Ja, ik las ook al dat het vrij lastig is om een goede frequentie te vinden. Maar als je dat tooltje van jou gebruikt en de antenne dus krachtiger maakt, heb je dan minder last van interferentie?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:26 schreef Brasco125 het volgende:
Ik heb hier al een halfjaartje een itrip liggen. Probleem is dat de nederlandse ether aardig over bevolkt is. Je moet echt een lege plek vinden op je FM-band, anders kan de zender er door komen. Als je een stukje door nederland gaat rijden dan komt er van zelf wel een stoorzender tegen. Van mijn huis naar mijn ouderlijk huis (30 km) krijg ik het niet voor elkaar om een goede frequentie te vinden.
Zal de vraag maar even voorblijven: De iTrip is nederland verboden, schijnbaar is er een interference wet ofzo.
Ook kan je de iTrip hacken tot een mega stoor/mp3 station! Hier heb ik er een artikel over geschreven (site is verder nog in testfase):
http://digital.nqn.nl/artikel.php?id=40
Slaat eigenlijk best wel nergens op, maargoed. Als je wilt kan je er wel aan komen. Ik heb hem zelf in de Apple Store in NYC gekocht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:23 schreef De_Warme_bakker het volgende:
waar ze mij in de Apple store gister vertelden dat ik beter naar Antwerpen kan gaan... RWS vond het piraterij oid...
In sommige Apple Stores wel.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:18 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zelfs onder de toonbank werden ze niet verkocht
Klinkt als dat ding uit die clip van Bomfunk MC's... Freestyler, jeweettoch.quote:...small, with a shape more vertical than the other iPod. The color is white, and it seems like a small remote control that fits confortably in a single hand.
Is dat een minidisk?quote:
Deze al gezien? Ook erg geil. Ik zou hem bijna kopen om hem alleen maar neer te zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
Godverdomme, wat maakt Apple toch een geile dingen. Waarom zit ik nog op zo'n aftandse Windows machine te werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |