mijn ervaring is heel goed met tele2 mobiel... heb nu net mijn prepay van tele2 om laten zetten in een abo van 10,- p/m.
ik ben tot nu toe zeer tevreden met mijn prepay(2 jaar gehad)en vind het ook heel makelijk dat je gewoon met je mobiel je bel tegoed kan opwaarderen(dus niet eerst naar een tankstation te gaan om een kaart te halen)en krijg ik er een keurige afrekening ervan via de vaste aansluit factuur van tele2. maar nu ben ik dus over gestapt naar een abo van tele2... binnen een week had ik mijn nieuwe toestel(s.e t630) binnen,maar omdat het standaard 3 a 4 weken kost om je nummer mee te nemen... moest ik in dit geval een 4 weken wachten op mijn nieuwe simkaart.
voor die 10,- krijg je inderdaad geen bel minuten,maar gewoon betalen na wat je belt..bij andere aanbieders van mobiel telefoonie waar je bel minuten krijgt moet je niet over die bel minuten heen komen,want dan betaalt men schandalig veel voor de exstra bel minuten....het toestel wat je krijg is slimlok vrij,maar als het niet zo was kun je tegen een betaling van 15,- je slimlok er uit laten halen bij verschillende kleine telefoon winkelsjes(maar daar is ook genoeg info te vinden op internet)...
ben dus heel erg blij met mijn nieuwe s.e t630(wat een super toestel)en lekker veel in de dal uren bellen naar vaste aansluitingen(want dat is maar 7 cent per gesprek)
en voor een abo van tele2 hoeft je geen vaste aansluiting te hebben van tele2.... dus iedereen kan gewoon een abo afsluiten....
afz: een zeer tevredentele2mobiel klant