abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25069476
Sony toch
Ik post om het posten.
  zondag 13 februari 2005 @ 11:48:25 #227
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_25070101
Denk je dat Apple zijn iPod oordopjes door Sony laat maken, de concurrent?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 13 februari 2005 @ 12:48:01 #228
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25070963
Nee, ze zijn van Sennheiser. Wat Tonksie zegt.
Ik ga naar huis.
  zondag 13 februari 2005 @ 13:37:39 #229
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_25071662
vrijdag voor mijn moeder een 512 mb shuffler gekocht. Maar please lord, koop dit niet als je niks van computers afweet. Het gekut is dat windows dat ding meteen herkend als een mass-storage device en zodra dat is gebeurd zal i-tunes m niet zien. Na 5 uur kloten heb ik een oplossing kunnen vinden in een paar keer opnieuw installeren van i-tunes en iPod-updater en toen deed ie t eindelijk op mijn laptop. Maar nu zit ik nog met de computer van mijn moeder, (die herkent dat ding niet eens als een mass storage device, laat staan als een iPod .
The greatest things in life cost nothing
  zondag 13 februari 2005 @ 16:45:30 #230
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25074332
Is het normaal om geen "OK TO DISCONNECT" scherm te krijgen? als ik 'm in welk programma dan ook eject (+ in windows "hardware verwijderen" kies), gaat ie gewoon naar het menu op mn iPod.
Is dit normaal?

EDIT: ik heb het al gevonden (http://www.ipodlounge.com/faqs_more.php?id=1610_0_10_0_C)

Nu dan, heeft iemand ook het probleem dat bepaalde nummers pas worden afgespeeld als ze eerst op pauze zijn gezet, en daarna op play?

[ Bericht 44% gewijzigd door Maaark op 13-02-2005 16:57:50 ]
pi_25075005
@Maaark: Ja, soms ook.
Ik heb soms ook, dat als je een nummer aanklikt dattie gelijk op pause gaat (±2 seconde ofzo). en dan moet je weer op play drukken.
pi_25100983
Ik heb dit topic eens doorgelezen en kwam al vele vragen over de ID Tags tegen voor iTunes maar mijn vraag zag ik er niet tussen. Als ik er overheen gelezen heb, mijn excuses:

Ik heb met Tag&Rename een aantal verzamel CD's die ik naar me PC heb geript bewerkt. Zo heb ik bij alle nummers het artiesten veld ge-edit naar Various Artist, en in de title veld vervolgens de arties en de titel geplaatst. Allemaal gelukt en in winamp komt het goed uit, maar zodra ik de nummers in iTunes importeer maakt die er allemaal vreemde tags van. Sommige albums komen wel gewoon goed binnen, maar bij andere zet die weer gewoon de naam van de artiest in het artist veld. Terwijl ik ze toch echt allemaal op dezelfde manier bewerkt heb.

Ik hoop dat het beetje duidelijk is , maar heeft iemand een tip voor me hoe ik het allemaal netjes in iTunes kan krijgen? Ik voel er niet zo veel voor om alles met de hand te gaan editten.
pi_25113091
Niet echt duidelijk dit stukje:
quote:
zet die weer gewoon de naam van de artiest in het artist veld.
Waar wil je het artietsten veld dan hebben? Jaartal?
Ik post om het posten.
pi_25128970
20 gig net besteld
pi_25131734
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 22:09 schreef Furious het volgende:
Ik ben nu officieel een Apple-aar met mijn iPod photo

[afbeelding]

Alleen nu nog wachten op m'n iSok! (Word doodmoe van die iSkin, kan er niet eens mee syncen!)

(Ik kon geen 'kijk-mijn-MP3-speler'-topic vinden )
Hee, ik wou net vragen of een photo ook cover art liet zien.

Ja dus

Gefeliciteerd
pi_25132471
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:13 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Hee, ik wou net vragen of een photo ook cover art liet zien.

Ja dus

Gefeliciteerd
Dank u dank u
Als je verder nog vragen hebt betreft iPod's en voornamelijk de iPod photo, wees niet bang

Even nog een leuk stukje van Bill Gates over de iPod
quote:
Bill Gates: 'I'm not an iPod user'

Microsoft co-founder and chairman Bill Gates said Wednesday that while the iPod has been "a great success," he doesn't use the Apple music player and doubts claims made earlier this month that the majority of his employees are iPod owners.

In an interview with ABC News anchor Peter Jennings, Gates said: "I'm not an iPod user. I use the Creative Zen which is a fantastic product. That's another space where, even what we have today, whether it's iPod or the other things are only the start of what we're gonna have in a few years. People are gonna want choices. These things are going to be smaller or better, cheaper."

When asked about a recent Wired News article that reported about 80 percent of Microsoft employees who own a digital music player own an iPod, Gates said: "Well, I doubt that's the case. Certainly, the iPod's a great success."

Gates went on to say that Apple "did a great job" with the iPod, but "what Apple's done there is typically what they do." He said: "It's only their one music store, only their device. What we're doing is providing choices."
Miljarden heeft-ie, kooptie een goedkope Zen

Ik kan in iedergeval wel zeggen dat ik een duurdere (en betere) HD-speler heb dan Billy boy
Ik post om het posten.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 14:31:10 #237
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25144961
Ik had eerst van die playlists op mijn iPod als "25 laatst gespeelde tracks", maar sinds ik de Winamp plugin gebruik verversen deze zichzelf niet meer... (op de iPod)
Hoe krijg ik deze terug?
  vrijdag 18 februari 2005 @ 14:41:07 #238
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25145147
Wat bied Microsoft nou aan keuze's?

Uit hoeveel verschillende Windowzen kan ik kiezen als ik een nieuwe PC koop? Lul niet uit je nek Gates. De kloonbouwers zijn degene die keuze's bieden.
Ik ga naar huis.
pi_25145401
Je kan kiezen uit:
Windows XP Home
Windows XP Professional
Windows XP Media Center Edition
Windows Server 2003 standard
Windows Server 2003 enterprise
Windows Server 2003 Corperate

keuze genoeg
  vrijdag 18 februari 2005 @ 15:15:36 #240
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25145539
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 15:03 schreef Geqxon het volgende:
Je kan kiezen uit:
Windows XP Home
De rest valt voor de thuisgebruiker al een beetje af he, aangenomen dat de gebruiker geen mediacentre heeft.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb hier een 2k3 server draaien, maar in deze kwestie is Bill simpelweg 'full of shit.'

Maargoed dat is misschien iets voor een ander topic. .
Ik ga naar huis.
pi_25145831
Maar wat ik niet begrijp is, waarom koopt een man met miljarden nou de Zen, of heeft MS een contract met Creative? In iedergeval kan Bill beter gaan sparen voor elastische riemen om z'n broek hoog te houden (hoe heten die krengen ook alweer?) anders zakt-ie nog af door z'n Zen.

Ik ben geen anti-Bill hoor, en gebruik zonder te klagen XP.
Ik post om het posten.
pi_25148424
Zen is gewoon zeeer toegankelijk voor de gemiddelde mens. Hoe raar het ook klinkt, staat Bill toch een beetje represent voor de gemiddelde mens, en sommige mensen willen zich ook met Bill identificeren.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 21:42:11 #243
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25151628
Op de 4g iPod updaten smart playlists zichzelf toch zonder te connecten met iTunes? of niet?
pi_25152368
Ik post om het posten.
pi_25152587
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:18 schreef Geqxon het volgende:
Zen is gewoon zeeer toegankelijk voor de gemiddelde mens. Hoe raar het ook klinkt, staat Bill toch een beetje represent voor de gemiddelde mens, en sommige mensen willen zich ook met Bill identificeren.
Maar Hill-Billyboy wil natuurlijk op zijn muziekspelertje WMA-DRM-bestanden kunnen afspelen. Nou, dat kan op een iPod niet, dus dan maar een Zen . De klant moet natuurlijk wel een keuze hebben tussen WMA en WMA, uiteraard
  vrijdag 18 februari 2005 @ 23:34:50 #246
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25153830
quote:
bedankt! (jammer... ik dacht dat ie het wel deed namelijk, toen ik hem net had... raar... )
pi_25159258
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:52 schreef Furious het volgende:

[..]

Dank u dank u
Als je verder nog vragen hebt betreft iPod's en voornamelijk de iPod photo, wees niet bang
Oke, vraagje

Op de live foto's die ik heb gezien van de iPod photo, lijkt er wat ruimte tussen het clickwheel en de iPod zelf. Of het clickwheel komt er boven uit.

Kijk maar:

Op de 4G die ik heb gezien was dat niet zo.
Is dat bij jou ook zo, en zo ja, blijft daar geen stof hangen ofzo?
pi_25159795
Er zit wel een naadje van ongeveer 1 pixel groot (ja echt een pixel op 1280x1024). Het is echt net te zien door het kleurverschil. De center knop zit wel een beetje losjes lijkt het.
Ik post om het posten.
  zondag 20 februari 2005 @ 15:28:59 #249
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_25179655
De geruchten machine doet ons weer fijn nieuws toekomen...

Een mini met kleuren scherm voor nagenoeg dezelfde prijs en blauwe tanden op je reguliere iPod. Dit alles komt bovenop de eerste geruchten van.
1. Reguliere iPod word leverbaar in verschillende kleuren
2. Grotere HD in de iPod Mini
Met spanning wacht ik af en ondertussen maakt mijn spaargeld me alleen maar 'rijker'
The greatest things in life cost nothing
pi_25179760
Gaaf, vooral dat bluetooth erop lijkt me handig. Als er een mini met 5 gig meer en kleurenscherm komt zie ik de meerwaarde daar niet echt van.
Ik vind het trouwens wel raar dat ze die dan binnenkort gaan uitgeven terwijl ze dat naar mijn gevoel veel beter hadden kunnen doen tijdens de mac expo waar ook de minimac en de shuffle zijn uitgekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')