Ohooo, jij stiekemerdquote:Op maandag 3 januari 2005 14:51 schreef BVO het volgende:
Speciaal voor Bupatih..
Kutfoto.
[afbeelding]
Ey Partypeeps zijn cool man dat heb ik ookquote:Op maandag 3 januari 2005 14:51 schreef BVO het volgende:
Speciaal voor Bupatih..
Kutfoto.
[afbeelding]
Nepneger.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Partypeeps zijn cool man dat heb ik ook![]()
Ey man you dont have to be a nigger to be on that sitequote:
Ey man you don't have to talk English to be a real nigga!quote:Op maandag 3 januari 2005 15:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey man you dont have to be a nigger to be on that site
ja ik ben er weer even jaquote:Op maandag 3 januari 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:![]()
![]()
TOETATOET
![]()
![]()
[afbeelding]
Je bent er weer
toetatoet!! Jij ook een gelukkig nieuwjaar
Oeh, dan komt het vanavond vast wel op TV.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
Karen Mulder is idd vermist!.
RTL Boulevard mailde het me net..
Oh, ik dacht dat je al deze week internet zou krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:15 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja ik ben er weer even ja![]()
alleen vandaag eigenlijken als het goed is heb ik volgende week weer gewoon i'net
Ik hoop het welquote:Op maandag 3 januari 2005 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh, dan komt het vanavond vast wel op TV..
Weer met Beau vandaag?
ja was ook zo maar ik heb ervoor gezorgd dat ik niet meer kan inloggen op mn pc, slim hequote:Op maandag 3 januari 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je al deze week internet zou krijgen.
Nou ja, je bent er tenminste.
Beau is toch weg? of loop ik achter?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik hoop het wel
van Beau dan he, dat Karen Mulder vermist is, is wel sneu natuurlijk![]()
Thats right ya can talk rotterdam zuid sling dushiquote:Op maandag 3 januari 2005 16:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ey man you don't have to talk English to be a real nigga!
Ja, tis wel weer raak hequote:Op maandag 3 januari 2005 16:35 schreef niksan het volgende:okee.....een paar uur traag zijn, maar het is nu al de hele dag
!
Thatz oka mi nigga.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Thats right ya can talk rotterdam zuid sling dushi
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:35 schreef niksan het volgende:okee.....een paar uur traag zijn, maar het is nu al de hele dag
!
Yo Soko Soko ,quote:
Net ff geregistreerdquote:Op maandag 3 januari 2005 16:49 schreef BVO het volgende:
[..].
Kom dan gewoon naar Shok!.
http://www.forumshok.tk
Wordt iedereen die niet op Shok post systematisch genegeerd hier?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Beef, je webcam staat eindelijk aan
niets van gemerktquote:Op maandag 3 januari 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Wordt iedereen die niet op Shok post systematisch genegeerd hier?
(In het vorige topic ook al namelijk)
Zeg, Christinipinie, niet zo boos he.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Wordt iedereen die niet op Shok post systematisch genegeerd hier?
(In het vorige topic ook al namelijk)
Heb al 1x gepostquote:Op maandag 3 januari 2005 18:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tis wel de bedoeling dat je dan ook post
of heb ik iets gemist?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |