Ik wil toch wel even een serieuze actie overwegen om in de 2e kamer een wetvoorstel in te dienen dat domme reclame spelletjes verbied. Het toppunt is toch wel Veronica Live. Bij sommige spelshows (denk aan Lucky Letters) moet je af en toe nog wel eens nadenken. bij VOO Live weet je het antwoord al voordat de vraag gesteld is.
Voorbeeldje: Op het scherm verscheen dit: A.G.RK Weet u welke groente hier bedoeld wordt vroeg de achterlijke presentator. Nee, natuurlijk niet, hij is ook best moeilijk.
Nou het is dus een groente en hij is zoetzuur. Pfff nu weet u het nog niet he! Nou zwangere vrouwen lusten die EXPLOSIEVE ding wel. Het heeft de zelfde vorm als een banaan en zit vaak op een hamburger. Wel in plakjes geschreven. Bel: 0900-3636363
Win GROTE prijzen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo ging het door en in 1 minuut werd het telefoon nummer wel 10 keer genoemd. AARG!
Ik wil hier echt een verbod op. Als kleine kinderen dit kijken krijgen ze toch een heel verkeerd beeld van spelletjes. Dit is alleen maar op geld belust. Nee dan liever BigBrother uitzendingen.
tsss frustraties
's Avonds.
Met o.a. het hulpstuk v/d week, de buffer-
boy en de anale kurk en natuurlijk zo'n soort
plastic zakje om vrij te kunnen 'spuiten' maar wat Christa daar nou mee bedoelt!
Met vr. gr.
Thomas Pot
Ach, er zit een uit-knop op en die weet ik altijd feilloos te vinden.
r . t t . r d . m
het ligt aan het water en is erg bekend om zijn haven. U WEET HET NOG NIET HE?? NOU DAT KAN IK ME VOORSTELLEN HIJ IS OOK WEL ERG MOEILIJK VANDAAG
aargh
quote:
op 11-07-1999 om 11:49 AM schreef Jaap het volgende:
vanmorgen was er weer een moeilijke zeg. Dit stond er op mijn tv:r . t t . r d . m
het ligt aan het water en is erg bekend om zijn haven. U WEET HET NOG NIET HE?? NOU DAT KAN IK ME VOORSTELLEN HIJ IS OOK WEL ERG MOEILIJK VANDAAG
aargh
Weetje wat ik me dan afvraag? Zijn er ook mensen die als ze dit zien het antwoord niet weten? Die denken; Pfff gaf hij maar meer hints want dit is echt te moeilijk.
Mochten er van dit soort mensen bestaan dan vraag ik me af wat gebeurd als je ze naar een programma als 2 voor 12 of per seconde wijzer laat kijken. Ik denk dat ze dan de vraag niet eens begrijpen.
Weet iemand toevallig de gemiddelde kijkdichtheid van VOO Live? Misschien moeten we dan maar non-stop Tell Sell reclame gaan uitzenden?
[Dit bericht is gewijzigd door Lecy Luto (Datum 08 November 1999).]
Om alles nog een stuk erger te maken zetten ze er nog een DekMeDaffers-figuur neer die meer lijkt op een gepensioneerde heroine-hoer dan op een normaal mens om vervolgens ziljoen keer achter elkaar te zeggen dat het spannend is, moeilijk is, dat iedereen nog 3 minuten heeft om te bellen en om te zeggen dat je kans maakt..
Dames en heren: mijn bips-ridder heeft meer talent dan die opgefokte mensen van een calltv, veronica-lijf en aanverwante artikelen..
Maar wat nog erger is (en ik vin dit dieptriest): mensen bellen....................
------------------
Liberté, Egalité, Goeree Overflakkee
[Dit bericht is gewijzigd door JayTaph (Datum 10 November 1999).]
Misschien moet er psychologische opvang komen voor Call TV presentators (m/v)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |