quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Is die linkse ook een Treble?.
Beledig Tania niet zo zegquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wel een lekker wijf..
Ze lijkt op Emma.
Okequote:Op woensdag 5 januari 2005 19:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga bij de concurrent werken
Mijn baas van mijn huidige werk is naar een ander winkel gegaan om daar als filiaalmanager te werkenen heeft gevraagd of ik mee wil. Hij is deze week voor het eerst daar begonnen, ik begin in februari
Godallejezus, die vent is echt lelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol @ Darten op sbs6 , Ben je een dikke brit en kan je niks berijken kan je altijd nog gaan darten.
Hoor ik daar Emma?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wel een lekker wijf..
Ze lijkt op Emma.
Maakt zij nog liedjes?quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoor ik daar Emma?
[afbeelding]
Slingert gelijk nog ff "Cricket sings for Annamaria" aan (het leukste liedje van 2004)
* voelt zich totaal niet aangesproken..... maar fijn om te weten hahaquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
Nee hoor, is de waarheid
Een slijmbal zou ik zijn als ik zei dat ik geen problemen heb met bi-vrouwen dat ik er juist op val![]()
zo even op eerste ingeving, want sta op t punt om in slaap te vallenquote:Edit: wie zijn jouw top3 ONM's?
Maar ergens op een site stond dat je bi wasquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
* voelt zich totaal niet aangesproken..... maar fijn om te weten haha
Ook een goede lijstquote:zo even op eerste ingeving, want sta op t punt om in slaap te vallen
en mijn lijstjes wisselen met de dag, hangt van m'n bui af
1. Babette 2. Daphne 3. Claire
1. Niels 2. Arthur 3. Cor
hahaha dan zat je iig op de verkeerde site [linkje?!]quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:18 schreef Dizer het volgende:
Maar ergens op een site stond dat je bi was
Ik had namelijk een website van je gevonden via google..
aha ahaquote:Ook een goede lijst
http://vividangel.chatgirl.nl/count.php3?nick=babette21quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
hahaha dan zat je iig op de verkeerde site [linkje?!]
Slaap lekker schoonheidquote:
haha ook een babette21, stom toeval...quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
http://vividangel.chatgirl.nl/count.php3?nick=babette21
Ik ook.Maar dat zei ik een uur geleden ookal.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ook een babette21, stom toeval...
nee deze babette [moi] is inmiddels alweer een paar jaartjes ouder
en woont - zoals bij de meesten toch ook wel bekend - in den haag.....
je kunt de concurrentie dus halveren!
en nu ga ik pitten.....![]()
ps. op mijn site komt de naam babette21 niet voor dus stop maar met zoeken....
LOLquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook.Maar dat zei ik een uur geleden ookal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |