vanaf de 3e generatie, want die zijn lekker compact. De 1 en 2G zijn echt dikke vierkante blokkenquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:03 schreef Roi het volgende:
Vanaf welke generatie is het verstandig om te kopen ? (Ik ben een Nederlander dus als ik er een op marktplaats zie wil ik wel dat het niet een dure miskoop wordt.)
nee, Apple heeft echt nog wel spares en nieuwe 40GB's op voorraadquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:16 schreef Maaark het volgende:
sparen voor een nieuwe. definately.
waarschijnlijk word je namelijk op marktplaats dik afgezet.
He jongens, als mijn 2-weken-oude ipod 40gb 4g nu kapot gaat he, zou ik dan een 60gb photo krijgen? want de 40gig is eruit...
dus als ik het goed begrijp:quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:19 schreef Hugster het volgende:
Alles wat je er niet op wilt hebben moet je in iTunes in iedergeval uitvinken of zelfs uit iTunes verwijderen. Dan gewoon wer syncen dan dan staat er precies het zelfde iPod als dat er in iTunes staat
Die mededeling is normaalquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:15 schreef Broes het volgende:
-!probleem!-
Was nieuwe nummers op mijn ipod 20gb 4G aan het uploaden....trok per ongeluk de usb kabel er uit. vanf dat moment krijg ik de melding - Koppel niet los- wanneer ik hem aan de pc koppel. Toen maar geformateerd (oid) met iPod updater (zoals het hoort dus). en nog steeds krijg ik de meling -koopel niet los-
wat moet ik doen!!??
thanx,
broes.
p.s. blijft een briljante machine zo een iPod!
je moet de eerst op de pc aangeven dat je ipod eruit gaat halen. dit kan via windows (rechtsonder zie je waarschijnlijk een groene pijl voor het veilig verwijderen van hardware) of itunes. rechts van je ipodnaam staat een symbooltje wat je moet aanklikken. de ipod geeft wanneer hij losgekoppeld kan worden een grote vink aanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die mededeling is normaalAls hij bezig is liedjes te schrijven naar je iPod moet je hem natuurlijk niet los trekken
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:11 schreef nietzman het volgende:
Oplossing voor welk probleem?
Als de iPod verbonden is met de computer geeft hij die melding. Dat is geen bug, dat is een feature.
Grom, dubbelpost!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:53 schreef nietzman het volgende:
Ze zijn niet in waarde gedaald, ze zijn goedkoper geworden..
En het 20GB model is niet veranderd, die is alleen goedkoper geworden. Er is wel een nieuwe iPod photo van 30GB die samen met de 60GB versie ook in prijs zijn gedaald.
Das mooiquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:53 schreef nietzman het volgende:
Ze zijn niet in waarde gedaald, ze zijn goedkoper geworden..
En het 20GB model is niet veranderd, die is alleen goedkoper geworden. Er is wel een nieuwe iPod photo van 30GB die samen met de 60GB versie ook in prijs zijn gedaald.
Gewoon die liedjes op je iPod gooienquote:Op zondag 27 februari 2005 00:32 schreef Mip1988 het volgende:
hoe update je de tags die je hebt ge-edit, naar je iPod?
beetje vaag, maar jullie begrijpen me denk ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |