abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2005 @ 19:15:41 #101
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30266178
Heel mooi die van jou met dat laken om Esto

*moet toch eens gaan stoeien met de zelfontspanner *
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 4 september 2005 @ 19:37:59 #102
48233 Auticia
warriorette
pi_30266856
Ohh verhip!
Ik vond een heel oude foto van mezelf (zelfgemaakt ooit) en dat is volgens mij ook low key! !

I bet you are flying inside.
  zondag 4 september 2005 @ 20:18:45 #103
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_30268253
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_30268764
Zo heb ik ook nog een oude foto:

Nooit geweten dat het high-key was...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zondag 4 september 2005 @ 20:40:42 #105
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30268962
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:37 schreef Auticia het volgende:
Ohh verhip!
Ik vond een heel oude foto van mezelf (zelfgemaakt ooit) en dat is volgens mij ook low key! !

[afbeelding]
Heeeeeeeeeeeerlijke foto!! Niet alleen het LK spreekt me aan,maar ook de emotie die je hieruit haalt. Waarom ga je niet verder met fotograferen Ties?? Ik vind je kijk op fotografie echt heel lekker

@Marjo: hele mooie plaat, mooi camerapunt, misschien had ik de tweede kuit liever niet gezien, maar dat is miereneuken
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_30281010
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:37 schreef Auticia het volgende:
Ohh verhip!

[afbeelding]
Heel fraai, echt een mooi beeld.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 5 september 2005 @ 11:05:18 #107
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30282681
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef -Marjo- het volgende:
Zo heb ik ook nog een oude foto:

[afbeelding]

Nooit geweten dat het high-key was...
En zo leer je nog es wat
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30284467
Auticia en Marjo, geweldige foto's!

Dan wil ik deze even met jullie delen:
  maandag 5 september 2005 @ 12:17:28 #109
48233 Auticia
warriorette
pi_30284528
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:15 schreef Icicle het volgende:

[afbeelding]
Jij bent gewoon de beste! .
Maak je nog vaak dit soort foto's?
pi_30284692
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:17 schreef Auticia het volgende:

[..]

Jij bent gewoon de beste! .
Maak je nog vaak dit soort foto's?
Haha! nouja.. ik uhm.. ben niet de beste hoor, gewoon anders
Helaas maak ik dit soort foto's niet meer. Niet omdat ik niet zou willen, maar omdat ik nu een andere camera heb waarmee het maken van zelfportretten ietwat moeilijker is en doordat er nauwelijks naaktmodellen te vinden zijn. En áls ik ze al vind, wonen ze heeeeel ver weg
  maandag 5 september 2005 @ 12:24:34 #111
48233 Auticia
warriorette
pi_30284743
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:22 schreef Icicle het volgende:

[..]

Helaas maak ik dit soort foto's niet meer. Niet omdat ik niet zou willen, maar omdat ik nu een andere camera heb waarmee het maken van zelfportretten ietwat moeilijker is en doordat er nauwelijks naaktmodellen te vinden zijn. En áls ik ze al vind, wonen ze heeeeel ver weg
Eigenlijk zouden er voor alle camera's een G3-multiverschuifbare schermpjes moeten zijn!
pi_30284784
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:15 schreef Icicle het volgende:

[afbeelding]
Moooi hoor!!!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  maandag 5 september 2005 @ 12:46:41 #113
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30285343
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:22 schreef Icicle het volgende:

[..]

Wil je een lift?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30286324
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:46 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Wil je een lift?
Graag!
pi_30286375
Ik wil hier op korte termijn ook eens mee gaan expirimenteren maar kunnen de genen die wat low-key foto's hebben geplaatst mij eens vertellen hoe ze de foto's gemaakt hebben?

Heb je gewoon in een heel donkere kamer met een klein burolampje wat belicht of het je gewoon de foto's heel erg onderbelicht?
Wat zijn verder je camera instellingen geweest?
Kortom, gun mij een kijkje in uw keuken.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  maandag 5 september 2005 @ 13:40:41 #116
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30286618
In mijn geval: Mijn foto's zijn gemaakt in een huiskamer met witte muren, ergens tussen 10 en half 12. Alle zonweringen, op 1 na dicht, en het zonlicht uit het ene open raam gebruikt om het model te belichten. Camera op F8, spotmeter op een zonverlichte plek op het lichaam, en klaar is Klara. De camera stelt zich in op de meest verlichte plek, en de rest wordt vrijwel zwart. Afwerken met Photoshop.
- Privacy Matters
  woensdag 7 september 2005 @ 01:58:04 #117
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30342337
Valt dit eigenlijk onder high key?

Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_30343697
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:58 schreef purplerose het volgende:

[afbeelding]
Ik denk eerlijk gezegt van niet, ik denk dat er teweinig contast verschillen zijn...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  woensdag 7 september 2005 @ 08:41:16 #119
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30344150
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:58 schreef purplerose het volgende:

[afbeelding]
Het is een foto. En hij is heel erg liicht, maar imho houdt daar het wel zo'n beetje op. Ik verwacht toch iets meer van een high-key foto dan alleen een mond. En dan liefst ook nog wat scherper, want nu lijkt het erop dat er een heel klein korrelig stukje is gehaald uit een veel grotere foto.
- Privacy Matters
pi_30346639
okay, ik heb nog nooit echt foto's geschoten, maar wel altijd geinteresseerd in fotografie. Ik lees hier altijd wel wat mee en bezoek ook voorstellingen.
Nu heb ik zelf een vrij goedkope Sony Cybershot, 1 met 4mp, en vind high key foto's en mooie stijl van fotografie. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik zo'n foto het beste kan maken, om te beginnen uiteraard, of waar ik een goede uitleg kan vinden? Ik begrijp dat het volkomen aan je lichtinval licht, maar goed... dat zegt niet zo veel. Moet je juist 1 sterke lichtbron hebben? Bijvoorbeeld, een open raam met vol zonlicht en de rest van de kamer wat donker? Of volstaat een flits bijvoorbeeld ook? Moet je uberhaupt wel met flits schieten etc etc?
pi_30346763
quote:
Op woensdag 7 september 2005 08:41 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het is een foto. En hij is heel erg liicht, maar imho houdt daar het wel zo'n beetje op. Ik verwacht toch iets meer van een high-key foto dan alleen een mond. En dan liefst ook nog wat scherper, want nu lijkt het erop dat er een heel klein korrelig stukje is gehaald uit een veel grotere foto.
Het lijkt idd een beetje op een 'standaard'-webcampic. Iets 'ruimer' genomen, en iets contrastrijker doet al een hoop, denk ik.
Que..?
pi_30347021
quote:
Op woensdag 7 september 2005 08:41 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik zag er even iets heel anders in....
  woensdag 7 september 2005 @ 10:54:16 #123
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30347063
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:40 schreef Broodbeleg het volgende:
okay, ik heb nog nooit echt foto's geschoten, maar wel altijd geinteresseerd in fotografie. Ik lees hier altijd wel wat mee en bezoek ook voorstellingen.
Nu heb ik zelf een vrij goedkope Sony Cybershot, 1 met 4mp, en vind high key foto's en mooie stijl van fotografie. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik zo'n foto het beste kan maken, om te beginnen uiteraard, of waar ik een goede uitleg kan vinden? Ik begrijp dat het volkomen aan je lichtinval licht, maar goed... dat zegt niet zo veel. Moet je juist 1 sterke lichtbron hebben? Bijvoorbeeld, een open raam met vol zonlicht en de rest van de kamer wat donker? Of volstaat een flits bijvoorbeeld ook? Moet je uberhaupt wel met flits schieten etc etc?
High key is het tegenovergestelde van low key. Dat betekent dat je de camera instellingen ook omgekeerd moet manipuleren. In plaats van je camera te laten denken dat het heel erg zonnig is (wat ik deed bij mijn foto's) moet je hem juist instellen op zwaar overbewolkt. Mik daarna voor de juiste belichting op een donker deel van je model, en je camera zou de goede insteling voor high key moeten vinden. Het is een kwestie van een beetje experimenteren, maar als je het eenmaal gevonden hebt kun je je niet voorstellen dat het eigenlijk zo simpel is.
- Privacy Matters
pi_30347382
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:54 schreef RonaldV het volgende:

[..]

High key is het tegenovergestelde van low key. Dat betekent dat je de camera instellingen ook omgekeerd moet manipuleren. In plaats van je camera te laten denken dat het heel erg zonnig is (wat ik deed bij mijn foto's) moet je hem juist instellen op zwaar overbewolkt. Mik daarna voor de juiste belichting op een donker deel van je model, en je camera zou de goede insteling voor high key moeten vinden. Het is een kwestie van een beetje experimenteren, maar als je het eenmaal gevonden hebt kun je je niet voorstellen dat het eigenlijk zo simpel is.
Kijk. Hier kunnen we wat mee!
Que..?
pi_30348666
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:54 schreef RonaldV het volgende:

[..]

okay, ik zal het eens gaan proberen. Uiteraard post ik het resultaat hier (verwacht het echter wel pas volgende week).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')