnen afspelen. Nou, dat kan op een iPod niet, dus dan maar een Zen . De klant moet natuurlijk wel een keuze hebben tussen WMA en WMA, uiteraard
  vrijdag 18 februari 2005 @ 23:34:50 #246
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25153830
quote:
bedankt! (jammer... ik dacht dat ie het wel deed namelijk, toen ik hem net had... raar... )
pi_25159258
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:52 schreef Furious het volgende:

[..]

Dank u dank u
Als je verder nog vragen hebt betreft iPod's en voornamelijk de iPod photo, wees niet bang
Oke, vraagje

Op de live foto's die ik heb gezien van de iPod photo, lijkt er wat ruimte tussen het clickwheel en de iPod zelf. Of het clickwheel komt er boven uit.

Kijk maar:

Op de 4G die ik heb gezien was dat niet zo.
Is dat bij jou ook zo, en zo ja, blijft daar geen stof hangen ofzo?
pi_25159795
Er zit wel een naadje van ongeveer 1 pixel groot (ja echt een pixel op 1280x1024). Het is echt net te zien door het kleurverschil. De center knop zit wel een beetje losjes lijkt het.
Ik post om het posten.
  zondag 20 februari 2005 @ 15:28:59 #249
93207 joriszss
pi_25179655
De geruchten machine doet ons weer fijn nieuws toekomen...

Een mini met kleuren scherm voor nagenoeg dezelfde prijs en blauwe tanden op je reguliere iPod. Dit alles komt bovenop de eerste geruchten van.
1. Reguliere iPod word leverbaar in verschillende kleuren
2. Grotere HD in de iPod Mini
Met spanning wacht ik af en ondertussen maakt mijn spaargeld me alleen maar 'rijker'
pi_25179760
Gaaf, vooral dat bluetooth erop lijkt me handig. Als er een mini met 5 gig meer en kleurenscherm komt zie ik de meerwaarde daar niet echt van.
Ik vind het trouwens wel raar dat ze die dan binnenkort gaan uitgeven terwijl ze dat naar mijn gevoel veel beter hadden kunnen doen tijdens de mac expo waar ook de minimac en de shuffle zijn uitgekomen.
pi_25180266
bluetooth is kut man.. heel erg langzaam
pi_25180295
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:06 schreef tonks het volgende:
bluetooth is kut man.. heel erg langzaam
Snel genoeg voor streaming muziek lijkt mij.
  zondag 20 februari 2005 @ 22:33:49 #253
93207 joriszss
pi_25185397
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:35 schreef Remzz het volgende:
Gaaf, vooral dat bluetooth erop lijkt me handig. Als er een mini met 5 gig meer en kleurenscherm komt zie ik de meerwaarde daar niet echt van.
Ik vind het trouwens wel raar dat ze die dan binnenkort gaan uitgeven terwijl ze dat naar mijn gevoel veel beter hadden kunnen doen tijdens de mac expo waar ook de minimac en de shuffle zijn uitgekomen.
Persoonlijk zou ik eerder een mini MET kleuren scherm kopen als zonder, ik vind het wel mooi om er een fleurige achtergrond bij te hebben. Het is een miniem detail, maar het kan mensen wel degelijk over de streep trekken, zeker als de prijs gelijk blijft.

Wat betreft de introductie op de mac expo..... Voor de gewone consument maakt dat echt helemaal niks nada uit, die krijgt er niks van mee en weet niet eens wanneer die plaats vindt. Apple brengt de laatste tijd ook zoveel nieuwe versies uit dat wanneer ze die allemaal zouden introduceren op Mac Expo, ze elke 2 maanden een Mac Expo nodig zouden hebben. Alles gaat ook gewoon snel bij Apple de laatste tijd, de iPs werd in januarie gepresenteerd, en is nu te koop bij de dixons. Je moet je als bedrijf ook blijven profileren in een snel groeiende markt als die van de mp3 spelers. Er komen steeds meer spelers met kleuren scherm (Zen heeft net een 5gig gepresenteerd met kleurenscherm meen ik), dat je gewoon moet reageren op deze markt ontwikkelingen.
Ik kan t enkel toe juichen dat ze blijven innoveren.

Wat betreft Blue Tooth, het is misschien niet ideaal om muziek over te zetten, maar t zou mooi zijn als je hiermee draadloos je iPod kunt streamen naar je autoradio, en je contacten kunt syncen met je gsm of computer. En als het in de same package is....... who cares...
pi_25187699
Ik heb sinds twee dagen de oude ipod (2e generatie) van mn vader gekregen. Dat ding staat helemaal volgestouwd met hele goede jazz. Allemaal heel leuk en aardig maar nu probeer ik om de nummers van mn ipod naar mn itunes library te slepen, maar dat gaat niet Andersom lukt trouwens wel...
Iemand hier enig idee hoe ik dit nog voor elkaar kan krijgen???

* troT is een beetje een digibeet
pi_25189789
Nopes sorry dat is niet megelijk met itunes. Daar moet je een ander programma voor hebben ben de naam ff kwijt maar het staat wel ergens in dit topic.
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:39:03 #256
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25214927
Kickass!

De nieuwe mini's zijn er. Ze gaan nu 18 uur met de accu mee, en zijn flink in prijs verlaagd.

De 4GB versie kost nog maar 200 dollar, en de 6GB versie kost 250!

Er zijn ook nieuwe 'gewone.' beginnen bij 300 dollar, waarschijnlijk voor 20 of 30GB.

.
Ik ga naar huis.
pi_25215004
het was dus toch waar. Echt geweldig ik weet al wat ik binnenkort ga doen.
pi_25215005
18 uur?
Beter dan die 6 uur van de huidige mini. Als je geluk hebt.
For great justice!
pi_25215068
Die mini van mij houd het nu 4 uur vol
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:51:52 #260
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25215116
Ik vraag me met dit soort prijzen en gefixede batterijduur echt af of Apple van plan is om ook die laatste Pod-wannabee's uit de markt te drukken. .
Ik ga naar huis.
pi_25215158
Nu ik het allemaal zo lees vraag ik me eigenlijk af wat er nu precies is veranderd? Hebben ze er een andere batterij inget en de prijs verlaagd of is er ook nog iets aan de software verbeterd ofzo?
En is de gewone iPod ook verbeterd? Er staat alleen dat er nu ook een 30 Gig Photo is voor 349, maar zijn er nog meer veranderingen?
pi_25215239
Ik denk dat iedere muziekliefhebber onderhand al een iPod heeft en dat dit min of meer wel een naaistreek is om weer een nieuwe versie uit te brengen, ze proberen onze zakken echt leeg te roven
pi_25215298
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat iedere muziekliefhebber onderhand al een iPod heeft en dat dit min of meer wel een naaistreek is om weer een nieuwe versie uit te brengen, ze proberen onze zakken echt leeg te roven
En het lukt ze waarschijnelijk ook weer...
Volgensmij hebben ze bij elke kleur de knoppen op het touch-pad ook diezelfde kleur gegeven als ik de foto'tjes goed bekijk.
pi_25215342
Verwachten ze dat we elke 4 maanden een nieuwe iPod gaan kopen?
pi_25216044
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Verwachten ze dat we elke 4 maanden een nieuwe iPod gaan kopen?
Dan eet je maar wat minder.
For great justice!
pi_25216452
Hmm. Beetje jammer dat ze er nu opeens wel een 18 uur accu in kunnen donderen.
Als ik hem laat repareren komt er dan een 18 uur in?
pi_25216647
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:30 schreef JeroenV het volgende:
Hmm. Beetje jammer dat ze er nu opeens wel een 18 uur accu in kunnen donderen.
Als ik hem laat repareren komt er dan een 18 uur in?
Weet ik niet of je dan een 18-uur-durende batterij krijgt. Maar je kunt eigenlijk niet meer zeggen dat je voor een iPod de hoofdprijs moet betalen. De prijzen zijn zeer concurrerend te noemen, maar het is afwachten wat de concurrentie nu gaat doen uiteraard
pi_25217226
quote:
Op zondag 13 februari 2005 13:37 schreef joriszss het volgende:
vrijdag voor mijn moeder een 512 mb shuffler gekocht. Maar please lord, koop dit niet als je niks van computers afweet. Het gekut is dat windows dat ding meteen herkend als een mass-storage device en zodra dat is gebeurd zal i-tunes m niet zien. Na 5 uur kloten heb ik een oplossing kunnen vinden in een paar keer opnieuw installeren van i-tunes en iPod-updater en toen deed ie t eindelijk op mijn laptop. Maar nu zit ik nog met de computer van mijn moeder, (die herkent dat ding niet eens als een mass storage device, laat staan als een iPod .
Koop dan ook gewoon een apple
pi_25217422
Heb 't cdtje van die shuffle erin gepropt en na een korte installatie kon ik meteen aan de slag. Totaal geen problemen mee gehad.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_25218447
Nu wil mijn Itunes opeens niet meer opstarten. Vaag. Als ik hem opnieuw download, is mijn Library dan ook weg?
pi_25218465
Ik heb zelf sinds een paar maanden een Ipod mini (roze) en die is heel mooi en lief enzo, maar hij doet het niet.. ja dat wel, maar de batterij doet niet wat die zou moeten doen. hij speelt ten eerste maar iets van 4 uur (was terug gegaan, ze zeiden dat de batterij na meer gebruik beter zou worden, ik begon bij 2 uur, is inderdaad nu 4, maar alsnog) en het nieuwste geintje: batterij geeft aan half vol te zijn, en dan ineens (batterij nog steeds zelfde aantal streepjes) geeft ie aan dat ik hem snel moet opladen omdat de batterij op is, en dan gaat hij uit, en niet meer aan. we zien wel.. ga in ieder geval nog eens terug...
pi_25218600
Vanaf welke generatie is het verstandig om te kopen ? (Ik ben een Nederlander dus als ik er een op marktplaats zie wil ik wel dat het niet een dure miskoop wordt.)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:16:57 #273
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25218810
sparen voor een nieuwe. definately.
waarschijnlijk word je namelijk op marktplaats dik afgezet.

He jongens, als mijn 2-weken-oude ipod 40gb 4g nu kapot gaat he, zou ik dan een 60gb photo krijgen? want de 40gig is eruit...
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:28:50 #274
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_25218987
wat een afzetterij!!!
Ik heb 3 weken geleden een iPod photo 60 GB gekocht voor 659 ¤ en nu kost hij nog 469¤.
Dat is een daling van 190 ¤!!!!
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:40:54 #275
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25220205
Waarom is dat afzetterij?

Je hebt gewoon pech. Punt.
Ik ga naar huis.
pi_25220420
Zo gaat dat nou eenmaal, je wilt niet weten hoe vaak ik iets heb gekocht, wat kort daarna is afgeprijsd en dan voel je je ook wel genaaid hoor...maar zo zit de markt nou eenmaal in elkaar.
pi_25227377
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:03 schreef Roi het volgende:
Vanaf welke generatie is het verstandig om te kopen ? (Ik ben een Nederlander dus als ik er een op marktplaats zie wil ik wel dat het niet een dure miskoop wordt.)
vanaf de 3e generatie, want die zijn lekker compact. De 1 en 2G zijn echt dikke vierkante blokken
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:16 schreef Maaark het volgende:
sparen voor een nieuwe. definately.
waarschijnlijk word je namelijk op marktplaats dik afgezet.

He jongens, als mijn 2-weken-oude ipod 40gb 4g nu kapot gaat he, zou ik dan een 60gb photo krijgen? want de 40gig is eruit...
nee, Apple heeft echt nog wel spares en nieuwe 40GB's op voorraad
pi_25233517
kan iemand deze uber iPod noob helpen?!

ik heb sinds vanmiddag een 20 gig, erg blij mee enzo maar! er zit geen nederlands boekje bij... klopt dat?
kan iemand mij uitleggen hoe ik tracks van de iPod verwijder?
hoe stel ik iTunes in datie alleen de dingen die ik wil erop zet?

ik plugde dat ding in en gelijk begondie alles over te zetten..was niet helemaal de bedoeling...nu staat er dus een hoop rotzooi van mn pa e.d. op
helluppie

ik vind iTunes overigens maar een vaag progje
pi_25233645
Alles wat je er niet op wilt hebben moet je in iTunes in iedergeval uitvinken of zelfs uit iTunes verwijderen. Dan gewoon wer syncen dan dan staat er precies het zelfde iPod als dat er in iTunes staat
pi_25233894
Over de Nederlandse handleiding,

Er zit wel een Apple iPod installatie + iTunes CD bijgesloten en daarop staan alle handleidingen die je nodig hebt, inclusief de Nederlandse
pi_25236911
-!probleem!-

Was nieuwe nummers op mijn ipod 20gb 4G aan het uploaden....trok per ongeluk de usb kabel er uit. vanf dat moment krijg ik de melding - Koppel niet los- wanneer ik hem aan de pc koppel. Toen maar geformateerd (oid) met iPod updater (zoals het hoort dus). en nog steeds krijg ik de meling -koopel niet los-

wat moet ik doen!!??

thanx,
broes.

p.s. blijft een briljante machine zo een iPod!
rot top
pi_25239699
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:19 schreef Hugster het volgende:
Alles wat je er niet op wilt hebben moet je in iTunes in iedergeval uitvinken of zelfs uit iTunes verwijderen. Dan gewoon wer syncen dan dan staat er precies het zelfde iPod als dat er in iTunes staat
dus als ik het goed begrijp:
als je iets veranderd, bijvoorbeeld een tag of je vinkt een nummer uit, en je plugt je iPod in, dan wordt je iPod geupdate met de dingen die jij hebt veranderd in iTunes?
pi_25240077
ja dus

welk programma raden jullie me aan om mee te taggen?
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:18:29 #284
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25241121
Tag&Rename op de PC en TriTag op de Mac.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:55:30 #285
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_25242970
Wat is dat trouwens voor grappig dingetje, de ipod shuffle? Zag hem staan in een foldertje
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_25243064
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:15 schreef Broes het volgende:
-!probleem!-

Was nieuwe nummers op mijn ipod 20gb 4G aan het uploaden....trok per ongeluk de usb kabel er uit. vanf dat moment krijg ik de melding - Koppel niet los- wanneer ik hem aan de pc koppel. Toen maar geformateerd (oid) met iPod updater (zoals het hoort dus). en nog steeds krijg ik de meling -koopel niet los-

wat moet ik doen!!??

thanx,
broes.

p.s. blijft een briljante machine zo een iPod!
Die mededeling is normaal Als hij bezig is liedjes te schrijven naar je iPod moet je hem natuurlijk niet los trekken
pi_25252266
dat snapt hij ook wel, maar hij wil graag een oplossing
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:11:04 #288
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25252533
Oplossing voor welk probleem?

Als de iPod verbonden is met de computer geeft hij die melding. Dat is geen bug, dat is een feature.
Ik ga naar huis.
pi_25255795
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Die mededeling is normaal Als hij bezig is liedjes te schrijven naar je iPod moet je hem natuurlijk niet los trekken
je moet de eerst op de pc aangeven dat je ipod eruit gaat halen. dit kan via windows (rechtsonder zie je waarschijnlijk een groene pijl voor het veilig verwijderen van hardware) of itunes. rechts van je ipodnaam staat een symbooltje wat je moet aanklikken. de ipod geeft wanneer hij losgekoppeld kan worden een grote vink aan

en trouwens, iedereen die ipodproblemen of moeilijkheden ervaart of ipodnieuwtjes wil zien, www.ipodlounge.com is een erg goede site
pi_25256065
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:11 schreef nietzman het volgende:
Oplossing voor welk probleem?

Als de iPod verbonden is met de computer geeft hij die melding. Dat is geen bug, dat is een feature.
Wat hij zegt.
pi_25263388
Hallo, al lange tijd wil ik een ipod kopen maar nu zie ik dat ze allemaal in waarde zijn gedaald heeft dit te maken met een vervangend model van de ipod 20 gig? Ik zie iig wel al een vervangend model voor de Ipod mini (6 gig) en de Ipod 40 Gig is eruit..
  zaterdag 26 februari 2005 @ 12:53:42 #292
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25264531
Ze zijn niet in waarde gedaald, ze zijn goedkoper geworden. .

En het 20GB model is niet veranderd, die is alleen goedkoper geworden. Er is wel een nieuwe iPod photo van 30GB die samen met de 60GB versie ook in prijs zijn gedaald.
Ik ga naar huis.
pi_25266071
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:53 schreef nietzman het volgende:

En het 20GB model is niet veranderd, die is alleen goedkoper geworden. Er is wel een nieuwe iPod photo van 30GB die samen met de 60GB versie ook in prijs zijn gedaald.
Grom, dubbelpost!
pi_25266072
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:53 schreef nietzman het volgende:

Das mooi
Het spijt me ik had andere woorden moeten gebruiken want iPods zijn
  zaterdag 26 februari 2005 @ 15:43:36 #295
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25266577
En ik geloof ook dat niemand meer kan gaan lopen miepen over de accuduur. Als je de mini aanzet en constant door laat spelen, is 'ie in staat om 26 uur op een acculading te doen.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 17:30:13 #296
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25267645
Damn, dat wil ik ook wel op mn 4g...
Er zal wel weer een of andere batteryhack komen...
pi_25274557
hoe update je de tags die je hebt ge-edit, naar je iPod?
beetje vaag, maar jullie begrijpen me denk ik wel
  zondag 27 februari 2005 @ 13:46:54 #298
16273 Tovaho
pi_25280983
vraagje: kan je de te lange titels langzamer laten scrollen op je iPod. Ik vind dat zo allejeus snel gaan.....
pi_25281694
quote:
Op zondag 27 februari 2005 00:32 schreef Mip1988 het volgende:
hoe update je de tags die je hebt ge-edit, naar je iPod?
beetje vaag, maar jullie begrijpen me denk ik wel
Gewoon die liedjes op je iPod gooien
  zondag 27 februari 2005 @ 20:55:16 #300
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_25286819
Het uitbrengen van nieuwe modellen vlak na de release van de iPod shuffle vind ik ook een beetje ondoordacht, het is zelfs een overkill voor de shuffle.
Want wie gaat er nu nog een shuffle van 1GB kopen als je voor 20 euro meer een vernieuwde iPod Mini met 4GB en max. 18 uur batterijduur kunt halen?
Dat is een domme zet van Apple geweest, want nu moeten ze óf de iPod Shuffle gewoon uit de markt halen, want geen idioot die hem nu nog zal kopen óf ze moeten de iPod Shuffle drastisch
in prijs verlagen wat hen ook financieël nadelig gaat uitwerken, maar uiteraard wordt dat grotendeels gecompenseerd door het uitbrengen van de nieuwe modellen maar toch is
het niet erg slim geweest want ze hadden er veel meer voor kunnen vangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')