hmm... sterkte dan.............quote:
toen ik 14 was (vorig jaar) heb ik 1 pc gekocht, ik kreeg 12,50 zakgeld per maand en heb een AMD 2600 gekocht ... dus gewoon hard sparenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:49 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Da's dan +/- 500 euro (nog goedkoop)... Ik krijg 15 euro per maand zakgeld, en heb geen baan... hmmm *rekent maanden uit*
ja dat kan ook....quote:Op maandag 3 januari 2005 01:33 schreef speedfreakssj het volgende:
Wij hadden nooit zo weinig zakgeld. ƒ wat mijn leeftijd was van mijn opa en oma en gemm ƒ10 van ouders.
en sindsdien (2002) ¤10 van mijn opa en oma wat nu de laatste keer is geweest. geld gaat dan oanaar mijn beleggingsrekening.
computerdagen?? wat een klote-uitvinding, doe dan computeruren ofzoquote:Op maandag 3 januari 2005 00:52 schreef NoBody122 het volgende:
Hebben, totdat mn broer het huis uit ging een x aantal jaar terug, gewerkt met "computerdagen". Om de dag was de pc een dag van ons (ouders hadden (en hebben nog steeds) aparte pc beneden) en dat werkte prima
Wij werkten vroeger met computerkwartalen, da's pas vervelend. Moet je best lang wachten steeds...quote:Op maandag 3 januari 2005 11:36 schreef Blik het volgende:
[..]
computerdagen?? wat een klote-uitvinding, doe dan computeruren ofzo
Mja, we hebben er ook wel meerdere hoor.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:40 schreef BaraCuda het volgende:
Ik dacht als je een huis kocht dat in elke kamer standaard een pc stond?
Maar regel gewoon dat je pa een 2e pc koopt, want 1 pc in een gezin is gewoon not done..
Ach over twee jaar denk je alleen nog maar aan uitgaan, neuken en zuipen. Veel leuker dan dat eenoogquote:Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef Bot13 het volgende:
Kep nu iets van 600 of 700 euro op de bank wel inderdaad... Maar dat mag van me leven niet... Ís voor later hututututututut'![]()
Ouders... Afschaffen...
Leuke nickname btwquote:Op maandag 3 januari 2005 13:05 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Ach over twee jaar denk je alleen nog maar aan uitgaan, neuken en zuipen. Veel leuker dan dat eenoog
Helaas duurde het voor mij acht jaar langer om daar achter te komen
weetniet psies, maar we werken hier met low-budget-DVD's... Die heeft me vader toen nog eens gekocht, 200 in 1 keer...quote:Op maandag 3 januari 2005 14:09 schreef SteekSleutel het volgende:
Waarom pakte je dvd speler de dvd niet?
Zo zoon zo vaderquote:Op maandag 3 januari 2005 15:19 schreef classpc het volgende:
Sinds ik FOK! aan mijn vader introduceerde, zit die nu ook echt uren achter zijn computer.
neh.. Het lag ook niet aan de DVD-Spelerquote:Op maandag 3 januari 2005 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga gewoon bij de blokker een goedkope DVD speler en Tv kopen probleem opgelost.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |