Jongens, help me even met de lay-out van deze brief:
quote:
Bismillah rahim wa rahman
Dit is dan mijn laatste woord
Door kogels doorboord
Ayaan vermoord
Zoals het hoort
Ik laat een boodschap achter...
Voor jou...de vechter...
De boom van Tawheed is afwachtend...
Naar jouw bloed smachtend...
Ga de koop aan...
En Allah geeft je ruimbaan...
Hij geeft je de Tuin...
In plaats van het aardse puin.
Of zal ik het toch in sonnetvorm presenteren?
Tevens heb ik praktische hulp nodig bij het restylen van de volgende conceptbrief:
quote:
Vrede en zegeningen op ieder die de Leiding volgt.
Dit is een open brief aan een ongelovig fundamentalist, Ayaan Hirshi Ali, van de Thaghoet partij VVD.
Geachte mevrouw Hirshi Ali heer Geert Wilders,
Sinds uw aantreden in de politieKe arena van Nederland bent u constant bezig om de Moslims en de Islam te terroriseren met uw uitlatingen. U bent hiermee niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die zich hebben aangesloten bij de kruistocht tegen de Islam de uitwassen van de Islam.
U heeft met uw afvalligheid niet alleen de Waarheid de rug toegekeerd, maar u marcheert ook nog eens langs de ranken van de soldaten van het kwaad. U steekt uw vijandigheid tegen de Islam niet onder stoelen of banken en hiervoor bent u door uw meesters beloond met een zetel in het parlement. Zij hebben in u een medestander gevonden in hun kruistocht tegen de Islam en de Moslims. Een medestander die hen alle ''kruit'' aanreikt zodat zij hun handen niet zelf vuil hoeven te maken. Aangezien u verblindt bent door de brandende ongelovigheid die in uw woedt, bent u niet in staat om in te zien dat uw slechts een instrument bent van de ware vijanden van de Islam de uitwassen van de Islam.
...
Enfin, jullie kennen het riedeltje wel.
Het probleem is nou juist dat ik een beetje moeite heb met het zelf bedenken van religieus getinte teksten. Alls wat gezegd moest worden is tenslotte reeds vijftienhonderd jaar geleden geopenbaard.
Maar een recitatie op de plaats delict lijkt mij nou ook niet ideaal, aangezien mijn boodschap van Vrede en Genade dan waarschijnlijk voorbij zal gaan aan de ongelovigen.
U begrijpt het al, ik ben meer een doener dan een denker. Daar hebben we er meer van, maar sinds Abu Khaled low-profile is gegaan wordt het wel erg moeilijk aangezien ik het stel hersens van mijn cel blijk te hebben.
Nu accepteer ik dat de Verhevene het zo gewild heeft. Ik bedoel, als hij Mohammed (vzmh) al als zijn profeet aanwijst, een feilbaar mens, dan heb ook ik mijn taak in de Ummah. Het zij zo, maar deze Ummah bestaat niet voor niks, dus een beetje hulp is welkom.
P.S. Ook tips over een nieuwe werkplek bij een overheidsorgaan zijn welkom. Het was leuk bij de AIVD, maar de koek is hier wel op. Helaas heeft de IND een vacaturestop. Wie heeft er nog een idee?
[ Bericht 0% gewijzigd door Mwanatabu op 08-01-2005 09:56:43 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team