Ik hoor hier niets meer over. Er zijn nu al lang 3 dagen voorbij en ik merk nog niets. Ik word GEK van dat Amerikaanse broederige gelul en God dit en God dat. In het begin was het wel mooi dat je zag dat het Amerikaanse volk samen werd gebracht en zich een voelde. Nu komt het me strot uit.
Hebben nog meer mensen dit?
Het kwam me al de strot uit toen ze "spontaan" begonnen te zingen. Het zijn semi-fundamentalisten, maar dat is een andere discussie.
Amerika is radeloos en zegt wel mooi nu de oplossing te hebben hoe de oorlog met het terrorisme aangepakt moet worden...
Waarom zijn ze daar niet eerder aan begonnen dan?
quote:Das toch niet zo vreemd van die broederschap, er liggen nog 5500 verkoolde nabestaanden onder het puin. En dat Amerka nog geen actie (lees onbezonnen oorlog) heeft gestart zegt mij in ieder geval dat ze niets overhaast willen doen
Op zondag 23 september 2001 23:23 schreef cyberjoy het volgende:
Is het niet zo dat Amerika 3 dagen heeft gegeven om Bin Laden uit te leveren?Ik hoor hier niets meer over. Er zijn nu al lang 3 dagen voorbij en ik merk nog niets. Ik word GEK van dat Amerikaanse broederige gelul en God dit en God dat. In het begin was het wel mooi dat je zag dat het Amerikaanse volk samen werd gebracht en zich een voelde. Nu komt het me strot uit.
Hebben nog meer mensen dit?
quote:AleanzaNazionale las net op de Italiaanse teletekst dat het gebruik van kernwapens niet uitgesloten werd door de VS.....
Op zondag 23 september 2001 23:32 schreef Re het volgende:[..]
Das toch niet zo vreemd van die broederschap, er liggen nog 5500 verkoolde nabestaanden onder het puin. En dat Amerka nog geen actie (lees onbezonnen oorlog) heeft gestart zegt mij in ieder geval dat ze niets overhaast willen doen
quote:En zoals gezegd.. dat zal niet gebeuren... beetje paniek voetbal
Op zondag 23 september 2001 23:39 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
AleanzaNazionale las net op de Italiaanse teletekst dat het gebruik van kernwapens niet uitgesloten werd door de VS.....
quote:understood.
Op zondag 23 september 2001 23:47 schreef Re het volgende:[..]
En zoals gezegd.. dat zal niet gebeuren... beetje paniek voetbal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |