abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25220420
Zo gaat dat nou eenmaal, je wilt niet weten hoe vaak ik iets heb gekocht, wat kort daarna is afgeprijsd en dan voel je je ook wel genaaid hoor...maar zo zit de markt nou eenmaal in elkaar.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_25227377
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:03 schreef Roi het volgende:
Vanaf welke generatie is het verstandig om te kopen ? (Ik ben een Nederlander dus als ik er een op marktplaats zie wil ik wel dat het niet een dure miskoop wordt.)
vanaf de 3e generatie, want die zijn lekker compact. De 1 en 2G zijn echt dikke vierkante blokken
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:16 schreef Maaark het volgende:
sparen voor een nieuwe. definately.
waarschijnlijk word je namelijk op marktplaats dik afgezet.

He jongens, als mijn 2-weken-oude ipod 40gb 4g nu kapot gaat he, zou ik dan een 60gb photo krijgen? want de 40gig is eruit...
nee, Apple heeft echt nog wel spares en nieuwe 40GB's op voorraad
pi_25233517
kan iemand deze uber iPod noob helpen?!

ik heb sinds vanmiddag een 20 gig, erg blij mee enzo maar! er zit geen nederlands boekje bij... klopt dat?
kan iemand mij uitleggen hoe ik tracks van de iPod verwijder?
hoe stel ik iTunes in datie alleen de dingen die ik wil erop zet?

ik plugde dat ding in en gelijk begondie alles over te zetten..was niet helemaal de bedoeling...nu staat er dus een hoop rotzooi van mn pa e.d. op
helluppie

ik vind iTunes overigens maar een vaag progje
pi_25233645
Alles wat je er niet op wilt hebben moet je in iTunes in iedergeval uitvinken of zelfs uit iTunes verwijderen. Dan gewoon wer syncen dan dan staat er precies het zelfde iPod als dat er in iTunes staat
pi_25233894
Over de Nederlandse handleiding,

Er zit wel een Apple iPod installatie + iTunes CD bijgesloten en daarop staan alle handleidingen die je nodig hebt, inclusief de Nederlandse
pi_25236911
-!probleem!-

Was nieuwe nummers op mijn ipod 20gb 4G aan het uploaden....trok per ongeluk de usb kabel er uit. vanf dat moment krijg ik de melding - Koppel niet los- wanneer ik hem aan de pc koppel. Toen maar geformateerd (oid) met iPod updater (zoals het hoort dus). en nog steeds krijg ik de meling -koopel niet los-

wat moet ik doen!!??

thanx,
broes.

p.s. blijft een briljante machine zo een iPod!
rot top
pi_25239699
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:19 schreef Hugster het volgende:
Alles wat je er niet op wilt hebben moet je in iTunes in iedergeval uitvinken of zelfs uit iTunes verwijderen. Dan gewoon wer syncen dan dan staat er precies het zelfde iPod als dat er in iTunes staat
dus als ik het goed begrijp:
als je iets veranderd, bijvoorbeeld een tag of je vinkt een nummer uit, en je plugt je iPod in, dan wordt je iPod geupdate met de dingen die jij hebt veranderd in iTunes?
pi_25240077
ja dus

welk programma raden jullie me aan om mee te taggen?
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:18:29 #284
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25241121
Tag&Rename op de PC en TriTag op de Mac.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:55:30 #285
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_25242970
Wat is dat trouwens voor grappig dingetje, de ipod shuffle? Zag hem staan in een foldertje
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_25243064
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:15 schreef Broes het volgende:
-!probleem!-

Was nieuwe nummers op mijn ipod 20gb 4G aan het uploaden....trok per ongeluk de usb kabel er uit. vanf dat moment krijg ik de melding - Koppel niet los- wanneer ik hem aan de pc koppel. Toen maar geformateerd (oid) met iPod updater (zoals het hoort dus). en nog steeds krijg ik de meling -koopel niet los-

wat moet ik doen!!??

thanx,
broes.

p.s. blijft een briljante machine zo een iPod!
Die mededeling is normaal Als hij bezig is liedjes te schrijven naar je iPod moet je hem natuurlijk niet los trekken
pi_25252266
dat snapt hij ook wel, maar hij wil graag een oplossing
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:11:04 #288
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25252533
Oplossing voor welk probleem?

Als de iPod verbonden is met de computer geeft hij die melding. Dat is geen bug, dat is een feature.
Ik ga naar huis.
pi_25255795
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Die mededeling is normaal Als hij bezig is liedjes te schrijven naar je iPod moet je hem natuurlijk niet los trekken
je moet de eerst op de pc aangeven dat je ipod eruit gaat halen. dit kan via windows (rechtsonder zie je waarschijnlijk een groene pijl voor het veilig verwijderen van hardware) of itunes. rechts van je ipodnaam staat een symbooltje wat je moet aanklikken. de ipod geeft wanneer hij losgekoppeld kan worden een grote vink aan

en trouwens, iedereen die ipodproblemen of moeilijkheden ervaart of ipodnieuwtjes wil zien, www.ipodlounge.com is een erg goede site
pi_25256065
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:11 schreef nietzman het volgende:
Oplossing voor welk probleem?

Als de iPod verbonden is met de computer geeft hij die melding. Dat is geen bug, dat is een feature.
Wat hij zegt.
pi_25263388
Hallo, al lange tijd wil ik een ipod kopen maar nu zie ik dat ze allemaal in waarde zijn gedaald heeft dit te maken met een vervangend model van de ipod 20 gig? Ik zie iig wel al een vervangend model voor de Ipod mini (6 gig) en de Ipod 40 Gig is eruit..
  zaterdag 26 februari 2005 @ 12:53:42 #292
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25264531
Ze zijn niet in waarde gedaald, ze zijn goedkoper geworden. .

En het 20GB model is niet veranderd, die is alleen goedkoper geworden. Er is wel een nieuwe iPod photo van 30GB die samen met de 60GB versie ook in prijs zijn gedaald.
Ik ga naar huis.
pi_25266071
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:53 schreef nietzman het volgende:

En het 20GB model is niet veranderd, die is alleen goedkoper geworden. Er is wel een nieuwe iPod photo van 30GB die samen met de 60GB versie ook in prijs zijn gedaald.
Grom, dubbelpost!
pi_25266072
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:53 schreef nietzman het volgende:

Das mooi
Het spijt me ik had andere woorden moeten gebruiken want iPods zijn
  zaterdag 26 februari 2005 @ 15:43:36 #295
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25266577
En ik geloof ook dat niemand meer kan gaan lopen miepen over de accuduur. Als je de mini aanzet en constant door laat spelen, is 'ie in staat om 26 uur op een acculading te doen.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 17:30:13 #296
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25267645
Damn, dat wil ik ook wel op mn 4g...
Er zal wel weer een of andere batteryhack komen...
pi_25274557
hoe update je de tags die je hebt ge-edit, naar je iPod?
beetje vaag, maar jullie begrijpen me denk ik wel
  zondag 27 februari 2005 @ 13:46:54 #298
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_25280983
vraagje: kan je de te lange titels langzamer laten scrollen op je iPod. Ik vind dat zo allejeus snel gaan.....
pi_25281694
quote:
Op zondag 27 februari 2005 00:32 schreef Mip1988 het volgende:
hoe update je de tags die je hebt ge-edit, naar je iPod?
beetje vaag, maar jullie begrijpen me denk ik wel
Gewoon die liedjes op je iPod gooien
  zondag 27 februari 2005 @ 20:55:16 #300
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_25286819
Het uitbrengen van nieuwe modellen vlak na de release van de iPod shuffle vind ik ook een beetje ondoordacht, het is zelfs een overkill voor de shuffle.
Want wie gaat er nu nog een shuffle van 1GB kopen als je voor 20 euro meer een vernieuwde iPod Mini met 4GB en max. 18 uur batterijduur kunt halen?
Dat is een domme zet van Apple geweest, want nu moeten ze óf de iPod Shuffle gewoon uit de markt halen, want geen idioot die hem nu nog zal kopen óf ze moeten de iPod Shuffle drastisch
in prijs verlagen wat hen ook financieël nadelig gaat uitwerken, maar uiteraard wordt dat grotendeels gecompenseerd door het uitbrengen van de nieuwe modellen maar toch is
het niet erg slim geweest want ze hadden er veel meer voor kunnen vangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')