abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 januari 2005 @ 13:33:27 #1
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_24354031
Het is een veelbewogen jaar geweest. Ook voor de sterren die wij kennen van TV, radio en de krant. Roddelbladen hebben weer overuren gedraaid om ons te vermaken met de laatste roddels, foute uitspraken, reputaties die de grond in werden geboord, valse beschuldigingen over drugsgebruik etc. Natuurlijk hebben de sterren hun weerwoord kunnen geven, hebben wij hen vergeven en houden we nog steeds van de mensen die de wereld wat glamour meegeven. Tijd voor de sterren om ons te bedanken voor alle steun en ons FOK!kers een zegening voor het nieuwe jaar mee te geven.

Ron Brandsteder

Ja vriendjwez en vriedninnetjez, het is een veelbesporken jaar gewest voor alle benekde nedrelanders. Naats alle beschludigingen over mijn vermeende draknmisbruik, het verdwjinen van mijn auto ni de sloot en het feti dat ik een buitenehctelijk knid zou hebben izjn er ook leuke dignen geweets. Via deze weg wil ik alel Vok!kers een prettgi 2005 wenzen. Maak er wat van
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
pi_24354051
Rasti Rostelli:

pi_24354106
De Tokkies:

zondag 2 januari 2005 @ 13:46:43 #4
32814 Tessje
pi_24354235
Patty Brard

HALLO SCHEITBAKKEN! NU MOETEN JULLIE EVEN GOED LUISTEREN. 2004 WAS KUT, 2005 WORDT KUT. STELLETJE ACHTERBAKSE JOSTI'S. HEEL MIJN LEVEN PROBEER IK JULLIE AL TE PLEZIEREN EN WAT KRIJG IK ER VOOR TERUG? JUIST JA, COMMENTAAR. IK HOOP DAT JULLIE STIKKEN IN JULLIE ACHTERBAKSE GERODDEL. Behalve de Story, die hebben ook hele leuke dingen geschreven kusje. STERF ER LEKKER MET JE KUTFORUM.
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
  zondag 2 januari 2005 @ 14:20:35 #5
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24354294
quote:
Op zondag 2 januari 2005 13:38 schreef Croupouque het volgende:
De Tokkies:

[afbeelding]
pi_24354311
Chen
Gelukkig nieuwjaar.
[14.gif]
  zondag 2 januari 2005 @ 14:22:55 #7
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24354320

"ik ik ik....en mijn man wensen jullie een mooie, fonkelende diamant...eh fijn 2005 toe. Hopelijk wordt dit een jaar voor mij...eh iedereen met veel geld...geluk en hopelijk blijft mijn voetballer met zijn handjes van al die sletjes! Ja en rebecca wens ik dus geen fijn 2005 toe he, maar dat zal wel logisch zijn.
Ook hoop ik dat ik in 2005 met mijn muziek, fashion en juwelen es wel doorbreek en dat de foto's van mijn derde kind weer veel opleveren. Ik hef hierbij het glas (met natuurlijk de allerduurste champagna, maar dat mocht wel duidelijk zijn he!)"
put
your
clothes
on!
pi_24354452

Zo, fijne nieuwjaar, ja?
Hey, en geen problemen schoppen anders kom ik achter je aan, ja!?
Ok, beloofd?
Ja?
Ok.
Nou, ik ga weer he, ja.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_24354513
Prinses Amalia:

* Het heeft Hare Koninklijke Hoogheid Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau behaagd u allen mede te delen dat zij gans FOK! een zeer fijn 2005 toewenst. Moge dit nieuwe jaar en al haar daag'lijkse pracht en praal gezegend zijn en mogen al haar toekomstige onderdanen in vrede met elkaar leven. Hoera, hoera, hoera.
  zondag 2 januari 2005 @ 14:41:41 #10
32814 Tessje
pi_24354588
Jim Bakkum

Hallo lieve *snif* fans, adorabele meisjes, en *snif* lekkere geile jongens. Fok! heeft *snif* altijd een speciaal *snif* plekje in mijn hart gehad. Gelurkt heb ik *snif* in 2004 en hopelijk zal dat in 2005 *snif* ook zo blijven. Helaas moet ik *snif* nu rennen. Ik heb namelijk *snif* een afspraak met een *snif* bepaalde dokter. Mazzel
  zondag 2 januari 2005 @ 14:42:04 #11
32814 Tessje
pi_24354590
Rober Schoemacher

Lieve, lelijke mensen van Nederland. Normaal spendeer ik geen tijd aan lage levensvormen met meer dan 15% vet voor mannen en 25% voor vrouwen, maar what the hell het is tenslotte een nieuw jaar. Allemaal een leuk en plastisch jaar toegewenst en ik zie jullie lelijke mormels vanzelf wel verschijnen in mijn kliniek.

*Toedels*

P.S. Jim, je neusschotje ligt klaar, lieverd.
pi_24354749
Jezus Christus:

" Wéér een jaar erbij! Men gelooft al 2005 jaar lang dat ik de zoon van God ben, wehehehehe.
Dit móet wel de langst lopende grap in de geschiedenis van de mensheid zijn."
  zondag 2 januari 2005 @ 14:58:52 #13
32814 Tessje
pi_24354853
Peter R. de Vries

Ja jonge invloedrijke crimineeltjes, hangjongeren, jatbejaarden. Een nieuw jaar dringt zich aan. Het enige dat ik kan zeggen is; 'Zorg voor een alibi, dan heb je mij nooit in je nek'.

Groetjes,
Rudolph

p.s. Anita W. uit Groningen, als je dit lees. Wees op je hoede........
pi_24354868
.... dus
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_24354874
waar de fuck is de text gebleven :|
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 2 januari 2005 @ 15:02:37 #16
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24354900

Breulsmeneer, ik wil een andere plaats, ik voel me hier niet veilig zo.

Dit bericht is voor 99% gewijzigd door Wilders: reden: kamervraag Breulspersoon
put
your
clothes
on!
  zondag 2 januari 2005 @ 15:11:23 #17
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24355029

ja hallo lieve mensjes die mij kennen van TMF en raffi! Hierbij wil ik jullie, als pot..pot...eh potiele doelgroep een leuke 2005 wensen! En willen al die kuttige troelas die achter mijn raffi aanzitten met hun poten van mijn lekkertje blijven? owja, hup ajax, ze worden vast in 2005 landskampioen
put
your
clothes
on!
  zondag 2 januari 2005 @ 15:12:06 #18
32814 Tessje
pi_24355042
JP Balkenende

Lieve slaafjesonderdanen,
Er is niets mis met Nederland, terrorisme bestaat niet, ik heb een goede kapper, Geert is stom en de borsten van Georgina zijn echt. 2004 in een notendop. Dat 2005 een nog beter jaar mag worden voor mijn slaafjesonderdanen. En niet teveel drinken, dat mag niet van God, Allah of wie dan ook. En blijf politiek correct.

Kusje voor mijn slaafjesonderdanen
  zondag 2 januari 2005 @ 15:20:32 #19
32814 Tessje
pi_24355176
Georgina Verbaan

Hoi allemaal. Dit was een leuk jaar. Ik heb eindelleik de basisschool afgemaakt, ik heb mooie fotoo's van mijn borsten en ik heb Jord. Morgen ga ik de tafel van 4 leren. Leuk he. Ik hoop dat 2005 voor julli net zo leuk gaat worden als voor mei.

Kusje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')