Logisch, bijna iedereen is ook onder de invloed, of heeft ht verstand van iemand die onder de invloed isquote:Op maandag 3 januari 2005 10:22 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jij hebt hier ook wel naar je zin geloof ik hè.
Hm hm hm ja ik geloof het wel ja. Jij bent ook erg spontaanquote:Op maandag 3 januari 2005 10:22 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jij hebt hier ook wel naar je zin geloof ik hè.
Ik neem nog een snuifquote:Op maandag 3 januari 2005 10:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Logisch, bijna iedereen is ook onder de invloed, of heeft ht verstand van iemand die onder de invloed is
Doe ik nooit, vraag maar aan Dirkhquote:Op maandag 3 januari 2005 10:22 schreef Robertje het volgende:
[..]
Nop, dan mail je me nog meer bagger.
stfu, ik hoor beledigend vals, en onaantrekbaar over te komenquote:Op maandag 3 januari 2005 10:30 schreef High het volgende:
[..]
Hm hm hm ja ik geloof het wel ja. Jij bent ook erg spontaan![]()
Dat lukt je aardig, maar niet bij mijquote:Op maandag 3 januari 2005 10:38 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
stfu, ik hoor beledigend vals, en onaantrekbaar over te komen![]()
Half 11 uit je bedquote:Op maandag 3 januari 2005 10:39 schreef yvonne het volgende:
Ben je al zo oud?
Ik dacht dat je een 17jarig kansloos ONZ/KlB-ertje was
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:39 schreef yvonne het volgende:
Ben je al zo oud?
Hij heet geen Highquote:Op maandag 3 januari 2005 10:39 schreef yvonne het volgende:
Ben je al zo oud?
Dat ben ik alleen van geestquote:Op maandag 3 januari 2005 10:39 schreef yvonne het volgende:
Ben je al zo oud?
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:39 schreef yvonne het volgende:
Ben je al zo oud?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |