Aangezien ik nog in de bloei van mijn jeugd ben, wtf is ouwelullendag? Waar staat dat üperhaubt?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:05 schreef Stiffmaster het volgende:
Kijk ik net op mijn nieuwe verlofsaldo....zie ik dat ik een ouwelullendag erbij heb gekregen![]()
Weer een dag minder werken dit jaar![]()
waarom datquote:Op maandag 3 januari 2005 10:07 schreef Charmian het volgende:
Ik had er ooit eens 1, diehebben ze weer afgenomen
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:09 schreef Dirkh het volgende:
Dat betekent dat je dus een dag vaker op Fok komt.
Het begint bij 35 jaar (bij ons tenminste)....dan krijg je extra verlofuren en bij als je weer een bepaalde leeftijd haalt (40 of zo) dan krijg je nog weer wat meer erbij etc.....ach ja...quote:Op maandag 3 januari 2005 10:08 schreef High het volgende:
[..]
Aangezien ik nog in de bloei van mijn jeugd ben, wtf is ouwelullendag? Waar staat dat üperhaubt?
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:09 schreef Dirkh het volgende:
Dat betekent dat je dus een dag vaker op Fok komt.
cool hè?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:09 schreef Robertje het volgende:
Ouwe zak....en je doet al geen fuck op je werk.
Was geloof ik bij de invoering van de 36-urige werkweek, toen vonden ze dat 30-jarigen wel genoeg verlof hadden en dat je de eerste old pas bij 45 krijgt of zo...eikels.quote:
Kut dan kan ik nog 14 jaar w88. Hmzquote:Op maandag 3 januari 2005 10:12 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Het begint bij 35 jaar (bij ons tenminste)....dan krijg je extra verlofuren en bij als je weer een bepaalde leeftijd haalt (40 of zo) dan krijg je nog weer wat meer erbij etc.....ach ja...
Nop, dan mail je me nog meer bagger.quote:
Logisch, bijna iedereen is ook onder de invloed, of heeft ht verstand van iemand die onder de invloed isquote:Op maandag 3 januari 2005 10:22 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jij hebt hier ook wel naar je zin geloof ik hè.
Hm hm hm ja ik geloof het wel ja. Jij bent ook erg spontaanquote:Op maandag 3 januari 2005 10:22 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jij hebt hier ook wel naar je zin geloof ik hè.
Ik neem nog een snuifquote:Op maandag 3 januari 2005 10:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Logisch, bijna iedereen is ook onder de invloed, of heeft ht verstand van iemand die onder de invloed is
Doe ik nooit, vraag maar aan Dirkhquote:Op maandag 3 januari 2005 10:22 schreef Robertje het volgende:
[..]
Nop, dan mail je me nog meer bagger.
stfu, ik hoor beledigend vals, en onaantrekbaar over te komenquote:Op maandag 3 januari 2005 10:30 schreef High het volgende:
[..]
Hm hm hm ja ik geloof het wel ja. Jij bent ook erg spontaan![]()
Dat lukt je aardig, maar niet bij mijquote:Op maandag 3 januari 2005 10:38 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
stfu, ik hoor beledigend vals, en onaantrekbaar over te komen![]()
Half 11 uit je bedquote:Op maandag 3 januari 2005 10:39 schreef yvonne het volgende:
Ben je al zo oud?
Ik dacht dat je een 17jarig kansloos ONZ/KlB-ertje was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |