abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel vrijdag 5 november 1999 @ 14:58:00 #1
1455 Keroppi
kool kikker
pi_140883
Hallo

Ik wil toch wel even een serieuze actie overwegen om in de 2e kamer een wetvoorstel in te dienen dat domme reclame spelletjes verbied. Het toppunt is toch wel Veronica Live. Bij sommige spelshows (denk aan Lucky Letters) moet je af en toe nog wel eens nadenken. bij VOO Live weet je het antwoord al voordat de vraag gesteld is.

Voorbeeldje: Op het scherm verscheen dit: A.G.RK Weet u welke groente hier bedoeld wordt vroeg de achterlijke presentator. Nee, natuurlijk niet, hij is ook best moeilijk.
Nou het is dus een groente en hij is zoetzuur. Pfff nu weet u het nog niet he! Nou zwangere vrouwen lusten die EXPLOSIEVE ding wel. Het heeft de zelfde vorm als een banaan en zit vaak op een hamburger. Wel in plakjes geschreven. Bel: 0900-3636363
Win GROTE prijzen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo ging het door en in 1 minuut werd het telefoon nummer wel 10 keer genoemd. AARG!

Ik wil hier echt een verbod op. Als kleine kinderen dit kijken krijgen ze toch een heel verkeerd beeld van spelletjes. Dit is alleen maar op geld belust. Nee dan liever BigBrother uitzendingen.

Chick on a mission
pi_140884
helemaal mee eens. alleen wordt die big brother zo langzamerhand wel saai en vervelend.
pi_140885
pff ja veronica live makes me sick
wat is wat is wat wat wat is is dit dit
is ook een leuke intro van een spelletje van ze
"ja dames en here het is heel goedkoop maar 1 gulden per gesprek voor 1 gulden kan JJJIIIJJJ al de gelukkige winnaar zijn van deze super hifi-set!"
mijn broertje: 5 keer bellen en nog niks

tsss frustraties

pi_140886
Augurk?
pi_140887
Goed geraden,
had nu maar meegedaan aan Veronica Live, dan was je 100 piek lichter geworden.
  zondag 7 november 1999 @ 00:11:00 #6
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_140888
Kijk eens naar nachtcreme v/d VPRO,
een parodie op dat VRESELIJK enge mens
Christine van der Horst (of zoiets)
komt iedere zondag (behalve vandaag)
erop.

's Avonds.

Met o.a. het hulpstuk v/d week, de buffer-
boy en de anale kurk en natuurlijk zo'n soort
plastic zakje om vrij te kunnen 'spuiten' maar wat Christa daar nou mee bedoelt!

Met vr. gr.
Thomas Pot

Life is all about priorities...
pi_140889
Christine van der Horst, dat is toch dat oversekste scharrelvarken dat 's nachts een beetje opwindend loopt te wezen?

Ach, er zit een uit-knop op en die weet ik altijd feilloos te vinden.

Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
pi_140890
vanmorgen was er weer een moeilijke zeg. Dit stond er op mijn tv:

r . t t . r d . m

het ligt aan het water en is erg bekend om zijn haven. U WEET HET NOG NIET HE?? NOU DAT KAN IK ME VOORSTELLEN HIJ IS OOK WEL ERG MOEILIJK VANDAAG

aargh

FOK!fossiel zondag 7 november 1999 @ 13:18:00 #9
1455 Keroppi
kool kikker
pi_140891
quote:
op 11-07-1999 om 11:49 AM schreef Jaap het volgende:
vanmorgen was er weer een moeilijke zeg. Dit stond er op mijn tv:

r . t t . r d . m

het ligt aan het water en is erg bekend om zijn haven. U WEET HET NOG NIET HE?? NOU DAT KAN IK ME VOORSTELLEN HIJ IS OOK WEL ERG MOEILIJK VANDAAG

aargh

Weetje wat ik me dan afvraag? Zijn er ook mensen die als ze dit zien het antwoord niet weten? Die denken; Pfff gaf hij maar meer hints want dit is echt te moeilijk.

Mochten er van dit soort mensen bestaan dan vraag ik me af wat gebeurd als je ze naar een programma als 2 voor 12 of per seconde wijzer laat kijken. Ik denk dat ze dan de vraag niet eens begrijpen.

Weet iemand toevallig de gemiddelde kijkdichtheid van VOO Live? Misschien moeten we dan maar non-stop Tell Sell reclame gaan uitzenden?

Chick on a mission
  zondag 7 november 1999 @ 22:51:00 #10
2 Jorma
absolution
pi_140892
Rotterdam Rulez!
  maandag 8 november 1999 @ 16:03:00 #11
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_140893
Beetje lullig misschien maar mijn schoonmoeder zit de godgansedag naar die achterlijke shows te kijken. Ze kan niet lopen en wil niet in een rolstoel en zit de hele dag achter de begonia's te kijken en eerlijk waar, zij vindt de vragen moeilijk........... Er zijn dus Echt mensen die dit moeilijke vragen vinden en nee per seconde wijzer e.d. is niet te begrijpen. GTST wel...zegt genoeg, toch????

[Dit bericht is gewijzigd door Lecy Luto (Datum 08 November 1999).]

FOK!fossiel dinsdag 9 november 1999 @ 22:08:00 #12
1455 Keroppi
kool kikker
pi_140894
Ik vind het zielig voor je oma, maar misschien komt het doordat ze aan het dementeren is. Veronica richt zich dus duidelijk op de oudere doelgroep.
Hoe bedoel je: The Young One
Chick on a mission
  woensdag 10 november 1999 @ 01:03:00 #13
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_140895
Iedereen doet dit soort dingen.. Kheb me eigen kapot zitten ergeren bij Domino-Destruction-Day... van de 3 uur ofzow dat ze er waren heb ik wel 100 spelletjes gezien waar je moest raden onder welk nummer het juiste domino-steentje zat..

Om alles nog een stuk erger te maken zetten ze er nog een DekMeDaffers-figuur neer die meer lijkt op een gepensioneerde heroine-hoer dan op een normaal mens om vervolgens ziljoen keer achter elkaar te zeggen dat het spannend is, moeilijk is, dat iedereen nog 3 minuten heeft om te bellen en om te zeggen dat je kans maakt..

Dames en heren: mijn bips-ridder heeft meer talent dan die opgefokte mensen van een calltv, veronica-lijf en aanverwante artikelen..

Maar wat nog erger is (en ik vin dit dieptriest): mensen bellen....................

------------------
Liberté, Egalité, Goeree Overflakkee

[Dit bericht is gewijzigd door JayTaph (Datum 10 November 1999).]

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  FOK!fossiel vrijdag 12 november 1999 @ 23:14:00 #14
1455 Keroppi
kool kikker
pi_140896
Ik zou echt nooooooooooooooooooooit bij zo'n Call TV programma willen werken. De hele tijd superlativen gebruiken (geweldig, super, mega, ultra, enorm) EN de hele tijd dat telefoon nummer blijven roepen. Heeft veronica echt geen leukere alternatieven om geld te verdienen dan dit?

Misschien moet er psychologische opvang komen voor Call TV presentators (m/v)

Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')